Wat zou jij doen als je Saddam of Bush tegen komt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 13:00

MarianneR"]
[quote="wkoekoek schreef:
een goeie rotschop geven allebei Haha!


Je haalt de woorden uit mijn mond Party!! maar Saddam zou van mij wel een hardere schop krijgen
[/quote]

Jullie zijn veel te goed voor deze wereld Haha!
Saddam kan beter eens flink gemarteld worden en dan door z'n eigen gifgas vergiftigd. Extreme duivel

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 19:36

Okeee...is ook goed *LOL*

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:42

Als ik ze samen zie? Dan ren ik naar de winkel, koop een paar duizend speelgoed soldaatjes met alles erop en eraan, en laat ze daar lekker mee spelen. Misschien lucht dat op...

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:43

Of nog beter, ik geef ze allebij een wapen, en laat ze een wedstrijdje doen wie het eerst heeft raak geschoten op de ander, probleem opgelost

martijn19j
Berichten: 29
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:44

Bush is de enige die wat durft te doen tegen die misdadiger van een saddam, als de oorlog voorbij is, hangt iedereen bush om zijn nek!!
In een oorlog vallen gewoon burgerslachtoffers, dat is niet te vermijden.
Saddam trekt zich al 12 jaar niks aan van welke regels dan ook.
Dit moest een keer gebeuren, ik schaam me voor europa, het zijn een stelletje schijters en ik denk dat iedereen snapt dat zo'n vent niet buigt voor een dreigement van de vn!!!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 20:13

martijn19j schreef:
Bush is de enige die wat durft te doen tegen die misdadiger van een saddam, als de oorlog voorbij is, hangt iedereen bush om zijn nek!!
In een oorlog vallen gewoon burgerslachtoffers, dat is niet te vermijden.
Saddam trekt zich al 12 jaar niks aan van welke regels dan ook.
Dit moest een keer gebeuren, ik schaam me voor europa, het zijn een stelletje schijters en ik denk dat iedereen snapt dat zo'n vent niet buigt voor een dreigement van de vn!!!

Dat is ook wel waar hoor, maar ik vind dat amerika zo'n enorm ego heeft. En daarbij, heeft amerika samen met engeland er zelf voor gezorgd dat die idioot aan de macht kwam, zo hoorde ik laatst. Burgerslachtoffers, ja dat kan niet voorkomen worden.
Toch vraag ik mij af wat bush wel niet denkt, clinton had het anders opgelost. Vind amerikanen vaak een ego hebben. niet allemaal hoor, ik ken ook hele aardige, maar het gros....

niva6

Berichten: 49
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:54

heel arogant kijken Haha! Knipoog

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:13

sherwood schreef:
vind dat amerika zo'n enorm ego heeft

Hmm, moet je eens in België vragen wat men van Nederland denkt Lips are sealed

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 23:55

euh, het heeft niet veel geen zin als ik daar in mijn eentje voor hun neus sta dus zou ik maar een blokje om lopen denk en zorgen dat ze mijn niet zien maar wel de politie ofzo verwittigen van daar loopt ie>
Tja, ik ben geen zo een held Party!!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 18:50

Ze samen in een kooi zetten zodat ze zelf met elkaar kunnen vechten inplaats van anderen te sturen om hun "klusje op te knappen."

martijn19j
Berichten: 29
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 14:28

missy, dat is onzin

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 14:38

martijn19j schreef:
missy, dat is onzin


maar wel grappig

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 14:40

de rest hier niet dan Tong uitsteken

Ik zou Sadam gevangenzetten, eerst de hele zaak ophelderen voordat je dalijk een van zijn dubbelgangers hebt Verward

En bush zou ik arrogant aankijken

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 18:56

jullie zijn echt veel te aardig
Ik ben evil hahaha

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 23:24

martijn19j schreef:
missy, dat is onzin


Ik vind dat absoluut geen onzin, ik zou dit misschien wel vinden als bush zelf zijn geweertje en leger pakkie aan zou trekken en mee zou vechten, maar nee, hij zit thuis in USA terwijl zijn mannen zich dood vechten... Hetzelfde geld overigens voor saddam.. maar goed..

Je kunt ze natuurlijk ook met zijn tweeen op een onbewoond eiland zetten... Kijken hoe ze daar over denken...

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 08:43

Overigens, terug on topic: we blaten er hier allemaal op los. Er wordt dus gevraagd wat er gebeurd als we Saddam of George tegenkomen.

Wat er niet wordt gevraagd of dat een van de twee ook maar een seconde tijd heeft om met ons te praten. Onder normale omstandigheden zouden we ze dus allebei tegenkomen met een hele zooi lijfwachten. Je kan dan proberen wat uit te halen, maar bij Saddam is dat het laatste wat je doet op deze aardbol en bij Bush heb je iets meer kans om dat te overleven.

Het verhaal zou anders zijn als ik een diepgaand gesprek onder vier ogen zou mogen hebben. Dat is heel wat anders.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:01

martijn19j schreef:
Bush is de enige die wat durft te doen tegen die misdadiger van een saddam, als de oorlog voorbij is, hangt iedereen bush om zijn nek!!
In een oorlog vallen gewoon burgerslachtoffers, dat is niet te vermijden.
Saddam trekt zich al 12 jaar niks aan van welke regels dan ook.
Dit moest een keer gebeuren, ik schaam me voor europa, het zijn een stelletje schijters en ik denk dat iedereen snapt dat zo'n vent niet buigt voor een dreigement van de vn!!!


Hier ben ik het echt helemaal mee eens!!!!

Ik zou saddam afschieten met m'n gun, en Bush een schouderklopje geven Lachen

krisje
Berichten: 54
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 18:47

Saddam moet flink gemarteld worden en langzaam en met een grote lijdensweg dood laten gaan Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel en bush zou ik de hand schudden Knipoog Knipoog

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 23:18

Ik denk dat ik ze me neem naar de Amsterdam arena. Laat 50.00 mensen komen en geef ieder 1 revolver. Laat ze uit elkaar lopen en dan op MIJN teken mogen ze omdraaien en schieten. Wint Saddam dan heb ik nog wel een revolver Schijnheilig Schijnheilig

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 18:17

sarabande"]
Ze samen in een cel opsluiten en telkens alleen een eenpersoons-maaltijd door het luikje schuiven.
[/quote]

Echt he! Dat zou super zijn Haha!.

[quote="joostvangestel"]
[quote="sherwood schreef:
vind dat amerika zo'n enorm ego heeft

Hmm, moet je eens in België vragen wat men van Nederland denkt Lips are sealed
[/quote]

Soms ja, beetje, nuja, hoe zal ik het noemen? Nederlanders zeggen vaak alles wat op hun hart ligt, en zijn veel losser enzo, dat is iets dat ik soms wel mis, maar wat mij ook wel ergert. En ach, die grapjes, niemand meent die hoor Knipoog.

Maar wat ik ook graag zou doen is een hoop mensenetende beesten(of kannibalen of wat dan ook) erop afsturen!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:02

Ik zou Bush de hand schudden. Bij Saddam zou ik niet in de buurt willen komen eigenlijk Scheve mond

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:13

Ach, Bush is net zo'n hufter als Saddam. Hij maakt gewoon zijn vaders karweitje af.

Wat hier ook vergeten wordt is dat Amerika wapenleverancier van Irak was... Is wel iets om over na te denken...

Verder als ik ze tegen zou komen zou ik niet weten wat ik zou doen. Ik vind Sarabandes oplossing het beste (en het leukste Haha! )