manege eigenaar doet vreemd de laastste tijd.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 14:41

misschien heeft die man problemen..
Ik zou het even aankijken en hem vooral niet voor de voeten lopen (beetje ontlopen dus).. Scheve mond\
hoort dit btw niet bij paardjespraat ofzo?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [**] op 2001-07-07 14:42 ]</font>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 15:22

Hoi,

Als ik het zo lees (ik ken die man natuurlijk niet) lijkt het inderdaad alsof hem gewoon iets dwars zit en dat reageert hij nu af op de mensen van de manege. Ik denk niet dat je je het persoonlijk aan zou moeten trekken. Je zei dat je er al 7 jaar reed en dat hij nu pas zo aan het reageren is. Ja, lijkt me echt dat hij zelf problemen heeft. Tenminste ik neem aan dat het niet eerder is voorgekomen.

groetjes

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 15:28

ah joh, dan zit hem gewoon iets dwars. Tja, dat hebben mensen nu eenmaal. Als sommige mensen iets dwars zit gaan ze schelden (soms tegen mensen waar ze normaal gesproken niets tegen hebben) en anderen proberen er rustig over te praten of uit te leggen wat er aan de hand is. Hij is dus het persoon wat gaat schelden en ik zou het met een hele grote korrel zout nemen.

Klinken misschien als wijze woorden van een oudje, maar dit is wat ik denk.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-07-07 15:33 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 15:28

Ik zou hem op een later tijdstip gewoon even (met niemand erbij) even aanspreken en vragen wat er aan de hand is. Gewoon vragen of jij iets verkeerd gedaan hebt, of dat "ie z'n dag niet heeft, maar zeggen dat je het niet prettig vindt om zo behandeld te worden.

Lijkt me stug dat 'ie dan ook zo lomp doet, en dan weet hij dat 'ie dat bij jou niet meer hoeft te doen.

Sonja.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 16:38

Ik ben het niet eens met Sonja. Zo te lezen is er inderdaad wat mis, zit die man iets op te kroppen, en zich af te reageren op de mensen om hem heen.
Hoe oud is hij? Je zei dat je met zijn vrouw gesproken hebt, misschien dat zijn dochter meer weet?
Als hij het bij anderen ook doet, moet je niet weg gaan bij die manege. Geloof me, daar krijg je spijt van. Als ik jou was zou ik eens voorzichtig er achter zien te komen of hij bij andere klanten ook zo is, en of hij de laatste tijd erger is geworden.
Als hij ergens mee zit, dan is dit probleem van jou tijdelijk, en zal het uiteindelijk door hemzelf, of door zijn directe omgeving (familie en vrienden) opgelost worden.
Veel sterkte en ik geloof niet dat weggaan iets oplost. Dat kun je altijd nog doen.
Het enige dat er bij weggaan gebeurt, is dat je je leven lang de mooie tijd zult herinneren daar, maar er altijd een rotgevoel bij krijgt vanwege de reden dat je er weg ging.
Geloof me, ik kan daar over meepraten... zestien jaar lang droomde ik er gemiddeld tien keer per jaar over. Niet echt supernachtmerries, maar diep van binnen voelde ik het nog:
pijn deed het toch.

Sterkte, Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 17:20

Maar Dorine, als je denkt dat iemand iets dwars zit, vraag je het toch aan die persoon zelf? Als je het aan anderen gaat vragen, krijg je alleen maar een hoop gokwerk en begint het roddelcircuit te draaien, en daar heb ik een gruwelijke pesthekel aan.

Tja, ik hou nou eenmaal van eerlijk en recht door zee. Vind ik toch altijd het beste......

Sonja

butterfly_ou
Berichten: 18
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 20:33

Ik ben het met Sonja eens. Spreek die man eens aan en vraag waarom hij zo doet, misschien heeft hij wel een reden en het is beter dan het van anderen horen, die hebben meestal toch allemaal een ander verhaal Lachen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 21:43

als je hem zou aanspreken denk ik toch dat ie nog bozer word!!
Dan zou hij misschien zeggen: Mijn priveleven gaat je nix aan!
Je kan gewoon denk normaal tegen hem doen en toch maar proberen hem te blijven ontlopen. En je bent blijkbaar niet de enige die deze problemen heeft. Zijn vrouw ook. Misschien wel financiele problemen!?!

xxx soraya en veel succes