Balkenellende

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 12:36

Ten tijde van Wiegel knapte de economie wel op. En hij was van de goede partij.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:39

Nehee juist niet
Dan liever de partij van Kok, al is dat ook niet mijn partij.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:46

Ten tijde van Kok knapte de economie op en werd de werkloosheid teruggedrongen, dacht ik mij te herinneren

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 13:14

sarabande schreef:
Ten tijde van Kok knapte de economie op en werd de werkloosheid teruggedrongen, dacht ik mij te herinneren

wiegel was in de late 7ties begin eighties, lang voor Kok, heel lang. En hij deed het heel goed. Kok had de tijd mee, de economie gaat toch al met vlagen. Nu zitten we in een vlaag van slechte tijden. Het begint altijd in de states en wij krijgen het dan ook altijd hier. Het is niet goed om nu linkse politiek te voeren. Dan wrodt het nog slechter. Straks heeft niemand nog iets.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 13:20

Dat je er nog op in gaat, Desiree?

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 13:23

Oscar schreef:
Zelden zo'n ongelooflijke draaikont gezien als JP !
Altijd er omheen draaien, bah
Wat mij betreft had ie bij voorbaat al afgeserveerd mogen worden Knipoog


PRECIES!!!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 13:27

Fitzroy schreef:
Volgens mij kun jij gedachten lezen, Picasso. Bij dat 'ouwetje van stal' had ik idd Wiegel in gedachten Haha!


Ik dacht ook al meteen aan Wiegel toen ik "ouwetje van stal" las Haha!
Geweldige man was dat die, zelfs toen hij een hoop persoonlijke ellende had, nog steeds het hoofd koel hield en zijn werk goed deed. Ik zou bijna schrijven "zo worden ze niet meer gemaakt" Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 13:40

Afbeelding

Links wil dat alles beter verdeeld wordt (en NIET alles GELIJK verdeeld, dus vergelijking met het communsime is onterecht) en komt op voor de zwakkeren in onze samenleving.

Maar dit is maar een gedeelte van waar links voor staat.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 14:08

Waar ik dus heel erg mee zit, politiek gezien:
de zorg.

Ik heb een uitkering (ben al vrij snel afgekeurd op epilepsie en heb dus nauwelijks arbeidsverleden).
Die uitkering is dus 'gedeeltelijk'.

Daarnaast slik ik vanwege kanker veel vitaminen, mineralen, en voedingssuplementen.
Daar werden er twee jaar terug nog een stuk of 5 van vergoed, nu nog maar 2.
Laatst raakte ik door de antibiotica aan de diarree, dan MOET ik daar pillen voor hebben (anders krijg ik epilepsie-aanvallen).
Die pillen kon ik ook zelf betalen... Boos!

Tegenwoordig moet ik steeds meer zelf betalen en de vitaminen enz. helpen zeer goed maar kosten me al zo'n 175 euro in de maand nu....
Evenveel als de paardenstalling zo'n beetje.
Zonder kanker had ik een extra paard kunnen kopen. *LOL*

Maar goed, ik hoop dus dat de politiek niet teveel naar rechts gaat, anders hou ik helemaaaaaal niks meer over en kunnen we ons paard wel weg doen. Scheve mond

Mensen die gezond zijn merken weinig van de bezuinigingen in de gezondheidszorg. Die verdienen ook meestal genoeg want zijn niet afgekeurd, dus ja.
Gelukkig is Peter bedrijfsleider bij Blokker en in winkel bedrijfsleider zijn... dat verdient errug veel!
Maar elke donatie van een bokker is welkom. Extreme duivel

Wat Balkenende betreft:
Die man hield zich staande ondanks dat gedoe met de LPF.
Dat had niet iedereen (van welke partij dan ook) hem zo goed nagedaan.
En hij was nog niet eens zo ervaren, dus dat vond ik erg knap!

Verder houdt hij zich nog steeds staande, ondanks de stijgende werkeloosheid, oorlog, noem maar op.
En dat hij een draaikont heeft?
Bos ook, want die schaart zich nu achter de rest ook al hoopt hij op 'spoedig einde van de oorlog'.
Tja, hoopt Balkenende daar niet op dan? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 14:10

Kayla schreef:
Afbeelding

Links wil dat alles beter verdeeld wordt (en NIET alles GELIJK verdeeld, dus vergelijking met het communsime is onterecht) en komt op voor de zwakkeren in onze samenleving.

Maar dit is maar een gedeelte van waar links voor staat.


Oef, dit is wel tegen mijn zere VVD-been hoor *LOL*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 14:13

Aaaaaaaah sorry Ach gut (kan ik eindelijk die smiley gebruiken Haha! )
Maar de waarheid is hard }>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 14:49

Wat links wil, is anders als wat links doet: alles van iedereen afpakken zodat niemand nog iets heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 14:56

Desiree schreef:
Wat links wil, is anders als wat links doet: alles van iedereen afpakken zodat niemand nog iets heeft.


Desiree is my kind of girl....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 15:03

Picasso"]
[quote="Desiree schreef:
Wat links wil, is anders als wat links doet: alles van iedereen afpakken zodat niemand nog iets heeft.


Desiree is my kind of girl....
[/quote]

Haha!
gelukkig toch nog iemand met wie ik kan praten. Jaja, laat die linksen ook maar eens een keer hard werken zodat ze zodanig verdienen dat iets in het bereik lijkt te liggen en dat het dan voor een groot deel wordt afgepakt om "te verdelen"!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 15:54

Ik wilde gister toen Desiree dit topic opende ook al zeggen; "Kok wist er wel raad mee". Maar ik durfde niet Haha!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 16:38

Desiree schreef:
Wat links wil, is anders als wat links doet: alles van iedereen afpakken zodat niemand nog iets heeft.


Precies ja, het kan niet op bij links tot het opeens: "oh, grote verbazing" wel op is en dan is iedereen de pineut.
Nee, het was leuk toen iedereen die een keer au riep meteen voor de rest van zijn leven de WAO in kon waardoor er voor de echte WAO-ers geen geld overbleef.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 16:47

Dorine, misschien ontvang je minder als het meer rechts wordt, maar daar staat tegenover dat er je ook minder ontnomen wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 16:54

Desiree schreef:
Dorine, misschien ontvang je minder als het meer rechts wordt, maar daar staat tegenover dat er je ook minder ontnomen wordt.


Ik denk dat als het met de economie weer beter gaat (dat is toch waar rechts voor staat!!!!!), iedereen daar z'n voordeel uit kan halen. Ja toch? Of is dat te simpel gedacht? Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 16:58

Picasso schreef:
[
Ik denk dat als het met de economie weer beter gaat (dat is toch waar rechts voor staat!!!!!), iedereen daar z'n voordeel uit kan halen. Ja toch? Of is dat te simpel gedacht? Verward
[/quote]


nee, je hebt gelijk. Het creeert juist meer financiele ruimte voor de zorg.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:23

Desiree schreef:
Ten tijde van Wiegel knapte de economie wel op. En hij was van de goede partij.

Het is toch algemeen bekend dat Wiegel vice-premier was in het slechtste na oorogse kabinet voordat Jan-Peter en zijn vriendjes lieten zien dat het nog wat slechter kon....
N.B. ik vind wiegel wel amusant om naar te luisteren hoor, maar hij bakte er zelf ook geen kloot van toen hij het mocht laten zien.....

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:36

Wat me ook nog even van het hart moet, is het huichelachtige praatje van Wouter Bos. Nu de oorlog begonnen is kiest hij partij voor de geallieerden. Is het nou echt zo moeilijk om rechtlijnig te zijn en dan ook de oorlog te veroordelen. Bijna even erg als die zogenaamde "lijder" J-P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:43

ruiterinrust schreef:
Wat me ook nog even van het hart moet, is het huichelachtige praatje van Wouter Bos. Nu de oorlog begonnen is kiest hij partij voor de geallieerden. Is het nou echt zo moeilijk om rechtlijnig te zijn en dan ook de oorlog te veroordelen. Bijna even erg als die zogenaamde "lijder" J-P.


Ja gatverdamme, wat een vreselijk schijnheilige..... Misselijk
Dat vind ik overigens met de hele PvdA, ze banketstaaf met alle windrichtingen mee. En dát kan je van Wiegel niet zeggen Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 23:21

ruiterinrust schreef:
Wat me ook nog even van het hart moet, is het huichelachtige praatje van Wouter Bos. Nu de oorlog begonnen is kiest hij partij voor de geallieerden. Is het nou echt zo moeilijk om rechtlijnig te zijn en dan ook de oorlog te veroordelen. Bijna even erg als die zogenaamde "lijder" J-P.


idd dat draaikonten lijkt wel besmettelijk Scheve mond , dan is bijv een Marijnissen een stuk standvastiger tegen de oorlog is tegen te oorlog.
hebben jullie trouwens gehoord hoe hij Bos tot 2 keer toe Bush noemde? Lips are sealed

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 23:25

Desiree"]
[quote="Picasso"][quote="Desiree schreef:
Wat links wil, is anders als wat links doet: alles van iedereen afpakken zodat niemand nog iets heeft.


Desiree is my kind of girl....
[/quote]

Haha!
gelukkig toch nog iemand met wie ik kan praten. Jaja, laat die linksen ook maar eens een keer hard werken zodat ze zodanig verdienen dat iets in het bereik lijkt te liggen en dat het dan voor een groot deel wordt afgepakt om "te verdelen"!
[/quote]

nou lekker generaliserend! linksen werken niet hard? natuurlijk zullen er daar wel een paar van zijn, maar er zijn ook zat rechtsen die op hun luie reet zitten terwijl het geld binnen stroomt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 00:01

Ik ben het gewoon niet eens met de hele linkse gedachtengang, je hebt mij niet horen zeggen dat ze niet hard werken.