Onze poes gaat vandaag bevallen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:22

Summertje schreef:
Wou ik net nieuwe foto's gaan maken van de kittens, begint moederpoes ze te verslepen. Lips are sealed Pakt ze een katje op een rare manier vast, springt op de kast en dan erachter.. De rest is er nu ook al heen versleept. Ik ben er niet zo blij mee, want die kast is loeizwaar om te verschuiven. Scheve mond
Hopelijk gaat ze er niet nog meer rare dingen mee doen.


Als poezen gaan slepen met de jongen, betekent dat dat ze meer rust willen. Het is dus niet zo slim om de kast te verschuiven om er zelf bij te kunnen, waarschijnlijk versleept ze ze binnenkort weer. (Toen onze oude poes van nu 16 haar nestje kreeg onder mijn bed (hoogslaper), is ze ze ook gaan verslepen...naar de badkamer onder het bad. Verward )

Onze andere poes (wordt in juli 6) was heel relaxed met haar kleintjes. Ik ben er de hele bevalling bijgeweest, ze was zelfs aan het spinnen en kopjes geven. Er zijn ontzettend veel mensen bij wezen kijken, maar ze heeft het nooit een probleem gevonden en is nooit gaan slepen, gelukkig.

Veel plezier ermee in ieder geval. ALs ze 4 weken zijn, zijn ze echt het allerleukst. Lekker pluizig en spels, ze gaan dan echt op onderzoek uit en vanalles ontdekken. Zo leuk!!!