Ik op TV bij Alternative Love vanavond! (17 maart)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:32

Mayo schreef:
Tsja, wat kan ik nog meer zeggen... vraag maar als je iets wil weten, want ik weet 't ff niet meer Haha!


Waarom doet iemand in godsnaam mee aan zo'n programma? Verward Daar kan ik me nu echt helemaal niets bij voorstellen. Al kreeg ik 1000 piek toe (of noem een bedrag onder de ton), ik zou het echt niet doen

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:40

Lovely schreef:
Helaas, ik heb het gemist Boos!.


Ach ik denk dat Mike bij voldoende vraag wel ff een kopietje wil trekken van de videoband die hij heeft Lachen
Laatst bijgewerkt door Death_Squad op 17-03-03 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 21:46

lis"]
[quote="Mayo schreef:
Tsja, wat kan ik nog meer zeggen... vraag maar als je iets wil weten, want ik weet 't ff niet meer Haha!


Waarom doet iemand in godsnaam mee aan zo'n programma? Verward Daar kan ik me nu echt helemaal niets bij voorstellen. Al kreeg ik 1000 piek toe (of noem een bedrag onder de ton), ik zou het echt niet doen
[/quote]

Ik kreeg het aanbod. Als ik 't via de TV had leren kennen had ik me waarschijnlijk niet opgegeven. Maar ik kreeg het aanbod voordat ik 't programma kende. Toen ben ik op screentest gegaan en tsja, ik werd uitgekozen. Daarnaast leek 't me wel erg leuk om zoiets mee te maken. Niet zozeer voor het daten, maar meer om achter de schermen mee te kijken. En ik kreeg er centjes voor Haha!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:48

Death_Squad schreef:
Ach ik denk dat Mike bij voldoende vraag wel ff een kopietje wil trekken van de videoband die hij heeft Lachen


Ja! Laat er gelijk wel een paar signeren door Mayo!

Gouden handeltje! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:50

Voor de boktveiling! Haha!

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:20

Ik heb samen met mijn dochters (5 en 7 jaar) gekeken en ze vonden het maar niks Huilen dat jij weg moest van Rutger. Jou vonden ze de mooiste (blond haar, dat is het helemaal!) en de leukste!! Het is maar dat je het even weet. Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:00

Ik zat bij een vriendin te kijken, en opeens gilde ik heel hard, "das mayo!!" Ik had je meteen herkent! Enorm leuk om je op tv te zien...

En die kerel was best goed gekleed!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:03

En ik heb het gemist snif dus ik wil wel een kopietje zien Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:04

Die kerel was een CREEP, Steef ga toch fietsen!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:08

Lieve schat, kijk naar zijn kleren!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:11

Ik vond het helemaal niks.... gozer niet, kleding niet Tong uitsteken. Ik houd het bij Steef!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:14

Ja daar kan niemand tegenop

Ik vond hem ook wat gladjes, zag er wel verzorgd uit, maar net wat Death-Squad al zegt, de naam Rutger maakte het plaatje wel compleet Haha!
Ach Mayo, geen hand vol maar een land vol!

Jammer dat Temptation Island al begonnen is, anders had je daar lekker mannen mogen versieren Haha! Tong uitsteken

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:14

Jammer dat ik dit topic nu net pas zie, anders had ik zeker gekeken !
Ik vond het comentaar van de meiden/heren hier (van tijdens de uitzending) wel heel leuk, had net toch even het gevoel dat ik zat te kijken Haha! ! Komt er morgenochtend geen herhaling ofzo ??!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:44

Steef schreef:
Lieve schat, kijk naar zijn kleren!!


Bij ons thuis noemen we dat "zo'n broek". Haha!

Met de vlekken precies op de juiste plaats. Tong uitsteken

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:46

Steef schreef:
Lieve schat, kijk naar zijn kleren!!


wat grappig, heb het vanavond toevallig gekeken en dus geheel onbewust kennis met je gemaakt mayo !! Ik moet zeggen, ik was verbaast dat ie niet voor jou gekozen had, had het idee dat ie het met jou iets gezelliger had.

Maar goed, om even op zijn kleding terug te komen: dat blousje zat toch veels te strak om zijn lijf heen, de knoopjes sprongen bijna van elkaar... . Verder vond ik hem voor de camara een beetje gemaakt over komen, hij was volgens mij niet zichzelf....

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 01:31

Hahaha! Wel lachen hoor de reacties. Ik kreeg ook een paar smsjes met de vraag of hij geen homo was Haha!

Wel leuk dat de meerderheid vond dat ik moest blijven, een paar van de redactie hadden het ook gedacht. Toen ik het huis uit kwam stond er een deel van de crew buiten helemaal verbaast. Ze hadden zelfs al een poll getrokken dat ik het werd *LOL*

Z'n bloesje was wel wat strak ja... maar in 't echt misstond het hem minder. Die broek vond ik wel ok, maar niet bij hem.

Sterre, volgens mij komt er geen herhaling, wel een heel klein stukje aan 't begin van de nieuwe aflevering, een kleine samenvatting zeg maar.

Nanouk, bedank je dochters maar van mij Haha!

Voor degene die een kopie van de tape willen, da's mogelijk inclusief handtekening Tong uitsteken Bied maar *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 01:36

Sundancer schreef:
Die Hinkelien had wel een echte friesaccent he.....


Ze kwam uit Groningen Haha!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:46

Jurga schreef:
Ik vond het helemaal niks.... gozer niet, kleding niet Tong uitsteken.


Amen

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:53

zooo mijn god heej jij heb me een paar blauwe ogen..
M'n vriend zat te kwijlen voor de tv :S:S:S:S...

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:58

Jaaaaaaaa ik heb het gezien. Leuk joh!!!!!!! Mijn zus was alleen tot de conclusie gekomen dat je een verkeerde kleur oogschaduw had opgedaan Verward, maar inderdaad je keek wel een beetje chago. En die gozer!!!! Die was best lekker!!!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:59

Ik heb het ook gezien gisteren. Je kwam leuk over op tv! Ik zou denk ik geen woord kunnen uitbrengen voor de camera...
Die jongen vond ik trouwens maar een engerd, hoor.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:59

ik heb deze topic helemaal niet gezien. Was gister bezig voor school, drukte tv aan op Yorin. Keek ff, en dacht: die komt me bekend voor Haha!!!!! Alleen ik kon je niet plaatsen. Schijnheilig

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 10:22

Mayo... je was gewoon op en top Mayo!! Haha! Ik moest mezelf even in de arm knijpen om tot de conclusie te komen dat die verschijning op tv toch echt een maatje van me is! *wauw*!! Haha! Nu geen sterallures krijgen hè? Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 13:14

Angus schreef:
Jaaaaaaaa ik heb het gezien. Leuk joh!!!!!!! Mijn zus was alleen tot de conclusie gekomen dat je een verkeerde kleur oogschaduw had opgedaan Verward, maar inderdaad je keek wel een beetje chago. En die gozer!!!! Die was best lekker!!!!


De kleur oogschaduw was bij mij ook niet opgekomen om te gebruiken, ik wist ook pas wat voor kleur ik ophad toen ik na de visagie de spiegel voor me had. Het had wel wat, m'n ogen sprongen er echt uit qua kleur, maar het zou persoonlijk niet mijn keuze geweest zijn Haha!

Linda250, ik werd ook echt wel nerveus hoor met zo'n megalens voor m'n neus en dan al die mensjes er omheen. Regisseur, geluidsman, cameraman, productiemedewerkers enzo... maar wel gaaf

Maarten, vooruit ik zal geen sterallures krijgen... een beetje dan? Tong uitsteken Nee hoor... *LOL*

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:17

Mayo"]
[quote="Angus schreef:
Jaaaaaaaa ik heb het gezien. Leuk joh!!!!!!! Mijn zus was alleen tot de conclusie gekomen dat je een verkeerde kleur oogschaduw had opgedaan Verward, maar inderdaad je keek wel een beetje chago. En die gozer!!!! Die was best lekker!!!!


De kleur oogschaduw was bij mij ook niet opgekomen om te gebruiken, ik wist ook pas wat voor kleur ik ophad toen ik na de visagie de spiegel voor me had. Het had wel wat, m'n ogen sprongen er echt uit qua kleur, maar het zou persoonlijk niet mijn keuze geweest zijn Haha!

[/quote]

Aha vandaar, zal ik gelijk aan haar door geven!! Net wat je zegt je ogen kwamen mooi uit (heel mooi) maar ik vond e kleurkeuze verkeerd, ook bij wat je aanhad.