Black aan het herlezen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 11:22

Je had idd Jill heeft een pony, Jill heeft een springpony (??) en nog eentje en daarnaast een serie van Jackie en haar nichtje (oa die waarin ze op ponykamp gaan en daar een jongen helpen die vals beschuldigd is van diefstal? - pas herlezen Haha! -). Die van een veulen in de familie ken ik trouwens ook, net als Follyfoot Haha!

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 11:25

en en jil haar stal, en jill haar ponyclub. En... Jacky en de ponyjongens Tong uitsteken Ik ken ze allemaal *oeps*

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 11:27

Lielle schreef:
Onlangs hadden we op EA een hele discussie over de boeken van Black de Zwarte hengst. Een paar weken later bracht mijn moeder weer eens een doos met spullen voor me mee met daarin dus alle black boeken *LOL* Ik heb ze inmiddels allemaal herlezen en ze blijven leuk! Overigens nog even over "Black en het meisje", Pam gaat dus weg en het veulen Black Sand verongelukt.

Ben nu begonnen aan alle Karl Mays die er ook in zaten met Hatatitla en Iltshi *LOL*


*zcuht* Het blijft idd fantastisch. The Black Stallions hebben wel het grootste plekje in mijn hart. Ik kan me er ook zo heerlijk mee vergelijken aangezien mijn bier ook zwart is. Djilan haalde mij overigens uit de droom door te vertellen dat de hele film niet hetzelfde paard was maar dat op de baan het een volbloed was. Thx Djil:D maar geeft niet. Blijft mijn film.

Is er overigens misschien hier iemand die beide films heeft en ze voor mij zou willen kopieren? Ik heb op het moment even geen video maar beide films heb ik eens uitgeleend en nooit meer teruggekregen Huilen . Ik zou er heel blij mee zijn.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:08

Fitzroy schreef:
De boekjes van de zwarte hengst konden mij nooit zo boeien.
Ik was meer van het 'meisjesachtige' type boeken. Volgens mij een serie die Jill of Jacky heette? Of heette de auteur Jacky, graaf, graaf. (Dat krijg je als je aan de verkeerde kant van de 30 zit Knipoog)
En natuurlijk de 3-delige serie: een veulen in de familie, enz.

Nu lees ik graag Nicci French.


"een veulen in de familie", ja, die serie ken ik ook........ komt me bekend voor. Die heb ik ook gelezen. Had Jill niet 2 ponies, Black en Rapide? En dat rusthuis voor paarden, Follyfoot, vond ik prachtig!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 13:20

Black boy geloof ik en idd Rapide.

Astrida

Berichten: 147
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:34

Hoi Machie....De onoverwinnelijke Zwarte Hengst is het boek dat je bedoelde...

Wat leuk dat er zoveel bokkers die boeken over de Zwarte Hengst hebben gelezen...

Ik zelf heb ze allemaal nog...de hele serie compleet.
Denk dat ik ze ook maar weer eens ga lezen...tis zo,n 20 jaar geleden dat ik ze verslond Vingers aflikken

De Zwarte Hengst
De Zwarte Hengst keert terug
De zoon van de Zwarte Hengst
De zwarte Hengst en Satan
Het veulen van de Zwarte Hengst
De Zwarte Hengst in opstand
Een zoon van de Zwarte Hengst in de drafsport
De onoverwinnelijke Zwarte Hengst
Het mysterie van de Zwarte Hengst
De geest van de Zwarte Hengst
De Zwarte Hengst en het meisje
Bonfire,zoon van de Zwarte Hengst
De Zwarte Hengst en Flame
De Zwarte Hengst getergd!
De Rode Hengst
De wraak van de Rode Hengst
De Rode Hengst op de renbaan
De Paardentemmer