Overgemaakt geld terug halen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kiwipitje

Berichten: 10537
Geregistreerd: 18-02-05

Re: Overgemaakt geld terug halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:08

Maar het geld is nog niet van je rekening af, maar dat gebeurt morgen? Kun je niet gewoon 70 euro opnemen bij de automaat dan?

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Overgemaakt geld terug halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 14:21

Nee dat kon niet, want het was er wel al af bij mij.
Ik kreeg gelukkig nog geld van iemand dus heb nu wel weer iets. Mijn moeder doet normaal tegen mij, maar ik heb mijn negeerkop erop gezet....
Nee, ze heeft er geen rede voor. Ze zei vanochtend dat ze puur uit nieuwsgierigheid ging kijken. Amehoela, het kan er bij mij nog steeds niet in! Maar mijn moeder heeft een beetje problemen met haar zelf. Voor de nieuwsgierigen onder ons kan ik nog een bizar topic over haar van mij opzoeken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:26

Jammergenoeg voor jou kan je het niet terug halen, ook aangifte doen zal je niet lukken aangezien je niks kan bewijzen.. (Heb het zelfde met mijn broer, alleen die boekt het niet over (heeft geen pincode's) maar haalt het contant overal vandaan, heeft inmiddels al voor duizenden euro's gejat zowel bij mij als mn ouders als zijn vrienden)

Je bent het dus gewoon kwijt, je kan het hooguit terug eisen/ terug jatten maar verder kan je er weinig mee.. :(:)

Kiwipitje

Berichten: 10537
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:27

Oh das inderdaad wel heel erg vervelend!! Kun je niet gewoon tegen haar zeggen dat je het terug wil en dan je anders wel stappen gaat ondernemen? Het is toch te gek voor woorden dat je pinpas in je eigen huis niet veilig is.