Pony Express 8 juli

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 20:45

Ik ben op bezoek gegaan bij Dierenkliniek Emmeloord. Ze hebben me daar met open armen ontvangen. Uiteraard werd ik meteen aan het werk gezet, ik heb heel wat afgeboend daar. Ik mocht een operatie bijwonen. Er moest bij een dravertje door middel van een kijkoperatie een stukje los bot uit het spronggewricht worden verwijderd. Heel bijzonder om te zien.

Weet jij waarom friezen zwart zijn? En ben je wel eens op Deurne geweest?

We laten een droomwens van een meisje uitkomen die later heel graag naar Deurne wil. Ze heeft een dagje mee mogen lopen. Ze waren daar erg onder de indruk van haar en ze mag dan ook over twee jaar terug komen.

Met Syb van der Ploeg (zanger van de kast) ben ik gaan paardrijden! Wat is dat een leuke jongen. Je leert hem nu van een hele ander kant kennen. Syb heeft echt droge humor en ik heb die dag dan ook alleen maar gelachen, je mag dat niet missen!!!!

[img]../upload/268/syb_bewerkt.jpg[/img]


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 20:59

ben 2 wkn weggeweest. Is het nu alleen nog maar 's middags?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 21:45

Ja om half 6 ongeveer.

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:31

kennen jullie rients gratema, caberatier? is de opa van een vriendin en ik ken hem ook aardig goed! hij kent syb persoonlijk, kan wel een ontmoeting regelen hoor Schijnheilig hihi (denk ik)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, ComscoreBot, GoogleAdsense, Googlebot, Marleen_L, saariewaarie, YandexBot en 188 bezoekers