De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:43

LimaMambo schreef:
ja ook.. duh.. maar het gaat hier om de man toch? ;)


Oh. Sorry.
Ben al weg..... Ieeek, wat ´eng´.

hc


p.s. is het slim om de man hier weg te jagen, want uiteindelijk ligt dáár het antwoord toch?! Of bepalen vrouwen wat mannen moeten waarderen tegenwoordig?
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 14-04-09 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Macusa
Berichten: 871
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:45

geerke schreef:
hi,hi...dat jij blij bent dat het regent begrijpen ze in nederland vast niet....ik wel...het was hier ook al 3 wkn droog,gelukkig ging het regenen!
ik zal solliciteren....zit je echt te wachten op een contact gestoorde einzelganger,die al 22 jaar op een berg in frankrijk zit?


Kom je mij onderweg ophalen dan? Ik zit precies tussen jullie in :D

Limanade

Berichten: 8782
Geregistreerd: 21-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:47

Huertecilla schreef:
LimaMambo schreef:
ja ook.. duh.. maar het gaat hier om de man toch? ;)


Oh. Sorry.
Ben al weg..... Ieeek, wat ´eng´.

hc


p.s. is het slim om de man hier weg te jagen, want uiteindelijk ligt dáár het antwoord toch?! Of bepalen vrouwen wat mannen moeten waarderen tegenwoordig?



ben je een man dan? :o

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:47

Wordt *\o/* hier.

Gelukkig ruimte zat ;)


hc

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:33

Ok, ik ga naar Cortijuelo.
Ik wens de dames veel succes met het bepalen wat de man doet blijven :D

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:31

Macusa schreef:
geerke schreef:
hi,hi...dat jij blij bent dat het regent begrijpen ze in nederland vast niet....ik wel...het was hier ook al 3 wkn droog,gelukkig ging het regenen!
ik zal solliciteren....zit je echt te wachten op een contact gestoorde einzelganger,die al 22 jaar op een berg in frankrijk zit?


Kom je mij onderweg ophalen dan? Ik zit precies tussen jullie in :D


mag ik ook mee? :D

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:19

..er zijn hier duidelijk een hoop vrouwen die het leven echt ietsie te saai vinden :D ;)

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 09:01

Vannacht op verzoek van mijn lief samen nog wat tatouages bekeken op het net naar iets wat zij zou willen.
Dit met dames op zoek naar avontuur en ons eieroverschot gaf een wonderlijk droom over mooie vrouwen met spannende tatouages in ons vakantieappartement die elke morgen graag een ei voor ontbijt gebracht wilden :D

´Kom we gaan snel de dieren verzorgen; weer warm onder het dekbed en kan je me meer vertellen :9 ´

hc

Anoniem

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:30

Jajaja en toen heb je haar zelf met onzichtbare inkt nog even getatoeeerd, jajajaja :D.

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:33

Ik heb eindelijk een kerel getroffen die dezelfde hobby's heeft als ik :o
We rijden samen paard, we lopen samen hard, we hebben dezelfde vrienden, en we komen uit 't zelfde dorp :D
Dat scheelt een hoop ;)

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:36

Huertecilla schreef:
Vannacht op verzoek van mijn lief samen nog wat tatouages bekeken op het net naar iets wat zij zou willen.
Dit met dames op zoek naar avontuur en ons eieroverschot gaf een wonderlijk droom over mooie vrouwen met spannende tatouages in ons vakantieappartement die elke morgen graag een ei voor ontbijt gebracht wilden :D

´Kom we gaan snel de dieren verzorgen; weer warm onder het dekbed en kan je me meer vertellen :9 ´

hc



gemeen hoor....je zit ons gewoon lekker te maken....kijk maar uit...direkt staan we echt met z'n allen op je stoep!

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:52

Ik heb het topic doorgelezen en er in ieder geval een hoop plezier aan beleeft :D, veel waarheden gelezen, en ook een bende arrogantie....

Heb er overigens niet veel aan toe te voegen. Zorgen dat een man bij mij blijft? tja... Ik heb er geen recept voor, het vergt wel (hier in Nederland) een apart soort man, waar deze einzelgänger aan blijft plakken. :)
Resultaat is twee excentrieke einzelgängers bijelkaar, die qua opvattingen soms absoluut botsen en vaak toch overeenkomen als men verder zoekt, en er absoluut gelukkig van worden als de ander gelukkig is.... Wat veel geven inhoudt, maar daar krijg je ook zoveel voor terug :) En dat houdt ons bijelkaar... beide partijen blijven vrijwillig, zonder hier lang over na te denken of er theoriën op los te laten. :Y)

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:38

geerke schreef:
kijk maar uit...


Geen probleem schreef ik toch?!

Stuur wel eerst mail, want bijvorbeeld UPS kan die stoep zelfs met gps-coördinaten nog niet vinden _O-
en het zoú kunnen dat er al tattoo-schoonheden in het appartement zitten. (Dromen zijn ook leuk :D )

Wij gaan nu naar het dorp een bestelling versgebakken broden
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HX4NKCYO.jpg
en een paar dozijn (helaas hier niet nodige :P ) eieren wegbrengen.
Het ruikt hier zálig naar dat brood. Haast crimineel om de deur uit te gaan.

hc
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 15-04-09 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:47

Ik voorzie een spontane emigratie van bokt-dames naar het zuiden van Europa ;)

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:53

gelukkig heeft HC bokt....dan kunnen we daar gezellig met z'n allen verder bokken!

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:58

hopelijk ook meerdere pc's, anders wordt het zo dringen.... tja je moet wat overhebben voor een harem.....:P

"hoe zorg je dat een harem bij je blijft?"

Genoeg pc's aanschaffen om te kunnen bokken :') Iedereen blij....

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:13

1 table top, 2 laptops en adsl-verbinding, hopelijk straks weer werkend op Linux.

Serieus;
voor vakantie hebben we een appartement (meer info of boekingen per pm),
voor harem-plaatsen hebben we een vacature (meer info of sollicitaties per e-mail) doch win-win-win is iets héél speciaals, een dimensie specialer dan win-win en dát is al een :wow: hoofdprijs in het leven met een chaos aan ´nieten´.

hc

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:17

Ik geloof dat ik me ik niet zo kon vinden in een harem....
niet omdat ik jaloers ben aangelegd, meer omdat het mij te druk is :') Zoveel dames op een hoopje kan ik niet verdragen.... (verklaart waarom ik in de ict werk _O- )

Vakantie met lief in andalucie klinkt daarentegen wel heel aantrekkelijk :D Misschien als doel voor een eventuele motortocht.

wel allemaal off-topic aan het worden hier :o

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:21

Rochiril schreef:
wel allemaal off-topic aan het worden hier :o


Ach, een lange motortocht met hem sámen maken is ook een prima antwoord op de ts :)*

hc

Macusa
Berichten: 871
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:23

Rochiril schreef:
"hoe zorg je dat een harem bij je blijft?"


Nou, als de kinderen ook mee mogen (2 in mijn geval) zou dat wel helpen, en de paarden natuurlijk (3, allemaal te beleren volgens de methode van HC :D). Tja, en mijn kleine roedel hondjes (4) en enkele katten (3 volpension en de rest is bereid om mee te reizen voor het recht af en toe een maaltijd - heb van deze de tel niet bij gehouden := ).

Oh ja, en als we iedere dag mogen helpen eieren rapen en geiten melken en we helpen natuurlijk volop om nóg gezelliger te maken!

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:31

ik neem mee....twee paarden en een pony...(waarvan twee hengsten)...6 straathonden,twee poezen(alles geholpen)
En mezelf....heb je ergens een pipowagen ver in het bos met een beekje ervoor langs om me te wassen?meer eisen stel ik niet...en dan mag hc langskomen wanneer hij wil!

zimbabwe

Berichten: 2313
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:40

tja weet ik ook niet hoor..op een gegeven moment blijft er gewoon eentje hangen, ofzoiets, hihi..heb heel wat vriendjes gehad tot andre, daar wist ik na twee weken al van dat we gingen trouwen en bij elkaar blijven..we zijn nu ruim 10 jaar bij elkaar en getrouwd..hihi :(:)

wat ik er aan heb gedaan? geen idee! hij heeft al mijn moodswings overleeft en ik zijn pdd-nos kenmerken geaccepteerd... }>

raar iets zon relatie...we willen gewoon bij elkaar zijn en dat al 10 jaar..nog steeds regelmatig dat we s ochtends tegen elkaar aanliggen en zeggen dat we best willen werken, maar niet bij elkaar vandaan willen. hij is mijn thuis en andersom...is gewoon zo vanaf dag een bijna..

het past gewoon denk ik..

WillemYntJee
Berichten: 6302
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:30

Even heel erg offtopic; HC wat voor fornuis heb je daar staan? Een boretti? Gaaf ding!

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 14:05

Even een 100% on-topic terugkoppeling.

Een samenlevingsvorm heeft alleen kans van slagen wanneer de betrokkenen meer ontvangen dan geven.
Waar een wil is, is een weg dus als er genoeg wil is, is voor alles een oplossing.
Wat is het ´win´?? De prijs is bijzaak als het gebodene maar genoeg waard is :)*
De hamvraag waarom álles draait voor een man = waarom zou je wíllen?
Ík heb dus voor míj alleen non-info en geen reden voor de geringste aandacht....

Let wel, dit niet als persoonlijke reactie bedoeld, maar als on topic illustratie.

hc

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:10

WillemYntJee schreef:
Even heel erg offtopic; HC wat voor fornuis heb je daar staan? Een boretti? Gaaf ding!


NewPol met bínnenmaat van 78 cm. op gas.
Liggen voor optimale warmteverdeling 2 tegels naast elkaar in van 35 x 35 en ik heb van een derde twee stroken afgezaagd om de diepte op te vullen.
Is echt wel nodig om bouten van http://www.mijnalbum.nl/Foto-FZJIQJWP.jpg te braden en dit is nog níets!
Beslist man-binding als je :9 op tafel kan zetten.

hc