Wat zouden jullie doen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Wat zouden jullie doen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 17:00

...als er iemand in mekaar werd geslagen door een groep jongens?

Heel veel mensen zeggen (nu) stoer van jaa ik zeg er gewoon wat van, of ik ga ertussen staan en geef ze van katoen ( )

Ik denk dat ik snel 112 bel, en keihard ga gillen ofzo, dat er meer mensen komen. Ik weet niet of ik ertussen zou springen, ligt eraan hoeveel het er zijn... (als een meisje ertussen springt is het toch anders dan dat een jongen ertussen springt ja tog?!)

Maar als er echt wat gebeurd, piepen de meeste wel anders!! hoe zouden jullie reageren?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:02


deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:03

Nou ik moet eerlijk toegeven dat ik (schaam schaam) er niet tussen zou springen. Ik zou er ook hulp van politie of zo bij zou halen, want een groep jongens kan ik volgens mij niet echt aan!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:04

Ik zou er niet tussen springen, dat zeg ik heel eerlijk. Ik ga hier niet stoer lopen doen over wat ik zou doen, want ik weet dat ik behoorlijk zou schrikken en er dus niet tussen zou springen! Ik vraag me namelijk af of het bij dit soort figuren wel afhangt of je jongen of meisje bent. Ik denk niet dat het hen wat interesseert. Het slachtoffer is er ook niet bij gebaat als jij er tussen springt en ook meppen krijgt.
Ik zou 112 bellen (zonder dat zij het zagen, strax meppen ze mijn mobiel uit mijn handen en kan ik helemaal niks meer doen) en dan ook gaan schrijven, als het in de buurt van huizen gebeurd zou ik misschien aan gaan bellen voor hulp ofzo. En proberen om toch goed te onthouden hoe de daders er uit zien.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 18:15


Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:25

Dat ligt er ook helemaal aan of ik die jongens ken, als ik ze ken spring ik er zeker te weten tussen, maar als ik ze niet ken, geen idee. Waarschijnlijk waas voor mijn ogen hebben en schrikken

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:25

112 bellen.. en meteen opzoek gaan naar mensen die eventueel zouden kunnen helpen.
Ik zelf zou een stel jongens niet kunnen stoppen.

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, fohadie, GoogleAdsense, Jessica_1998, kaatje89, lissssan, lovemyhorse1, Mutsie93, Myrsky, nienke555, Stephaniiee_ en 158 bezoekers