Grrr zit t n keer mee, word ik niet verliefd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 12:46

Leon, liefde groeit Lachen De aantrekkingskracht die er voor nodig is om een relatie tot stand te brengen, die is er niet waarschijnlijk.

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 14:14

Pellie schreef:
*zucht* mannen... doe toch niet altijd zo moeilijk... of waren de vrouwen dat nou? Leon, je bent een lekker ding en zie het positief: jij hebt véél meer keus!!! Boos! Tong uitsteken



Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 17:37

Heeeejhh wat balen voor je Leon Boos!

Maar hoest nou afgelopen met die blind bokker?? Tong uitsteken

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 17:56

Clautje schreef:
Maar hoest nou afgelopen met die blind bokker?? Tong uitsteken


das voorbij Tong uitsteken op t moment dat ik wist dat t niets zou worden, waren we zeker nog wel gewoon vrienden. Alleen wat later ging het kennelijk mis, nu geen contact meer... Ik zou eerst stage gaan lopen waar hij nu stage lootp tot en met dezelfde periode als ik er stage zou lopen, ik kreeg Bonte parels als kans en heb dat gedaan, misschien jaloersigheid? Ik weet het in elk geval niet waarom het mis is gegaan, we vonden elkaar wel leuk, dus daar ligt t niet aan.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 17:57

newforestlover"]
[quote="Pellie schreef:
*zucht* mannen... doe toch niet altijd zo moeilijk... of waren de vrouwen dat nou? Leon, je bent een lekker ding en zie het positief: jij hebt véél meer keus!!! Boos! Tong uitsteken



[/quote]

Bloos *leon is nog rood van het compliment dat newforestlover gaf over msn...*

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 18:05

*zit hier nu beetje schaapachtig te lachen*

nog steeds ....??

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:59

Ik kan zeggen dat ik met mijn 28 jaar nog nooit een relatie heb gehad. En miischien komt dat ook nooit. Het is niet verplicht ofzo om een vriend/vriendin te hebben, alleen erg gezellig. Dat kan het in je uppie ook zijn hoor!

En dan ook nog Leon. Waar alle mannen falen, heb ik een zeer goede band met een vriendin opgebouwd, zo geod zelfs dat de meesten denken dat we lesbisch zijn. ( was dat maar zo) Zij heeft echter haar man gevonden en gaat trouwen en ik..... ik blijf over.

Zullen we afspreken dat we als we over 20 jaar nog steeds single zijn gewoon gaan trouwen? Verstands huwelijk!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 10:11

Ik ben het wel met Syph eens. Ik weet ook niet of ik wel echt verliefd ben egweest, wat is verliefdheid??? Zoals al die fantastische verhalen als in de bladen altijd staan, heb ik het nooit beleefd. Wel weet ik dat er andere gevoelens zijn die je vertellen wat je moet doen of hoe het zit. Ik ben stapelgek op Syph en kan me een leven zonder hem amper voorstellen. Het zijn de kleine dingen die het doen. Je WEET het gewoon.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 11:18

Verliefdheid laat zich niet dwingen.
Geniet van de leuke avond die je hebt gehad, en wacht gewoon af wat ervan komt. Hoe dan ook, je komt nog wel iemand tegen... Is het niet dit meisje, dan een ander (meisje of jongen).
Mijn vriend en ik hebben die spetterende verliefdheid ook nooit gehad, maar we zijn nog steeds gelukkig samen...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:11

Ik ben wel heel erg benieuwd naar dat compliment van N-F lover... Haha!

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:54

staat ook op Slowchat, bij foute opmerkingen via msn. Grrr

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:54

naja ik zal het hier wel neerzetten 'ik hoef/wil verder niks van je, maar je bent wel een f*cking lekker ventje' iets in die richting was het

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:49

Je vind vast wel iemand waar het wel mee klikt, naja iets meer dan dat Knipoog
Kwam deze toevallig deze en vond hem wel gepast:
Afbeelding, Knipoog

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 02:33

Eeeverybody loves Leon!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:32

hahaha toepasselijk Roos!! Haha!

jij durft te zeggen N-F!!!! Knipoog

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 10:38

ieks...

Maar er is n update!!!

Ik kreeg zaterdagnacht een smsje van K. Ik zal ff quoten: "Ik weet het niet meer leon, moest de hele avond aan ons denken. was dit t echt? xxx K" Ik was hierdoor weer redelijk in de war.. Ik had natuurlijk weer geen beltegoed ofzo, dus ze heeft moeten wachten tot vanochtend, ik heb haar maar gemaild. In die tussentijd heb ik er mooi even over na kunnen denken en ik ga haar n kans geven.. Ze is wel heel speciaal voor mij en wie weet hebben de meesten hier wel gelijk, verliefdheid hoeft niet, de liefde groeit... We zullen wel zien hoe het met de afstand zit, zal vast wel iets voor te verzinnen zijn. Maar ik wil gewoon niet oneerlijk tegenover haar zijn.. Ik heb al mijn gevoelens opgeschreven en naar haar gemaild, OOK dat ik mn gevoelens voor jongens niet zal kwijt raken en dat ik niet echt verliefdheid voel, maar dat zoiets wel kan komen. Dan heeft zij tenminste duidelijkheid en de verdere beslissing is aan haar.... Ik hoop dat ik hier goed aan doe, wil haar niet kwetsen en geen moeilijke dingen vragen, maar soms moet het wel n beetje om eerlijk te blijven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 11:10

snowdon schreef:
(...)Ze is wel heel speciaal voor mij en wie weet hebben de meesten hier wel gelijk, verliefdheid hoeft niet, de liefde groeit... We zullen wel zien hoe het met de afstand zit, zal vast wel iets voor te verzinnen zijn. Maar ik wil gewoon niet oneerlijk tegenover haar zijn.. (...)


Het lijkt me dat dit best kan lukken, je zegt het in dit stukje al, liefde groeit, en als ze nu al speciaal voor je is, misschien wordt ze nog specialer, en je reist toch zo graag met je OV?, tuf je regelmatig richting haar en zij richting jou en je hebt ook de vakanties. Het kan allemaal wel goed komen tussen jullie, ik hoop het voor je.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 11:50

grmbl, check ik net mn mail, is mn mail niet aangekomen en had een ontiechelijk grote mail getypt.... Nouja dan bel ik maar vanavond... ik laat nog weten hoe t verder gaat!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 17:39

Ik heb dus gebeld en na een lang, lang, heel erg lang gesprek gaan we er toch voor!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:46

jij hebt weer een hoop beltegoed minder zo te horen Lachen

Hey Leon, gefeliciteerd. Verwacht niet te veel en ga voor een leuke tijd. Wie weet is zij die ene die je net zocht. Zo niet misschien hou je er een goede vriendin aan over. Je weet maar nooit.

Veel plezier!!
Laatst bijgewerkt door Siempie op 17-03-03 17:48, in het totaal 12 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:47

Jaaaaaaaaaa gaaf Leon! Lachen Ik denk dat het natuurlijk altijd mogelijk is om iemand een kans te geven maar wel van te voren duidelijk te zeggen dat je niet weet of je echt verliefd kan worden.

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:50

Gefeliciteerd. Geniet gewoon van wat de toekomst jullie brengen zal.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:53

hihi... na het hele verhaal 'achter de schermen' gelezen te hebben wil ik nu toch even reageren Haha! Toppie Leon en geniet ervan! Party!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 21:36

Maarten schreef:
hihi... na het hele verhaal 'achter de schermen' gelezen te hebben wil ik nu toch even reageren Haha! Toppie Leon en geniet ervan! Party!!


stiekemerd *LOL* but thanx!!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:08

Misschien moet je het jezelf ook iets meer gunnen en wat gevoelens toelaten en onderzoeken??? dus gewoon VOELEN!!!!!