Auw, stuitje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 00:08

Ik heb sinds vorige week zondag ineens harstikke pijn in mijn stuitje, en het trekt steeds hoger op, zit nu al tot bijna bij mijn schouderbladen (de pijn, niet het stuitje)
Nou loopt mijn paard ook al sinds ongeveer een week niet zo lekker, ja nu ik het hier achter elkaar typ zie ik het verband ook, maar was hier eerder nog niet achter. Omdat mijn stuitje zo'n zeer doet, ga ik iets meer vooroverzitten en zet mijn rug vast om de bewegingen op te vangen, gek he,dat de rest van mijn rug nu ook vast zit Lachen
Ik merkte het eigenlijk pas vandaag toen ik tussendoor aan het stappen was, van mens ga toch eens zitten, en toen auw auw mijn stuitje en krak krak, mijn rug die weer ging bewegen. Zielig voor paard eigenlijk ook. Weet iemand of er iets aan een stuitje te doen is?
Ik weet dat ze hem helemaal weg kunnen halen, maar dat vind ik nog iets te drastisch *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 07:20

Is het geen Fistel ofzo iets Verward
Mijn vriend heeft dat ook gehad en eerst deed het niet zo pijn maar hoe jij het verteld lijkt het er wel op, hij kon op het laatst niet eens meer zitten zo pijn deed het, hij dacht in het begin ook dat hij het had gestoten ofzo, maar later bleek het dus een fistel te zijn......zou gewoon ff naar de dokter gaan!!!!!
Want dat is heel lastig en pijnlijk Verdrietig
Beterschap

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 10:46

Nee, het is volgens mij geen fistel, want die zou je toch moeten zien? Ik moet woensdag weer naar accupunctuur, dus gooi het daar wel een in de 'groep'. *LOL*
Ik vind het gewoon zo stom van mezelf dat ik niet doorhad dat de pijn omhoog trok, doordat ik zo verkrampt ging doen, en dat mijn paard daar ook minder van ging lopen. Mijn zithulpen kwamen voor hem natuurlijk heel anders door, dat had ik toch ook eerder kunnen bedenken? Zo licht blond ben ik nu ook weer niet. *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Area51, Colien, Domi_94, Elitedeux, Esther, GoogleAdsense, inge_romeo, Letje01, Roosch en 56 bezoekers