Hoe oud/jong met kinderen begonnen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:04

Maar 57 is geen normale leeftijd om te sterven he. Voor hetzelfde geld was die vader van Maya gestorven met 42, dat kan ook gebeuren. En dan was zij haar vader ook al jong kwijtgeraakt.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:14

Mijn man en ik zijn driekwart jaar voor het eggie bezig geweest.
Ik was er continu mee bezig.. Toen ik merkte dat ik er psychisch niet meer mee om kon gaan heb ik mijn oude liefde opgepakt.. (paarden).
In de tussentijd kwam ik erachter dat mijn man (die jonger is 2.5 jaar) het liever toch nog maar uit wilde stellen.. We hebben nu een super leven.. double income no kids.. wel 4 honden en een paard.. dus dat houden we voorlopig zo. Dus voor mij nog geen kinderen. Ik heb altijd geroepen: als ik moeder wil worden dan wil ik dat voor mijn dertigste maar zoals het er nu uitziet gaat dat niet lukken..

Percy

Berichten: 12082
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:58

Mijn moeder was bijna 40 toen ik kwam en mijn vader 43. Om eerlijk te zijn vind ik dat toch wel redelijk oud. Misschien kwam het omdat mijn moeder hele erge rugklachten had, misschien kwam het ook door de tijd maar voor mijn gevoel heb ik altijd een oude moeder gehad die nooit iets leuks met me kon doen omdat ze dat niet meer aankon en dat "raar" was. Ik ben nu net zo oud als mijn moeder toen en ik heb zelf het idee dat ik geestelijk een stuk jonger ben dan mijn moeder op die leeftijd. Maar ik wil geen kind meer op deze leeftijd.
Mijn moeder wordt dit jaar 80 en mijn kinderen hebben een hele oude oma, dat is toch ook wel jammer.

Nu rij ik lekker paard met mijn kinderen, ga nog wel eens de glijbaan af en speel met ze. Maar er zijn ouders die nog jonger zijn dan ik ben maar mij gek aankijken als ze met hun kopje koffie met koekje aan hun stoel vastgeplakt blijven zitten terwijl ik pogingen doe om een zandkasteel te bouwen Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 18:41

hummm, ik wil wel ongeveer op me 23e/24e beginnen met kinderen. Dat zeg ik al een aantal jaar, maar eerst zien dan geloven!