Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Sommige relaties kosten gewoon teveel energie. Kan door een verschil in karakter komen, dat jullie persoonlijkheden gewoon botsen of door een verschil van opvattingen/opvoeding.
Jullie kunnen beiden dominante persoonlijkheden zijn.
Ik weet dat steeds alles uitpraten en erover praten heel veel energie kost. Dingen gaan goed zolang 1 van de 2 zich inhoudt of veranderd. Maar mensen kun je niet veranderen.
Soms hou je van elkaar maar kan je toch niet met elkaar leven.

tanya89 schreef:Met mijn vriend en mij gaat het ook zo, de ene dag zijn we super gelukkig en zomaar de volgende dag hebben we weer 'ruzie', het is bijna nooit echte ruzie maar we vatten dingen vaak verkeerd op en daardoor raken we geirriteerd en worden we boos. Mijn vriend maakt dan soms ongepaste opmerkingen waardoor ik bozer word, en dat vervolgens ook best lang blijf, waardoor híj ook weer boos wordt. Op een gegeven moment zeggen we tegen elkaar 'goed, nu is het weer afgelopen' en dat is het dan ook wel, maar zo begint het steeds weer opnieuw na een paar weken.
Als iemand mijn verhaal aan mij zou vertellen dan zou ik zeggen kap ermee, maar ik ben echt verliefd op hem, en het gaat ook vaak goed samen, en dat maakt het zo moeilijk om ermee te stoppen.
Mijn vriend en ik zijn trouwens deze maand 2jaar samen.
AaronYve schreef:Is het ook maar meestal heeft het verstand toch wel wat beter voor je in petto.
Ik snap dat je het heel je hart van hem houdt en hem niet wilt laten gaan maar denk er toch goed over na. OOk wat fjordjes al zegt, wil je dit je hele leven lang?
Maar ik bedoel met geen contact wel meer dan een paar dagen.
Zeker een week of 2 en dan een bepaalde dag afspreken dat jullie elkaar weer zien en iets leuks gaan doen en dan komt het praten vanzelf want jullie hebben elkaar dan vast gemist
en ik hou keiveel van m en we hebben ook al zoveel meegemaakt in korte tijd..