fretten gewassen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

fretten gewassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 00:10

Ik heb juist Cijo en Mamosa gewassen Haha! Was eerst met ze gaan wandelen, wel om de buurt want ze kunne het nog niet zo heel goed moeten het nog leren. Maar het ging weer veel beter dan verleden keer Pling En daarna heb ik ze maar eens in bad gedaan want ze roken toch wel Scheve mond Was best grappig, ze kwamen zo heel nieuwschrieg kijken van wat zijt ge aan het doen en toen zette ik ze in het water, Cijo vond het helemaal niet leuk maar Mamosa liet het zicht allebraaf doen Knipoog Daarna heb ik ze goed afgedroogt en nog een spray voor hun vacht op ze gespoten en nu zijn ze zich zelf nog aan het leken enz in hun kooitje Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 00:37

Dino heb ik nog nooit gewassen. Mijn vorige fretten wel. Krijsen dat ze deden!!! Was echt niet normaal! Daarna kon je ze gewoon normaal wassen.
Als het lekker warm is dan zet ik weleens een teiltje met water neer waar ik Dino inzet. Dat vindt hij opzich nog wel te doen

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 02:28

Hoe meer je dieren wast, hoe meer huidvet ze aanmaken, dus hoe meer ze gaan stinken. Niet te vaak wassen dus. Ik was mijn fretten nooit. alleen als ze aan de diarree zijn of zo.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 09:32

Ja maar Mamosa had zich tijdens het wandelen ergens in gerold en dat stonk verschikkelijk. Ik heb ook specilae fretten shampoo en die is goed voor een huid en vacht.