Wie helpt mij met mijn spreekbeurt!?! (EU)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Wie helpt mij met mijn spreekbeurt!?! (EU)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 15:54

Morgen (vrijdag 14 maart) heb ik mijn spreekbeurt voor economie!

Het gaat over het toetreden van Polen in de EU.
Heeft iemand hier zich daar diep in verdiept of denk je bruikbare informatie te hebben? Ik heb al wel veel info van internet gehaald. Maar misschien heeft iemand hier nog iets heel handigs.

Ik wil graag weten wat de voor en nadelen voor polen zijn als ze gaan toetreden.
En wat de voor en nadelen voor de huidige EU leden zijn als polen gaat toetreden.
Verder is algemene info over de eu ook welkom!

Twijfel niet maar zet alles wat je weet hier neer!
Morgen laat ik jullie weten hoe het ging en wat mijn cijfer is! (hopelijk heel hoog, het telt namelijk voor 20% mee voor het eindexamen cijfer)

alvast bedankt!! Remi

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 16:32

Een van de voordelen voor Poolse werknemers is dat ze minder rompslomp hebben als ze in Nederland willen werken (zit anders qua vergunningen, vanuit een EU-land mag je in principe vrij in een ander EU-land komen werken)
Voordeel voor andere EU-landen in deze is dus dat ze Polen in dienst kunnen nemen, over het algemeen harde en dankbare werkers.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 16:36

Morgen al? Veel succes dan! Ben je niet een beeeeeeeetje laat dan met deze vragen? Hoe dan ook, maak er wat van!



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Avelienvd, batje, Bnet, daiswees, Fling, Googlebot, herous, HopeMyDay, ingetje3012, Jacquelinee_, Keldeo, Lalladidoo, maitestar23, Marilu, Mizora, ryukapple, sariba, Suliko, SuusvL, turtlelito, Xhiske, xPearl en 55 bezoekers