Ik word non

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Ik word non

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 19:19

Ik weet het zeker. Na mijn Mánnen-topic (over initiatieflozen) en Mannen en Baargroei-topics kan je er nu Mannen en hun Werk eraan toevoegen...
de relatieweegschaal neigt steeds meer naar negatief en we zijn bijna beland bij de tweede maand. (officieel exit voor alle kerels tot nu toe)
WHAAAAAA wat is dat toch met mij...
Boos! Huilen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:23

ik heb t ook een beetje gehad!maar dan vooral met relaties!

non worden kan ik niet aan denk ik!maar er is nog een andere optie: gewoon one night stands of weekend relaties ofzo! nix serieus, als ze moeilijk gaan doen dan mogen ze vertrekken, dus alleen de lusten en niet de lasten!

want relaties..... Lips are sealed nee nix voor mij, denk ik!

kan bjorn alleen nog niet missen maar na weer een een ruzie of ergenis begin ik weer te twijfelen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:27

Je word non? Nee, daaar zal je vrolijk van worden Schijnheilig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 19:29

Voor zover ik weet is god geen workaholic, bezorgt ie me geen last met zijn baardgroei en hoef ik niet altijd inititatief te nemen om leuke dingen te doen. Lijkt me toch een ideale relatie Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:31

Wie weet moet je de mannen even laten voor wat ze zijn, en lekker van het vrijgezellige bestaan gaan genieten.

Klinkt een beetje cliche en oudbollig, maar ik was bijna 29 jaar voordat ik de liefde van mijn leven leerde kennen. En ik kan je vertellen dat ik er wel een aantal voorbij heb zien schuiven.

Geniet van je paardjes, wees tevreden met jezelf en die man komt vanzelf wel langs. Kijk verstoppen in het klooster heeft ook geen zin Haha! want ik kan je 1 ding vertellen...........daar kom je ze iig niet tegen.

En volgens mij moet dat een roeping zijn..........Hebben ze je al geroepen Laura Tong uitsteken

Op zoek naar de zon!!!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:32

Je kan ook Lesbisch worden:D

'Paint' it 'Black'

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:33

Laura schreef:
Voor zover ik weet is god geen workaholic, bezorgt ie me geen last met zijn baardgroei en hoef ik niet altijd inititatief te nemen om leuke dingen te doen.


Lekker makkelijk......... NOT!

Trouwens wel handig, hoef je geen BH`s meer te dragen..........God ondersteund toch alles Haha!

Op zoek naar de zon!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 19:37

Haha nou Dimple ik was al bijna een verstokt vrijgezel en was allang blij weer eens iets in de trant van een relatie te hebben, maar die meneer dumpte me op valentijnsdag en zit nu in de bak en meneer nummero 2 daar heb ik het hierboven over.
Hij belde net dus er is nog hoop maar ik ben het gedoe iig flink zat. Altijd hetzelfde liedje, het eerste maandje ben je leuk en aardig en na de tweede maand komen ze er ineens achter dat je te jong/te onvolwassen/te slim bent of hebben ze ineens een baan waardoor ze geen tijd meer hebben voor je (goh en toen je me ontmoette was je zeker werkloos en toen was ik zeker nog niet te jong/volwassen/dom ) Ladieda...
Misschien moet ik de dames maar eens proberen ja. Of ik ga gewoon samenwonen met Iwaldootje Lovers

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:13

Ach gut Komt vast nog wel een super leuke jongen voor je hoor!

Ik hoef ook niet een realtie (trouwens ook geen tijd voor) maar gewoon jongens voor 1 avond is ideaal hoor Lachen
Verder heb ik genoeg aan Bunny en Elise heerlijk zo'n trio Knipoog

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:23

sl0wm0ti0n schreef:
Je word non? Nee, daaar zal je vrolijk van worden Schijnheilig
whahahaha ja Haha!

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:34

Hahaha...ik zeg ook al een tijdje dat ik het klooster in ga wahahaha....mannen...pfff wa moe je ermee???!!!

---CARPE DIEM---

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:55

Okay Lau, dat roept om een flinke buitenrit!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 22:08

Wordt je toch lekker lesbo.... Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 01:49

Laura schreef:
Voor zover ik weet is god geen workaholic, bezorgt ie me geen last met zijn baardgroei en hoef ik niet altijd inititatief te nemen om leuke dingen te doen. Lijkt me toch een ideale relatie Haha!


Vind dit eigenlijk wel een goeie Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 09:21

Laura schreef:
Altijd hetzelfde liedje, het eerste maandje ben je leuk en aardig en na de tweede maand komen ze er ineens achter dat je te jong/te onvolwassen/te slim bent of hebben ze ineens een baan waardoor ze geen tijd meer hebben voor je (goh en toen je me ontmoette was je zeker werkloos en toen was ik zeker nog niet te jong/volwassen/dom )


Als ik dat zo lees dan vraag ik me af of het niet andersom is?? Jij bent blijkbaar een stuk verder dan de gemiddelde man in jouw omgeving! Als ze met dit soort dingen aankomen dan zou ik ze idd lekker uitzwaaien Wat een raar gedoe!

Ik zal voor je uitkijken oke! Mocht ik wat leuks tegen komen zal ik hem jouw kant op sturen Haha! Ach gut

(al eens geprobeer via internet *LOL*

Op zoek naar de zon!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:14

Laura laura, het is waarschijnlijk je eigen schuld. En dit bedoel ik niet negatief, ik wil je juist het gevoel geven dat je dingen in de hand hebt en niet geheel overgelaten bent aan de speling van het lot. Jij lijkt me een intelligent persoon, maar je valt kennelijk steeds op de verkeerde. Leer nu eens mensen door te prikken! Waarschijnlijk horen afgelopen gebeurtenissen bij jouw leerproces m.b.t. mensenkennis. Ja, ik weet het, het bevalt niet zo goed als je mensen leert kennen, maar ja, het is niet anders. Ze zeggen niet voor niets "als je mensen leert kennen leer je van dieren te houden". Geniet nou eerst van je vrijgezellenleven, want als dat je gaat bevallen, zul je zien dat je een man tegenkomt. Want zulke dingen gebeuren als het niet uitkomt en dan moet je even de paasei naar de nering zetten. Je kent de wet van Murphy wel he. Hou je daar dan ook aan.

By the way, heb er ook wel eens aan gedacht om non te worden, die hebben best wel een relaxed leven, ver van de ordinaire wereld. Maar eh........... een vereiste is dat je wel gelovig moet zijn. Dus ik val af, als afvallige zijnde.......... Ik weet verder niet hoe het met jou zit.

De hond is de betere mens

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:56

Avanti schreef:
:(:) Komt vast nog wel een super leuke jongen voor je hoor!

Ik hoef ook niet een realtie (trouwens ook geen tijd voor) maar gewoon jongens voor 1 avond is ideaal hoor Lachen
Verder heb ik genoeg aan Bunny en Elise heerlijk zo'n trio Knipoog


ik denk dat ik met avanti meega, there are enough fish in the sea, ja zal wel iemand vinden *LOL* Ach gut

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 16:00

Mannen....you can't life with them, but you can't life without them! Knipoog
Geniet lekker van je vrijgezellenleven en dan zul je zien, als je niet op zoek bent, kom je vanzelf iemand tegen! Lachen

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 18:03

Ik wil ook non worden!
Noujah.... als ik geen familie meer heb of vrienden.
Dan ga ik het klooster in.
Dan kan ik mischien nog iets voor iemand betekenen?
Maar ik denk niet dat mijn familie uitsterft!
Noujah niet te hopen Knipoog

Doe maar gek, alles is al zo "normaal"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretsa, C_estmoi, Camino_S, Corelli, CRos95, Danij, Elitedeux, GoogleAdsense, Hjartje, maaikemuis, Marcato, Megane, tinker_sally, VenoSnorlax, YandexBot en 185 bezoekers