Leuke dingen om je avond door te komen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 18:25

Wie weet nog wat? En dan vooral als je alleen bent? Bios ken ik onderhand wel, stad ga ik in me eentje naartoe. Ik ben inmiddels inspiratieloos, vrienden die kunnen bijna nooit dus ik moet mezelf vermaken :+ En ik wil vanavond niet me eigen weer helemaal doodvervelen :P Er is hier in de buurt jammergenoeg niet echt iets van een tentoonstelling/musea ofzo om te gaan kijken, had die tip laatst al van iemand gehad en veel dingen zijn vooral voor overdag.

juline

Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:28

misschien dat je er van houdt maar vanavond afscheidsconcert van osdorp posse in de mezz

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:29

Wat dacht je van schilderen of iets anders creatiefs?
(Schilder)cursussen zijn vaak 's avonds!

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 18:33

Juline, nee is niet echt iets voor mij :) Mezz zou ik idd weleens wat vaker heen kunnen gaan, maar meestal komt er niet echt iets wat mij trekt en ik heb al tevaak een deur tegen me kop aangehad omdat je daar niks kan zien als iemand naar buiten loopt en jij naar binnen :+ Mezz cafe zou ik binnenkort eens kunnen kijken, daar komt soms nogwel wat leuks.

Ik heb nog niet echt iets kunnen vinden, misschien kijk ik er gewoon overheen hoor. Ik heb hier idd ook verfspullen liggen, maar doe er weinig mee omdat ik inspiratieloos ben op het moment :=

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:35

Bokken :Y)

criollolover

Berichten: 3254
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: boven in drenthe....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:37

18 jr en je al zo vervelen...je wou je paardrijden toch weer oppakken? doen joh, is zoooo leuk

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 18:38

criollolover schreef:
18 jr en je al zo vervelen...je wou je paardrijden toch weer oppakken? doen joh, is zoooo leuk


Ik ben bezig ;) Ik heb vorige week voor het eerst weer gereden, maar dat is ook overdag en s'avonds gaat het me echt om. Overdag kom ik de dag vaak wel door, desnoods neem ik me camera mee en vertrek richting bos/natuurgebied hier in de buurt :)

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 19:16

Ik ga vrijdag/zaterdagavond gewoon vaak leren, films kijken, opruimen, bokken. Beetje dingen die gedaan moeten worden doen en die ik leuk vind om te doen. Je kunt ook eens een stuk gaan fietsen? Moet je wel misschien nog even mee wachten tot 't wat langer licht is.

Vrouw2014
Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-05-07

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 19:21

Woon je op je zelf? haha je huis schoonmaken ;)

Ik ben ook vaak alleen thuis in de avonden en moet zeggen verveel me ook wel is (heb geen pc ;) ) maar kijk dan toch wel vaak tv of ga me huisje helemaal schoonmaken wahaha maar goed elke avond dat doen is ook geen optie. Zoek anders een leuk verzorgpaard waar je lekker mee bezig kunt zijn...

Charica

Berichten: 1263
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Sneek

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 19:23

Ga gamen :P

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:18

haha jammer dat je zo verweg woont, want ik ken je probleem ;) Tis bij mij inmiddels zelfs zover dat ik nu maar zit te leren voor school, terwijl ik mezelf dat normaal gesproken verbied savonds omdat ik anders de hele dag zit te leren :+

Anoniem

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:22

Ik kruip nog wel heel afentoe op de psp van m'n broertje, ga opruimen, leren, muziek luisteren, ùuuuuuuuren op m'n hol tv kijken (druk met school dus doe 't doordeweeks zelden), ik kan ùuuren bezig zijn met haar&make-up (ookal ziet niemand me).
En als ik dat allemaal gehad heb, ga ik leren.. :')

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:24

hahaha dat je dat kunt, uren tv kijken. Ik hou het niet langer vol dan een uurtje en dan is de lol er wel weer af. En ik ben ook niet iemand die s' avonds in zn eentje de stad in gaat..

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 20:33

Ik ben gelukkig niet de enige :+ Ik ga dan wel alleen de stad in, maar dat is omdat ik op een gegeven moment hyper word van het stilzitten. Ik werk nml doordeweek en daarbij zit ik ook de hele dag op mijn hol. Ik ga wel weer een sport binnenkort uitproberen, maar weet nog niet wat. Laatste wat ik heb gedaan was salsadansen, maar dat was echt 3x niks voor mij. Fietsen is ook niet echt een optie, kom op dat barrel net naar mijn werk en het centrum, maar verder overleeft hij niet meer :P Gamen is leuk, maar mijn pc werkt niet meer mee, en op het moment heb ik zo onderhand alles wel gehad van games die hij nogwel aankan. Ik woon nog thuis en mijn kamer is meestal erg opgeruimd, hoe zou dat toch komen :') En leren voor school kan nu toevallig ookal amper omdat ik op school moet wachten en om nou een halfjaar vooruit te gaan werken schiet niet echt op :+ En de tv heb ik inmiddels ookal gezien, als er iets is kijk ik, anders hou ik het echt niet vol. De halve bibliotheek heb ik ookal gehad en het is zelfs zo erg dat ik amper meer leuke boeken kan vinden :=

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:34

Ik dacht zo eens, rotterdam is niet ver van breda?? :D

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 20:35

MoonChloe schreef:
Ik dacht zo eens, rotterdam is niet ver van breda?? :D


Hahah nee valt wel mee opzich ;) Is te doen met de trein weet ik uit ervaring :+

Girley_
Berichten: 4421
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:38

Het ligt er een beetje aan wat je leuk vindt he ;) ik doe de volgende dingen savonds:

• Tutten met plantjes, ben zelf wat stekjes aan het kweken. Vond er nooit iets aan en nu vind ik het superleuk!
• Muziek maken, teksten schrijven en zelf zingen etc
• Heerlijk een boekje lezen
• Iets lekkers koken, koekjes of cake bakken o.i.d.
• Salsa les geven (in jouw geval zou je les kunnen nemen in iets van je keuze)

Zijn allemaal geen dure dingen dacht ik zo, maar ik weet niet wat jouw smaak is ;)

Succes…

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:39

hahah ja en anders mag je ook altijd naar Heerenveen komen hoor ;)
heb je ook gelijk een leuke reis achter de rug :Y)

Girley_
Berichten: 4421
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:40

Als je alles al hebt gelezen kun je maybe zelf een boekje gaan schrijven :P

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 20:42

Jammergenoeg ligt heerenveen een beetje ver weg :P

LittleAnn, ik snap wat je bedoeld, maar het probleem is dat ik op het moment dus ook echt geen inspiratie heb in zulke dingen, geen idee wat voor lessen ik nou zou kunnen nemen. Ik heb dus laatst ook mezelf opgegeven voor die salsacursus, ik zag het en had zoiets, ik schrijf me in en zie dan wel :+ Plantjes kweken vind ik erg leuk, maar mijn ma wat minder, aangezien ze niet op mijn kamer erbij passen. Vroeger was ik nml altijd in de weer met planten en tekenspullen, maar het eerste wil me ma niet en het tweede ik kan op het moment niks meer verzinnen. Fotograferen wil ik wel weer meer gaan doen, maar dat gaat s'avonds niet :+

Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:52

je mag mijn honden wel komen uitlaten :D

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:59

We kunnen ook een meeting houden met alle mensen die vrijdagavond nooit wat te doen hebben :')

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 20:59

_Tara_ schreef:
We kunnen ook een meeting houden met alle mensen die vrijdagavond nooit wat te doen hebben :')


Hahah waarom niet? :+

Yv_
Berichten: 19118
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:02

Ah, zullen we ruilen? Mijn schema is zo belachelijk vol dat ik nieteens tijd héb om tv te kijken of me te vervelen!!

Girley_
Berichten: 4421
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:14

Praat eens met je moeder, als je zelf je rommel opruimt moet er wel iets te regelen zijn toch? Wie weet kun je een handeltje beginnen in leuke stekjes ;)
En ik vind het heel leuk dat je je in hebt geschreven, ondanks dat het niks voor je bleek te zijn ( jammer, het is zo leuk om te doen als je de juiste partner hebt ;) ). Maar dat is wel de manier om erachter te komen wat je leuk vindt! Is stijldansen meer je stijl, of streetdance? Of misschien toneelspelen of iets anders creatiefs? Ben je gelovig, dan zou je in het kerkkoor kunnen gaan of misschien speel je wel een instrument? Ik denk dat je eerst nog moet leren waar je interesses liggen, dan kun je wat gerichter gaan zoeken :)

oh en nog een tip, misschien zul je zelf initiatief moeten tonen als je iets wil doen, vorm een groepje om bepaalde dingen te bereiken. Moet je wel eerst weten wat je wil ;)