Wanneer komt die leuke jongen nou voorbij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Wanneer komt die leuke jongen nou voorbij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 13:24

Blaaah, jullie zullen je vast wel afvragen: ''niet weeeeer zo'n topic'' of ''wat heb ik hieraan'', maar ik moet het even van me af schrijven. :Y) Bij voorbaat sorry. :P

Ik ben nu twintig en heb tot nu toe echt geen succes gehad in de liefde. Geen relaties, alleen oppervlakkig geflirt en heel af en toe een date. Afgelopen dinsdag weer op date geweest maar dat werd ook niks: hij was stiekem volgens mij meer uit op seks dan op een relatie, en hij was sowieso al fout. :P

Ze zeggen dat je goed in je vel moet zitten en niet moet zoeken, maar ik zit volgens mij goed in mijn vel, ik ben volgens mij niet onzeker en ik houd mijn ogen open. En of ik nou wel of niet zoek, het maakt niet uit. Er zijn wel jongens die mij leuk vinden hoor, zelfs eentje die al 6 jaar op mij verliefd is ( :O ) maar die vind ik over het algemeen niet leuk. Flirten tijdens het uitgaan gaat ook meestal wel goed, maar verder kom ik niet.

Moet ook regelmatig denken aan het zinnetje uit het liedje van Blof: Alles is liefde:
''Valt het tegen dat het wachten soms zo lang duurt..'' :)ddd
JA het wachten duurt me veel te lang! Iedereen om mij heen heeft leuke vriendjes/ relaties en mij lukt het gewoon niet..

Ik heb echt geen idee wat ik zou kunnen veranderen om het geluk een handje te helpen. Meer mensen in dit zelfde schuitje of mensen met tips? Iedereen is welkom! :)

Alexx

Re: Wanneer komt die leuke jongen nou voorbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:29

ten eerste :(:)
ten tweede; toch niet gaan zitten wachten nee, leef je leven en je komt hem heus wel tegen. Ik bedoel; je bent pas twintig! Das best jong hoor.

En bedenk je ook dat je je echt nog helemaal niet hoeft vast te pinnen op iemand, als je er wel een ontmoet.

ik zou als ik jou was het toch een beetje loslaten, want dan zit je er zelf niet zo over in. Be a happy single, dan sta je lekker open voor alles. :)

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:30

het komt meestal juist op het moment dat je er helemaal niet op uit bent!!!
dus laat die gedachte los dan komt t vanzelf ;) :P

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:33

Idd, loslaten!
Een vriendje moet ook een aanvulling zijn toch? Je komt vanzelf wel iemand tegen die écht leuk is :j

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:34

In ieder geval niet gaan zoeken want dan loop je altijd de verkeerde types tegen het lijf :+ . Gewoon lekker afwachten, is echt vreselijk, ik weet het, maar het komt wel. Met 20 had ik pas mijn eerste relatie (ehm, alles was de eerste keer zeg maar...). Met hem ben ik nog steeds samen, maar ben heel erg blij dat ik lekker heb gewacht tot iemand voorbijkwam waar ik een heel erg goed gevoel bij had. En dat voel je wel, echt wel :j

Klinkt echt heel erg stom, had er ook een hekel aan wanneer mensen dat tegen mij zeiden, maar goed, uiteindelijk hadden ze wel gelijk. Wachten, wachten en nog eens wachten....

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:36

Oh ja... even ter aanvulling. Toen ik wat kreeg met mijn huidige vriend was ik 19. Ik vond dat toen best wel oud, maar het aparte is dat er nu, 10 jaar later, weinig van de toenmalige relaties echt stand hebben gehouden.
Je blijft echt niet alleen over, er lopen genoeg mensen rond die in hetzelfde schuitje zitten als jij :)

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:39

ik heb dat gevoel ook weleens gehad, ik liep altijd tegen de verkeerde types aan & daardoor is mn vertrouwen in de boys ook wel geschaad.
maar toen opeens, in lloret de mar, dat verwacht je sowieso niet, liep ik tegen hem aan. 7 maanden later zijn we nog samen.

Dus, laat je niet op je kop zitten, doe je ding en op een dag, op een moment dat je het niet verwacht, loop je tegen hem aan!

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:42

Ga lol maken met je vrienden, en ga gewoon lekker te stappen om het stappen en niet om mischien wel iemand tegen te komen.
Ik ben bijna 25 en heb ook geen relatie (ok heb ze wel gehad) en ik vind het ook niet altijd even leuk, maar je komt vanzelf iemand tegen en idd juist wanneer je het niet verwacht.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 13:44

Ja ik hoop dat het bij mij net zo gaat als bij jou Wendy. Ik snap dat ik het moet laten, maar ja af en toe word ik er ook wel een beetje gek van. Laatst vroeg een nieuwe kennis: ''en, heb jij een relatie?'' ik: ''nee.'' zij: ''waarom niet?'' Tja waarom niet, bij mij liggen ze niet voor het oprapen. :Y)

Mijn zus (27) heeft het ene vriendje na het andere. Wij zijn dan ook heel verschillend. Maar haar heeft het idd ook nog niet hét geluk gebracht want zij is nu ook weer single. Een vriendje voor de rest van je leven is natuurlijk heerlijk, maar ik zou een vriendje voor de leuk nu ook niet zo vervelend vinden, al weet ik van mezelf dat ik toch wel hoge eisen stel. Het liefst is het natuurlijk: past boem, verliefd van beide kanten, maar dat heb ik nog maar een keer meegemaakt en dat was zelfs alleen van mijn kant. :P Dus die kans schat ik toch niet zo hoog in. Maar zeg nooit nooit! Ik klink toch eigenlijk best wanhopig geloof ik haha.

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:47

maak je niet druk!
hij is er echt wel

je weet wat ze zeggen, op elk potje past een deksel!

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:49

Een relatie is als een zoekgeraakte bos sleutels: als je er naar gaat zoeken vind je ze niet en als je er niet naar zoekt liggen ze opeens voor je neus.

Een wijsheid van mijn moeder :D Niet al te veel over nadenken en gewoon lekker genieten van alles.

JustWendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:51

Ik ben 24 en nog single. Heb er soms ook wel moeite mee, maar heb me ook laten vertellen dat ik me niet zo druk moet maken en dat er vanzelf iemand komt :).... Kijk wel om me heen maar dat is geen succes. Heb al wel van mijn 16e t/m 21e relatie gehad. Voor mij is het nu wel even lekker. Maar maak mij er ook weleens druk over. Kom ook niet vaak iemand tegen waarvan ik denk wauw hey :S

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:51

een lotgenoot :=
ach ik denk altijd maar zo: ooit komt het wel ;)
tot nu toe heb ik er de tijd ook nieteens voor, drukke studie, 2 banen en een paard.
je moet inderdaad niet gaan zoeken, geniet lekker van het vrijgezelle leven, nu kan het nog ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:55

Marieke_K schreef:
Een relatie is als een zoekgeraakte bos sleutels: als je er naar gaat zoeken vind je ze niet en als je er niet naar zoekt liggen ze opeens voor je neus.

Een wijsheid van mijn moeder :D Niet al te veel over nadenken en gewoon lekker genieten van alles.

Zo zit het inderdaad in elkaar! En als je er naar op zoek gaat vind je alle mogelijke rommel, behalve je autosleutels! :D

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 13:56

Hahaha ja, of in mijn geval mijn fietssleutel. :P Ik geloof dat ik me voorlopig maar weer moet gaan berusten in mijn lot. In mijn studentenhuis is iedereen single, dus misschien dat het aan het huis ligt. ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:57

dorientjuh schreef:
Hahaha ja, of in mijn geval mijn fietssleutel. :P Ik geloof dat ik me voorlopig maar weer moet gaan berusten in mijn lot. In mijn studentenhuis is iedereen single, dus misschien dat het aan het huis ligt. ;)

Daar heb je het al, je bent slachtoffer van een vloek :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:58

Dit is ook mijn verhaal.
Ik ben 21, nog nooit een relatie gehad, zelfs nog nooit gezoend :o
Bij mij komt het ook grotendeels omdat ik ME heb, ik studeer wel (1e jaars met 1/3 van het programma) maar 's avonds uitgaan of na het college nog even blijven hangen zit er niet in. Verder rijd ik nog wel paard (geen jongen van mijn leeftijd te vinden op die stal) en verder ben ik thuis omdat ik gewoon heel snel moe wordt. Ik kom dus gewoon niet zo snel iemand tegen. Meestal vind ik dat prima, ik ben nog jong, het komt wel, maar er zijn ook dagen dat ik er best wel van baal en hoop dat ik die leuke jongen toch snel een keer tegenkom :)

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:02

Hoe herkenbaar :=

Ik ben af en toe ook iets te obsessief bezig met het zoeken naar een vriendje (ben 19), en tot nu toe nooit succesvol geweest. Op de een of andere manier vind ik altijd wel weer iets om op af te knappen als een jongen mij dan weer een keer leuk vind..

Het irritantste vind ik echt dat mensen telkens vragen: En? Hoe staat het in de liefde? :)) En dan moet ik telkens antwoorden: ehh slecht :+ En mensen begrijpen het maar niet.. ik zou toch zo een man moeten vinden?
Ik neem gewoon niet snel genoegen met een jongen, ik wacht echt tot ik een jongen ontmoet waarbij ik me echt 100% goed voel, en van oppervlakkige relaties en scharrels moet ik niets hebben. Lekker eenzaam dus.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:05

eefangel schreef:
Hoe herkenbaar :=

Ik ben af en toe ook iets te obsessief bezig met het zoeken naar een vriendje (ben 19), en tot nu toe nooit succesvol geweest. Op de een of andere manier vind ik altijd wel weer iets om op af te knappen als een jongen mij dan weer een keer leuk vind..

Het irritantste vind ik echt dat mensen telkens vragen: En? Hoe staat het in de liefde? :)) En dan moet ik telkens antwoorden: ehh slecht :+ En mensen begrijpen het maar niet.. ik zou toch zo een man moeten vinden?
Ik neem gewoon niet snel genoegen met een jongen, ik wacht echt tot ik een jongen ontmoet waarbij ik me echt 100% goed voel, en van oppervlakkige relaties en scharrels moet ik niets hebben. Lekker eenzaam dus.

Oh man, echt vreselijk he...Hoe staat het met de liefde...Ach ja, een losse flodder hier, een losse flodder daar....En inderdaad, dan kom je er een tegen en ben je na max. twee weken vreselijk op hem afgeknapt. ze zijn allemaal niet goed genoeg...

Oh ja, ik ken het.... :o

Kaatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:08

Ik ken het ook. Single leven bevalt me prima, maar soms zou ik ook wel iemand willen om van te houden :)

Ik vind wel een geruststellend gevoel in de gedachte dat hij ergens rondloopt daarbuiten. Op dit eigenste moment is hij aan het werk, zijn lunch aan het eten of lol aan het maken met zijn vrienden. Het is alleen maar een kwestie van tijd voor hij mij tegenkomt en dat moment komt steeds een klein beetje dichterbij :)

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:18

Owwwwww wat zijn jullie nog lekker jong zeg!

Ik ben sinds nog niet zo lang (vorig jaar oktober) ook weer single (na 3,5 jaar samenwonen). Het bevalt me op zich helemaal prima, niets geen last van het single zijn, behalve zo nu en dan die heerlijke arm om je heen, samen leuke dingen doen (als koppel zijnde) en een doorsmeerbeurt om het zo maar even te omschrijven.
Maar echt iets missen? Nou, niet echt hoor. Komt ook omdat ik de fouten van mijn ex pas ingezien heb nadat onze relatie over raakte (hij is vreemdgegaan).

Ik word zondag 33 en ik heb er nog eens ‘het probleem’ bij dat mijn biologische klokje ook doortikt. Niet dat kinderen een voorwaarde zijn voor het geluk de rest van mijn leven maar mocht ik iemand op mijn padje tegenkomen, die dat graag wenst, dan zeg ik geen nee…

En ook ik kom nog steeds de verkeerde types tegen. Ik word niet snel verliefd en stel hogere eisen dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden. In mijn omgeving worden wanhopige koppelpogingen gedaan met mannen die ik best aardig vind maar waarop ik niet verliefd ben. Ik loop op het moment erg met de vraag in mijn hoofd: ‘moet liefde dan echt groeien? Kun je dan ook verliefd worden op iemand ook al ben je dat in eerste instantie juist niet?’

Ik ga niet zo vaak meer stappen als vroeger dus tja, je komt ook niet zoveel potentiële kandidaten tegen meer…Maar zelfs ik heb zoiets van: als het komt, dan komt het en ik wacht gewoon af tot mijn toekomstige maatje op mijn padje komt…

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:19

Kaatie schreef:
Ik ken het ook. Single leven bevalt me prima, maar soms zou ik ook wel iemand willen om van te houden :)

Ik vind wel een geruststellend gevoel in de gedachte dat hij ergens rondloopt daarbuiten. Op dit eigenste moment is hij aan het werk, zijn lunch aan het eten of lol aan het maken met zijn vrienden. Het is alleen maar een kwestie van tijd voor hij mij tegenkomt en dat moment komt steeds een klein beetje dichterbij :)

Precíes!!!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:21

Ik dacht ook dat ik eeuwig vrijgezel bleef. Vond het prima, ik had het naar mijn zin en was niet opzoek ofzo.
Ik riep altijd. "Ze zoeken mij maar, ik hun niet"
En op een avond was ik bij een vriendin en er kwam nog een vriend van haar.
EN zomaar... totaal onverwacht... sprong de vonk van bijde kanten over.!!! En wonen we nu samen.
Het was echt liefde op het eerste gezicht.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:21

Imago01 schreef:
‘moet liefde dan echt groeien? Kun je dan ook verliefd worden op iemand ook al ben je dat in eerste instantie juist niet?’

sterker nog, mijn vriendin had een pesthekel aan haar huidige vriend en andersom. Die twee hadden continu ruzie. 3 juli gaan ze trouwen.... :')

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:23

Gek, ik was altijd zo bevooroordeeld dat het voor vrouwen juist heel makkelijk is om de liefde te vinden als je daar voor open staat :o
Ik heb afgelopen 3 jaar, welgeteld 1 week het vrijgezellige leven mogen meemaken, waarbij ik in die week mijn nieuwe vriend heb ontmoet.