Leuke dingen om je avond door te komen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:16

Breda ligt ook wel dicht bij Utrecht toch? Blijf ik wel een weekendje in Utrecht :)
Dat zou trouwens echt niks voor mij zijn, geen tijd om tv te kijken of me te vervelen. Ik heb soms echt ff tijd voor mezelf nodig. Al is die tijd voor mezelf in 't weekend soms te wel te veel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:16

wil je 2 evaluatie verslagen voor me schrijven?
hhihi...

nee zonder gekheid. Op mijn vrije avonden(werk onregelmatig)vind ik dit leuk:
Lezen
bokken
koken
eten
tv kijken
schrijven
emailen
msnen
spelletje online doen
iemand bellen
rondje wandelen(mits het lekker weer is)
poezen plagen
opruimen&schoonmaken
verslagen schrijven
kleding doorpassen
lekker met make up/haardingen tutten,probeer eens iets nieuws!nagels lakken
lekker douchen,maskertje erbij,nagels doen,scrubje..
bij iemand op visite gaan

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:18

Njen schreef:
_Tara_ schreef:
We kunnen ook een meeting houden met alle mensen die vrijdagavond nooit wat te doen hebben :')


Hahah waarom niet? :+


Count me in, vriendje is dan altijd nog werken :P :')

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 21:20

LittleAnn schreef:
Praat eens met je moeder, als je zelf je rommel opruimt moet er wel iets te regelen zijn toch? Wie weet kun je een handeltje beginnen in leuke stekjes ;)
En ik vind het heel leuk dat je je in hebt geschreven, ondanks dat het niks voor je bleek te zijn ( jammer, het is zo leuk om te doen als je de juiste partner hebt ;) ). Maar dat is wel de manier om erachter te komen wat je leuk vindt! Is stijldansen meer je stijl, of streetdance? Of misschien toneelspelen of iets anders creatiefs? Ben je gelovig, dan zou je in het kerkkoor kunnen gaan of misschien speel je wel een instrument? Ik denk dat je eerst nog moet leren waar je interesses liggen, dan kun je wat gerichter gaan zoeken :)

oh en nog een tip, misschien zul je zelf initiatief moeten tonen als je iets wil doen, vorm een groepje om bepaalde dingen te bereiken. Moet je wel eerst weten wat je wil ;)


Dat is het probleem, ik weet het inderdaad niet. Opzich is salsadansen ookwel leuk, maar ik heb amper ritmegevoel, had geen goeie partners en degene die les gaven waren veel te gehaast. En ondanks dat ik mijn eigen zooi opruim schiet het niet op, dan moet het op de werkkamer, aangezien het beneden toch niet zal mogen. En wij hebben amper ruimte(alle kasten enz staan bovenop vol dus) om van zulke bakken neer te zetten. Ik ben zoiezo niet gelovig en zingen vind ik verschrikkelijk ;) En het is ook vervelend dat ik weinig mensen ken, dan kom je ook bijna nergens. Naar concerten bijv. ga ik ook vaak alleen :)

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 21:21

_Tara_ schreef:
Breda ligt ook wel dicht bij Utrecht toch? Blijf ik wel een weekendje in Utrecht :)
Dat zou trouwens echt niks voor mij zijn, geen tijd om tv te kijken of me te vervelen. Ik heb soms echt ff tijd voor mezelf nodig. Al is die tijd voor mezelf in 't weekend soms te wel te veel...


Het is met de trein of bus te doen :) Er rijden zoiezo rechtstreeks bussen van breda naar utrecht, persoonlijk kies ik liever voor de trein ;)

Een meeting vind ik zoiezo wel leuk :D

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:24

Een meeting voor wanhopige mensen die zich te vaak vervelen op saaie avonden :')

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 21:25

Petulan schreef:
Een meeting voor wanhopige mensen die zich te vaak vervelen op saaie avonden :')



Hahah inderdaad :') Zo voel ik me inmiddels ook :=

pqwe33
Berichten: 186
Geregistreerd: 14-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:27

Ik ben helemaal verslaafd aan TV series. Gratis en voor niets te downloaden ;) Daar kom ik mijn avondje wel mee door!
Ben nu begonnen aan Lost seizoen 5, ben alweer helemaal verslaafd!

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 21:32

cctje schreef:
Ik ben helemaal verslaafd aan TV series. Gratis en voor niets te downloaden ;) Daar kom ik mijn avondje wel mee door!
Ben nu begonnen aan Lost seizoen 5, ben alweer helemaal verslaafd!


Dat gaat hier niet te lage internetsnelheid :7 Eerst keek ik me ex lief aan maarjah dat gaat nu ook niet meer :+

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:41

Dat zouden we wel kunnen doen met de meeting dan :D
Ik download namelijk ook nogal wat series en films.

Werd wel net gebeld trouwens, of ik vanaaf mee uit ging. Maar dat is dan maar van half 10 tot 1. Later wil m'n vader me niet meer ophalen...

_Noah

Berichten: 3111
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:51

Hahah heerlijk dit topic :D, zelf ben ik al 7 weken wanhopig alleen thuis (arm gebroken, van t peerd gevallen) maar vind steeds nieuwe dingen om mezelf te vermaken. Namelijk:
- Je huis restylen, zet je oude rotzooi op MP en koop van het geld nieuwe spullen voor je huis, avondje Ikea is best leuk, tot 9 uur open doordeweeks ;)
- Je kledingkast herindelen, voor de lente, geef kleding die je niet draagt aan een kledingbak voor afrika
- boeken lezen, ik ben nu in de Karin Slaughter serie erg spannend
- films,muziek downloaden, computer ordenen, dit heb je niet van mij ;)
- foto lijstjes kopen, leuke foto's uitprinten en hang ze op in je slaapkamer of hal, staat leuk!
- kom bij mij op zieken bezoek :D

Girley_
Berichten: 4421
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:35

Ok dus er zijn 2 problemen, het eerste is dat je niet weet wat je interesses zijn en het tweede is dat je niet genoeg mensen kent om leuke dingen mee te gaan doen...

Wat salsa betreft, ga eens bij een andere dansschool kijken. Niet meteen inschrijven, kijk eerst eens kritisch of het bevalt. Ik krijg zelfs de meest stijve en a-ritmische peeps aan het dansen, dus als het niet goed is gegaan met de leraren is het sowieso een goed idee om ergens anders te gaan kijken voor les...

Wat betreft je interesses....ga eens op papier zetten wat je in het verleden en nu leuk vond, en ga eens brainstormen wat met die dingen te maken heeft..wie weet komt daar een goed idee uit?

Is een leuke gym niet wat voor je? Kun je meteen nieuwe mensen leren kennen ;) er zijn vaak leuke lessen te volgen en je kan lekker in de saune etc...

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 23:37

Zou kunnen Tara ;)

Littleann, sportschool is niet echt iets voor mij, wrs hou ik het toch niet vol of krijg ik weer last van mijn knieeen/heupen. En sauna is allemaal niks voor mij, ik kan nml niet goed tegen warmte. En wat ik vroeger leuk vond is wat ik al zei, tekenen, schilderen, knutselen en met planten/dieren bezig zijn. Voor het eerste heb ik geen inspiratie op het moment, de planten/dieren zijn niet echt van toepassing. We hebben thuis wel een hond, maar dat is echt mijn ma der dier. Ik weet op het moment zoiezo niet wat ik wil, loop ook tegen dat probleem aan met mijn studiekeuze... Salsa zal ik eens gaan kijken, er zit er nog 1 in de buurt. Kan natuurlijk altijd langsgaan :)

Mijn kamer ga ik binnenkort ook opnieuw inrichten als alles een beetje meezit, dan kan ik ook mijn foto's gaan uitzoeken en ophangen :) Me oude zooi is al uitgezocht en in mijn kledingkast ligt momenteel bijna alleen maar spul wat ik draag.

loesje688

Berichten: 4041
Geregistreerd: 06-07-05

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 23:51

Klinkt herkenbaar allemaal :D

Sinds ik in de horeca werk heb ik hetzelfde probleem overdag omdat de meeste mensen dan werken of naar school gaan :Z

Misschien kan je eens googlen wat voor verenigingen er in de buurt zitten waar je je bij aan kan sluiten? Ikzelf ga donderdag eindelijk weer eens beginnen met sporten (schermen) ;)

Eleionomae

Berichten: 19600
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 23:57

Njen schreef:
_Tara_ schreef:
We kunnen ook een meeting houden met alle mensen die vrijdagavond nooit wat te doen hebben :')


Hahah waarom niet? :+


hahah dan doe ik wel mee :P

Mowoah

Berichten: 8160
Geregistreerd: 21-04-05
Woonplaats: N-B

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 01:50

Wanneer ik me verveel ga ik;
Bokken
Bellen
TV kijken
Naar mijn paard
Nagels lakken
Douchen :+
Alvast vooruit werken voor school
Op bed liggen dutten
Lezen
Collage's maken
Mijn computer re-organiseren; dus alle bestanden die je niet meer gebruikt eraf gooien en alles netjes in 1 map zetten
Mijn hotmail-account reorganiseren
Op marktplaats kijken
Hyven
H&M, Wehkamp en Otto afstruinen
Eten maken, cake bakken of brownies! :D
Muziek luisteren
Oude tijdschriften lezen
Oude makeup weggooien
Hondjes uitlaten
Ipod oude liedjes erafgooien die je toch nooit luisterd
Kamer opruimen
Kamer reorganiseren
Planningen maken voor school
Oude kleren re-ontdekken van vorig seizoen en deze mixen tot een leuke outfit met leuke kettingen/sjaaltjes
Nieuwe sneakers kijken op internet

Toch nog best veel. :+ Al verveel ik me soms ook echt enorm en dan weet ik niet wat ik moet doen..................

Suor

Berichten: 966
Geregistreerd: 14-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 06:46

Lekker buiten hardlopen of een stuk skaten helpt bij mij altijd goed!

En anders ga ik vaak gewoon slapen :+

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:58

Jeetje Suor sta jij altijd zo vroeg op? :oo

Suor

Berichten: 966
Geregistreerd: 14-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 02:51

_Tara_ schreef:
Jeetje Suor sta jij altijd zo vroeg op? :oo


Ik had (heb) nachtdienst ;)

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 02:52


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 02:53

Je kan ook spelletjes downloaden, van big fish bijvoorbeeld. Zijn maar +/- 100 mb en erg verslavend. :+

Of een online spel? :)

eknein

Berichten: 4347
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Vries

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:12

Ik moet elke dag van 9 tot 4 naar school en daarna de hele avond werken of stage lopen.

Je mag wel wat van mij overnemen :D .

Maikee

Berichten: 2822
Geregistreerd: 26-04-07

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:15

Je mag ook van mij wel wat dingen doen als je zin hebt, heb nog huiswerk genoeg liggen :)

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:32

Huiswerk is bij mij ook 't probleem niet eigenlijk. Alleen er zijn zoveel dingen leuker om te doen dan huiswerk maken :P

absque_dubio

Berichten: 7850
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:39

Je mag ook best hier langs komen als je je verveelt. :+
Gaan we samen foto's maken, of je gaat mee hier met de rest wat drinken / uit gaan.
Hier is het nooit saai, er gebeurt altijd wel weer wat. :')