Vraag voor mannen en vrouwen (werkstuk)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Vraag voor mannen en vrouwen (werkstuk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 19:18

Ik moet dus een werkstuk maken over mode..echt leuk ja
Maar nu heb ik een paar vragen.

Dus voor de mannen en vrouwen hier op bokt:
Welke winkel koop je het liefste kleren? (vertel ook waarom)
En welke kledingmerk dragen jullie het liefst...of wat je het beste vind enz. (Ook weer vertellen waarom).

Goede tips voor mijn werkstuk zijn altijd welkom.
Hoop dat jullie een antwoord op mijn vraag kunnen geven.

Kisss sun

Ps: Alvast bedankt!!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:21

Ik koop het liefst bij Superstar, Mexx (gewoon altijd erg leuke dingen), maar als ik geld te veel zou hebben zou ik ook Oililly en Cora Kemperman (weer) eens in gaan Haha! Het materiaal moet goed aansluiten qua pasvorm en lekker zitten.

Ik koop bij H&M overigens wel redelijk wat Haha! het is alleen niet mijn lievelingswinkel *LOL*
Laatst bijgewerkt door orri op 24-03-03 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:26

Ik koop heel vaak kleding bij H&M. Dit omdat de kleding daar altijd goed valt bij mij, het is volgens mij echt gemaakt voor slanke mensen bij H&M. Ik pas daar altijd alles en soms heb ik zelfs een M etje nodig. Haha! Het nadeel vind ik af en toe dat de kwaliteit tegen kan vallen. Zo koop ik vaak korte shirtjes, en die zijn na een paar keer wassen al uitgelubberd.
Daarom koop ik ook heel vaak van het merk dept (weet ff niet welke winkel dat is), die kwaliteit is veel beter, die kan je teminste een paar maanden wassen zonder dat ze uitlubberen.

Verder koop ik vaak bij steps. Dit vind ik echt hele mooie kleding, alleen erg duur en daarom zie je mij toch vaker bij H&M.

Soms bij C&A, maar daar vind ik zelden wat leuks. Broeken zijnd aar wel vaak mooi.

Verder kom ik even niet op de namen van winkels waar ik af en toe ga....

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:33

Sting, fooks, H & M , miss etam ( voor de broeken Haha! ), steps, Bijenkorf

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 19:33

Heel erg bedankt (moet er nog wel meer hebben)
Maar weten jullie ook toevallig wat de ontwerpers van deze merken zijn?

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:35

o ja en qua merken : Ralph lauren, esprit, la coste , hilfiger enz.
( En eigen merk van de winkels Haha! )

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:30

Ik koop niet echt bij vaste winkels, als ik is wat leuks zie hangen en het is mijn maat gaat het mee naar huis..! Of als m'n moeder wat leuks ziet hangen neemt ze het mee.. Knipoog
Het verschilt ook per keer of ik wat van merkkleding aan heb of niet, en meestal op de markt hangen ook leuke truitjes en broeken, ook geen merkkleding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:45

Espritt, Mexx, Nike, Adidas & Puma. Dat zijn mijn favo merken. Maar ik heb niet altijd merkkleding. Ligt eraan of ik het leuk vind Tong uitsteken En qua winkels? Dat is altijd verschillend!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:56

Open32 is echt MIJN winkel Haha!
Daar slaag ik bijna altijd en de merken die ik meestal draag zijn:
SilverCreek
Mexx
Gstar

Maar als ik wat anders leuks zie hangen, gaat het ook mee Knipoog
Mits mijn bankrekening een beetje blij is Haha!

Het leven is een gebakje!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:57

ik heb niet zo heel erg veel merkkleding. Is me veel te duur. En verder, ik koop mijn kleren overal en nergens, waar ik iets leuks zie neem ik het mee

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:02

Phoe, ik zou niet weten wanneer ik iets voor mezelf heb gekocht.
Maar het liefst loop ik in Levi's spijkerbroeken (jaja, ik weet het, kan eigenlijk niet meer Haha! ) en draag ik afdankertjes van mijn zus Bloos Zij koopt voornamelijk kleding van Kookaï, DKNY, Replay etc.. Duur dus. Dus dat mag ik hebben als ze het flauw is.
Als ik iets koop is het ook bij H&M. Redelijk goedkoop

זכור

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 21:08

Bedankt..waar blijven de mannen met hun antwoorden?? Haha!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:11

Ik koop van kleding bij de Sting. De meeste merkkleding is bij mij van Only en Replay.

Ik zal ook ff voor me vriend antwoorden...hij koopt ook vaak kleding bij de Sting, hij heeft kleren van Cars en Blend

22 Januari verwachten we ons kleintje

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:22

Mmm ik koop nooit eigenlijk bij ketens. Ik draag veel Mcgregor, RL, Gentiliuomo, Gant, JB, ermenegildo zegna ,Versace, Armani, Cornelianie Fjäll Räven en nog een paar onbekendere spullen van goeie kwaliteit. Ik let heel erg op de gebruikte stof en natuurlijk of het me aanspreekt. Schoenen van Bommels, Unouomo, Timberlands. Ik heb ook een paar broeken van Guess. Verder ook het gewone jakkietakie spul voor het klussen. Oja en onder t-shirts van Cleasens (echt aan te raden :J) en van die gekleurde onderbroeken van Hom. Hierbij moet ik wel opmerken dat ik 70% van al deze dure kleding in de uitverkoop koop, anders kan ik het niet lappen!

Heb ook een aantal keren succesvol geshopped voor de wat normaal betaalbare kleding, wat ik daarna nog gewoon droeg!(naar de paarden ofzo).

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:46

Ik heb niet echt een vast merk.
Ik kom wel vaak bij H&M, en ook wel bij V&D. Maar meestal struin ik gewoon de koopjes af. Ik geef nl niet graag veel geld uit aan kleding.

* To Belg, or not to Belg *

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:56

Mijn favo winkels:
H&M: Als ze weer's wat hebben dat ik leuk vind
Didi: Voor de broeken. Zitten altijd goed bij mij
V&D: Afhankelijk van wat ik tegenkom
en verder: Esprit, Mexx, EDC. Afhankelijk van m'n financien en wat ik tegenkom.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:07

mijn favo winkel, met mn favo merken, is hier dichtbij: Nummer 16 in Bladel, hebben kleding van Mexx EDC Esprit en Miss Sixty(geweldige broeken!)

verder koop ik truitjes voor uit te gaan bij CoolCat, als er dan een brandgaatje ofzo inkomt is dat niet zo'n ramp, maar zijn vaak leuke en ook nog eens betaalbare truitjes!
verder koop ik wat simpele basics bij H&M ofzo en bij de Sting!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:07

Mijn favoriete kledingzaak: Jolanda Haha! Maak 99% van mijn kleding nl. zelf! In de winkels is alles altijd te kort!

Als ik dan toch iets in een winkel koop zijn het meestal zomertopjes, Mexx, H&M en Cool Cat.

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 23:20

Ik heb niet echt vaste winkels waar ik kom, maar om er een paar te noemen; V&D, Sting, Esprit en af en toe H&M. Ik koop ook wel eens leuke goedkope dingen bij Taxi en Jeans Center, de kwaliteit is wel stukken minder, maar wat wil je voor die prijs.

De merken; Esprit, Mexx, Levi's, Hilfiger. De merkspullen koop ik altijd in de uitverkoop of in discountwinkels. Verder heb ik een hoop merkloze "troep", dat interesseert me niets, als het er maar leuk uit ziet.

O ja, Pimkies is eigenlijk m'n favoriete winkel en ik zag laatst dat die ook in Nederlands zitten tegenwoordig. Zij hebben leuke betaalbare dingen van redelijke kwalteit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Aard, Angie91, Ann, Arlette1991, blacky15, CupCakes_, GrapeshotBot, Lalladidoo, Lynn_Nikita, Marocje, Ookami, Paardje02, SemrushBot, singa, YandexBot en 127 bezoekers