Opzetten manege tijdschrift voor de jeugd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Opzetten manege tijdschrift voor de jeugd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 21:52

Hai,
We gaan binnenkort een tijdschrift voor de jeugd op de manege opstarten. Hebben jullie daar nog leuke ideeƫn of tips voor? Alvast bedankt!

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:57

Ik heb twee jaar lang met een vriendin een maandelijks clubblad gemaakt voor onze kleinschalige club.

als je vragen hebt, moet je maar even pb-en Lachen

Het leven is een gebakje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:01

Zita, vroeger toen ik nog op de manege reed, werkte ik mee aan het blad. Wij vulden dat met de wedstrijdkalender, verslagen van de wedstrijden die op de manege gehouden werden. Het paard of pony van de maand. Informatief verhaaltje over een of ander door een iemand van het personeel. Iemand tekende een strip en we hadden ook altijd een pagina met grappen en grollen.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:23

Heel goed idee is altijd om per nummer iemand over zichzelf en haar/zijn pony/paard te laten vertellen. Je leert elkaar zo beter kennen.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:27

'Ik geef de pen door aan...' doet het ook altijd goed. Mits degene die de pen krijgt dan ook daadwerkelijk iets schrijft. Haha!

In ons clubblad stond ook altijd een interview met iemand die al heel lang lid was, een kampioenschap had gewonnen of iets anders bijzonders had of deed. De redactie trok er dan een middagje voor uit om hem of haar te interviewen en foto's bij elkaar te zoeken.

En 'Wist-u-datjes' zijn altijd leuk om mee af te sluiten. *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:42

Bij 'Ik geef de pen door aan...' moet je wel hele actieve leden hebben Haha!

Niet iedereen levert namelijk op tijd dingen in en dat levert nogal eens wat ergernis op

Het leven is een gebakje!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:45

Klopt, daar heeft iedere redactie last van, weet er alles van. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CairnTerrier, Cowboy55, DebGizmo, Earth, GoogleAdsense, Googlebot, Ipsiedipsie, IzAw, karinmanon, lizard, M_D_H, Meliaforever, stalxpaard, Suliko, Thats_Me, Tigress, xColorCross, Zebrastreep en 185 bezoekers