Mensen die natuurgeneeswijze studeren, help!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Mensen die natuurgeneeswijze studeren, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 08:26

Ik zit met een groot probleem, kom er net achter dat ik vrijdag een toets heb van een syllabus die ik nog niet in bezit heb. Heb ik weer...

Het gaat om hoofdstuk 1 van de syllabus Bewegingsleer en Massage, het schijnt dat mensen in Breda dezelfde hebben. Ik vernam dat er ook mensen in Brede deze opleiding volgen.
Mijn vraag: Wie helpt mij uit de brand, en heeft een samenvatting van dit hoofdstuk op de computer staan met eventuele bijbehorende info?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 12:50

Nee, sorry, kan je niet helpen. Staat er misschien wat over op internet? Of kan je uit een ander boek soortgelijke info halen?

Lijkt me trouwens een superinteressante opleiding! Is universitair gewoon toch? En ben je dan ook 'echt' arts?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 14:06

Ik weet de grote lijnen en ga maar uit wat andere boeken zoeken, het is tenslotte mijn eigen fout.

Het is zeker een leuke opleiding, maar op HBO niveau.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 17:57

Summertje schreef:
Het is zeker een leuke opleiding, maar op HBO niveau.


Er is volgens mij ook een variant op MBO niveau...

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bellatrix, Googlebot, meintje, Ookami, Paardje02, rien10, Sababber, SentiBot, thirteenn, Vaiqua en 62 bezoekers