Toch nog op vakantie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Toch nog op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 09:24

IK ben zo blij he Haha! Eerst ging ik dit jaar niet op vakantie Verdrietig Maar nu hebben mijn nicht en ik mijn Bompa (Hij wilde niet op vakantie gaan dus daardoor gingen we eerst niet Scheve mond ) kunne overhalen. We dachten dat het echt niet ging lukken he, We hadden het juist opgeven en wilden terug naar huis gaan toen die zij van, tja dat is eigenlijk wel niet duur enz enz.. Wij gans Haha! En toen is hij ff bij mij op de computer naar foto's komen kijken van het huisje Lachen Ik zal er hier ook een paar neer zetten. oja vergeet ik bijna te zeggen waar we op vakantie gaan Knipoog In frankrijk in de Languedoc!! Hier zijn dan ff de foto's van het huisje!!! Pling
Afbeelding
Dit is het huisje mooi he!!

Afbeelding
En hier het zwemban Cool

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zo ziet het er van binne uit!

Afbeelding

Afbeelding
En dit is de omgeving!

IK ben echt heel blij he dat we toch nog op vankantie gaan *LOL*

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:05

Nou das in het geheel niet verkeerd zeg!! Haha! Daar zou ik best een aantal weken kunnen vertoeven. Kennissen van mijn ouders hadden vroeger een luxe bungalow in Italië, en daar zaten we dan soms 3 keer per jaar. Heerlijk was dat! Wel iets vergelijkbaars dus!

Wij slaan dit jaar de vakantie over en besteden het geld aan het klussen in huis. (dat is ookal zo'n 2,5 jaar blijven liggen Bloos )

Ik wens jou iig een heel fijne vakantie toe, maar dat zal gerust lukken

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:36

Ziet er heel gaaf uit daar. Ik ga as zaterdag ook lekker naar frankrijk maar ik ga om te skien.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:48

Dát ziet er echt heel leuk uit!! Lekker zwembad bij het huisje, mooie omgeving (die rivier in de buurt is prachtig zeg) !! Geniet er maar van !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Chita, Exorcizamus, Fling, fro, Ginny135, GoogleAdsense, hagelslag, kamsel, lillylover, Miekie74, Plus_en_Min, Polarize, Rose94, Zick_Zack en 69 bezoekers