De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:22

Ik denk dat ik ook maar eens een vakantie met lief in Andalucía doorbreng :j
Ik neem dan niets mee, Spanje is geen plek voor Herdershonden, veel te warm :)

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:28

chipieke schreef:
als je me nog zo blijft verlekkeren met al die mooie verhaaltjes vrees ik dat ik nog een paar bokkers optrommel en gewoon een weekje bij jou kom logeren


Je kent de twee mogelijkheden met bijbehorende info-wegen.

hc

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:32

Yamcha schreef:
Spanje is geen plek voor Herdershonden, veel te warm :)



:? :?


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


:x

Anoniem

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:34

Ik moet toch eens wat meer informatie opzoeken over Spanje, geloof ik :D

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:39

Yamcha schreef:
Ik moet toch eens wat meer informatie opzoeken over Spanje, geloof ik :D


Paar jaar terug vroren er in mei met de costa del sol in het zicht een paar NL-toeristen dood die dat ook beter hadden kunnen doen |(

hc

Anoniem

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:45

Sorry, ik moest er even om lachen, maar je hebt wel gelijk :j

Informatie is áltijd uitermate nuttig.....

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:50

Huertecilla schreef:
Hmm....

Mannen zijn tevreden met een goede warme prak en lekkere sex.

Nóg komen vrouwen er massaal niet uit. Wie is er dan simpel?


hc




zou het misschien zijn omdat vrouwen vaak zeuren,de man het nooit goed kan doen ,vrouwen problemen maken over niets(iedergeval dingen die een man absoluut niet belangrijk vindt)....en de vrouwen misschien teveel naar perfectie zoekt in de man?
Dat ze daardoor wegrennen?...ik zou het niet weten....

Ik heb nooit last gehad van wegrennende mannen,bij mij was meer de vraag...hoe kom ik er vanaf...(tot geslagen gebroken neus aan toe....zo verdrietig was hij toen ik er vanaf wilde...)....en ik vind koken helemaal niets....dan moet het wat anders zijn neem ik aan...
(mooi ben ik ook niet...)


HC....wat woon je mooi!
ik mag zeker ook niet klagen maar andalusie is ook prachtig!

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:04


Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:17

@HC ik ga in september 2 weken naar spanje :D Altéa noemt het geloof ik :D Waar zit jij ergens?

*edit: hola, wist niet dat het in spanje ook zo grellig weer kon zijn!

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:25

chipieke schreef:
*edit: hola, wist niet dat het in spanje ook zo grellig weer kon zijn!


joh, zo zijn die spanjaarden zelf ook :D

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:28

In het bergachtige hart van andalucía.

Pfff. September.... Dat is nog een half jaar weg!! Dan zijn we hier al weer bezig met de voorbereidingen van het feest van de Virgen wat het einde van de zomer viert.
Is de hele wereld al weer 180 keer rondgedraaid, 180 nieuwe dagen vol nieuwe kansen ;)

hc

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:30

het is mijn huwelijksreis :+ Die kan ik al moeilijk vroeger nemen he :D

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:40

Oefff, nóg erger!!! :P

Weet je nu al dat je over een half jaar gaat trouwen en welke huwelijksreis......

Zijn ook veel vrouwen die dat zien als het hoogtepunt van hun leven. Dat lijkt míj verschrikkelijk.

Eergister was dat nog heel grappig toen wij wat spullen bij de coöp gingen halen.
Werd er een opmerking gemaakt over het huwelijk. Mijn lief reageerde daarop dat wij niet getrouwd zijn opdat we elke dag weer voor elkaar kunnen en willen keizen. Daarom de wekker een half uur eerder staat _O-
De mennekes waren even heel stil, keken schuin naar mij, sloegen op de toonbank van enthousiasme doch merkten op dat vrouwen er zo in de regel niet over denken, hún vrouwen zéker niet.

Maar goed, veel plezier. Gebruik de tussentijd misschien om wat over je bestemming te lezen?!

hc

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:49

Ik trouw 18 juli dit jaar, of ik mag het toch hopen :D Alles is al geregeld en voor het grootste deel betaald :') Vriendlief vroeg het me vorig jaar in mei, kon al moeilijk nee zeggen toch ;) Ik ben met de oude stempel opgevoed dus trouwen hoort er voor mij toch een beetje bij.

Veel mensen zien het als 'bevestiging' van hun liefde, voor mij is het dat niet. Ik zie trouwen eerder als een feestje waarin je iedereen laat zien dat je elkaar echt graag ziet, alleen komt er een duur ringetje aan te pas en een prinsessenkleedje :D Bevestigen dat je elkaar ziet kan op 101 manieren, daar hoef je niet voor te trouwen.

Mijn collega is al bijna 10 jaar samen met haar vriend, hij wilt echt niet trouwen, zij wel. Maar ze lossen dat prima op door op hun 10de 'verjaardag' een groots feest te geven zodat zij zich eens in het sjiek kan steken en dan geven ze elkaar ook gewoon een ring. Leuk toch :D

We hebben de bestemming in december gekozen, hebben ondertussen al heel wat gelezen over waar we naartoe gaan, en mijn vent als echte spanje-liefhebber weet zijn plaatsjes daar al. Voor mij is het de eerste keer dat ik de belgische bodem verlaat voor langer dan 12u.

Kaaaren
Berichten: 3985
Geregistreerd: 02-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:50

hahahah.. bij mij staat de wekker meestal ook een halfuurtje eerder ;)

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:55

chipieke schreef:
Bevestigen dat je elkaar ziet kan op 101 manieren, daar hoef je niet voor te trouwen.


Niet huwen voorkomt verplichtingen en aannames, behoudt alle mogelijkheden te laten zíen dat je kíest.
Zakelijk is een huwelijk geen toevoeging meer en ook voor kinderen maakt het hier in onze maatschappij niets uit.

hc

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:00

Nee het maakt idd niets uit, ik vind dat een huwelijk zeker ook geen verplichtigingen en aannames met zich meebrengt. Het is ieders keuze natuurlijk. En voor iedereen is het anders, voor de ene maakt het huwelijk niet uit, voor mij 'hoort het er toch een beetje bij'. Mijn andere collega is getrouwd in augustus vorig jaar en voor haar is een huwelijk een heilig iets, ze ontploft als je haar aanspreekt als juffrouw ipv mevrouw, het is voor haar heilig. Zo zie je dat er echt nog mensen zijn die zich er echt aan vastklampen om de 1 of andere reden.

Ik weet nog dat toen ik op school zat zei 'pff trouwen, waar is dat goed voor? Ik doe daar niet aan mee!' En ja, ondertussen heb ik heel veel trouwjurken gepast en hangt de mijne al opzij :')

Zo zei ik vroeger ook 'een vriendje hoeft voor mij nooit, ik heb mijn paard'. Dat is ook al flink veranderd :D

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:05

chipieke schreef:
Zo zei ik vroeger ook 'een vriendje hoeft voor mij nooit, ik heb mijn paard'. Dat is ook al flink veranderd :D


Kun je nagaan hoe je over 30 jaar tegen je wereld aankijkt 8-)

hc

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:06

hee ik was jong en naief :D Nu ben ik nog steeds jong maar minder naief :') Stel je voor dat ik me binnen 30 jaar aan m'n vent vastklamp gelijk gek, geen moment meer zonder kunnen. Brr moet er niet aan denken :D

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:12

chipieke schreef:
hee ik was jong en naief :D Nu ben ik nog steeds jong maar minder naief :')


Je weet niet wat je niet weet.

Denk eens éven logisch.
Hoe groot is de invloed van de laatste paar, in toemende mate bewuste, levensjaren op jouw levensvisie?
Dat proces gaat bij (sommige) mensen is deze mate vérder.

Hoe meer je meemaakt hoe groter de invoed daarvan is op het totaal van: jezelf + jouw ervaringen = wie jíj bent.

hc

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:18

Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat het leven komt zoals het komt. En is het niet goed, dan moet je zien dat het goedkomt.

Het leven valt op voorhand niet te voorspellen, net als mijn visie op het leven.

4 jaar geleden dacht ik dat mijn leven om zeep was, mijn schoonvader deed er alles aan om mij te laten geloven dat mijn vriend mij bedroog en dat ik mijn vriend bedroog, lag ik met een corset een half jaar plat, en had nooit gedacht dat ik nu gelukkig met mijn vriend zou samenwonen en nog zou rondlopen en zelfs zou paardrijden en kijk eens, alles is toch goedgekomen ;)

Als ik altijd over alles logisch zou moeten nadenken en alles serieus zou moeten nemen was ik ondertussen dolgedraaid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:23

Zonder meer waar, je visie verandert met de jaren......
Leven is leren, is wéten, dat verandert inzichten, verandert je manier van leven. Veel mensen roesten van in meningen, toch geloof ik dat het goed is, je geest open te houden, een open blik naar de wereld om je heen.
Niet iets afkeuren omdat je vroeger leerde dat het fout was, maar onderzóeken, leren. Je kunt levensvormen afkeuren, je kunt het er ook bij houden dat het niet jóuw manier is, maar daarom niet per definitie fout.
Ik heb 2 jaar geleden gekozen voor het huwelijk, bewust me aan één persoon gebonden..... en tóch kies ik elke dag er weer voor om van hem te houden, en elke dag opnieuw doe ik mijn best hem gelukkig te maken. Mijn liefste wíl niet weg bij mij, ik niet bij hem.

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:26

@Yamcha: dat bedoel ik dus!

Sin

Berichten: 988
Geregistreerd: 05-09-08
Woonplaats: Antwerpen

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:12

hoe hou je een man: door niet te trouwen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 19:47

Dus dat ik vanmorgen vroeg opstond (OP MIJN VRIJE DAG) om vriendlief (die wel moest werken) zijn brood te smeren was heel goed! :P
Heb m wel al duidelijk gemaakt dat ie hier vooral niet aan moest wennen ;)