voel me zo leeg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

voel me zo leeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 18:20

onlangs is mijn schoonvader aan een acuute hartstilstand overleden. Zomaar pats boem. En wat er dan op je af komt is niet te beschrijven. Huilen lachen alles regelen voor je schoonmoeder, 1000 keer hetzelfde verhaal aanhoren. Morgen is de crematie en dan hoop ik dat we wat meer in het rytme komt. De tijd staat even stil, maar het leven draait door. Best wel gek eigenlijk. Dan lees je toch nog tussen neus en lip hoe iedereen lekker heeft gereden (zucht). en voel ik me een klein beetje jaloers. Ach de tijd komt nog wel. Helaas moet ik dus nu de rit van Jan Dofing missen, iets wat ik niet leuk vind. Toch hoop ik binnenkort nou eindelijk eens weer te kunnen bokmeeten. sorry hoor moest het even kwijt, lucht toch weer op.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 18:24

tuurlijk wat je kwijt wilt.. moet je ook lekker van je afschrijven~!!
Dat helpt inderdaad.. doe ook eens iets voor je zelf geloof me daar knap je echt van op even je gedachten ergens anders bij houden.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:58

Heel veel sterkte de komende tijd. De eerste dagen zijn als een roes. Ik wil je niet bang maken, maar het moeilijkste komt nog. Het gemis gaat pas echt komen als je je ritme weer hebt opgepakt. Dingen die je beleefd, en waar je van denkt: dat moet ik hem vertellen....

Het enige dat jij kunt doen is luisteren. Naar je schoonmoeder, die de verhalen straks voor de 2000 ste keer staat te vertellen. Het ergste wat je kunt doen is de persoon doodzwijgen. Want pas op het moment dat je het niet meer over hem hebt, als je niet meer over hem praat en je je niet meer herinnert, dan pas is iemand echt overleden.

Heel veel sterkte in de komende tijd....