Oke mijn vriend en ik bezitten van een mooie boerderij met een x-aantal stallen deze die gevuld zijn met een paar eigen paarden van mijzelf
en de overige boxen door hele lieve pensionklanten.
Ik voer s´morgens altijd (mits ik niet ziek of iets dergelijks ben) en dus vanmorgen heel vrolijk en wel(was nog wel erg vroeg) kwam ik in de stallen aan,
pak ik de voerkar en wil ik me eigen omdraaien stonden er opeens 3 mannen met van die bivakmutsen achter me. Er ging op dat moment echt van alles door me heen en wou toen ook wel om hulp schreeuwen maar had toch maar besloten om mezelf stil te houden en gedacht van vriendlief komt vanzelf als het volgens hem te lang duurt, want tsja ik koos op dat moment voor m´n kind (ben zwanger) en hield me daarom rustig (wat heel moeilijk was) en vroeg toen aan die mannen van wat willen jullie zeg het me dan krijg je het als je me daarna met rust wilt laten? Nou ze zeiden me niks dus dat hielp ook niet echt ze pakten me vervolgens vast en sloten me op in de zadelkamer

En op moment dat vriendlief naar binnen stormde om 112 te waarschuwen zag ie de 3 mannen met 2 paarden weg rennen en inladen, vriendlief wou ze tegenhouden maar dat lukte hem niet in zijn eentje en werd met een stok tegen zijn benen geslagen.
Vriendlief naar binnen gestrompeld en 112 gewaarschuwd deze kwamen vrij snel alleen die mannen waren op dat moment al wel weg maar op het onthouden van het kenteken gaat de politie nu verder mee aan de slag.
Meer kan ik helaas nog niet over kwijt ivm de onderzoek. Wel acht de politie dat het om ´´slimme mannen´´ gaat en dat ze precies wisten waar ze het op gemund hadden, want beide paarden zijn van mij zelf (godzijdank geen paard van iemand die in pension bij ons staat).
Met gaat het redelijk ben er enorm van geschrokken en zit of sta nog met bevende knieen/handen/lichaam van angst, en met vriendlief hij wil al weer teveel gaan doen terwijl ie van me nu eerst wat rustig aan moet doen, heeft flinke blauwe plek op zn been.
Zo ik moest het echt even van me af typen zit er best nog wel mee ben ook nog zoo bang.
Bvd