Samen met mijn zus hond uit asiel gehaald

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Samen met mijn zus hond uit asiel gehaald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 21:46

Mijn zus wilde al een tijdje een hond.
Ik woon op een boerderij en heb al 2 honden, een beauceron van 2 jaar en een keesje van 17 jaar.
Aangezien ze helemaal niet wist wat voor hond ze wilde stelde ik voor om eens in het asiel te gaan kijken.
Afgelopen maandag zouden we naar Hilversum maar mijn moeder wilde ook mee en kon niet op maandag. Die afspraak werd dus naar dinsdag gezet.
Omdat we ons verveelden zijn mijn zus en ik toch maandag even naar Alkmaar gereden waar ook een asiel zit.
Daar aangekomen werd mijn zus spontaan verlieft op een samojeed van 9 die net ene half uurtje ervoor was binnen gebracht. Zijn baasje was ernstig ziek en kon niet meer voor hem zorgen.
Dinsdag toch nog even naar hilversum geweest, maar wat was dat erg daar zitten ruim 50 honden die je allemaal zo zielig aankijken.
Woensdag heeft mijn zus toch besloten dat het de samojeed werd.
Vandaag konden we hem halen. En hij is zo leuk !
Ze ging kijken voor een klein hondje en we zijn thuis gekomen met een grote harige puize bol !


Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 21:58

Agh..! Hij zal het vast wel naar z'n zin hebben bij jullie, ik wil graag een herder erbij vind m'n ma alleen niet zo'n goed plan.. Schijnheilig

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:27

Dat is snel gegaan! Ik hoop dat je zus erg veel plezier heeft van haar nieuwe hond. Hoe heet hij?

* To Belg, or not to Belg *

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:22

Ahhh, wat tof!!!!!!!
Ik ben wel nieuwsgierig hoor!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 11:07

geweldig, wat zal dat voor zijn vorige baasje een troost zijn zeg en een opluchting! moet je je voorstellen hoe je je voelt als je je hond na zoveel jaar weg moet brengen naar het asiel. ik zou het niet op kunnen brengen.

De hond is de betere mens

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 11:11

Wauw wat leuk zeg Lachen
Wat is zijn/haar naam?
Wel fijn dat de hond nu een goed tehuis heeft, lijkt me idd ook verschrikkelijk om je hond na negen jaar weg te moeten doen..
Veel plezier ermee!



Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 14:45

misschien een hele vreemde vraag maar kost een hondje uit een asiel tegenwoordig nou nog veel?
Wij hebben ooit ook eens een hond uit t asiel gehaald (toen was ik nog heel jong) toen waren ze vrij goedkoop..

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 16:51

Wij waren 98 Euro kwijt.
Heeft hij wel meteen een chip en zijn inentingen gehad en is hij nagekeken door de dierenarts.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:22

Wat goed dat je meteen aan het asiel hebt gedacht. De meeste mensen denken namelijk dat daar alleen maar afgedankte moeilijk opvoedbare honden zitten, maar gelukkig heb jij en je zus er een hele leuke hond gehaald. Heel veel plezier en succes met jullie nieuwe aanwinst.
Maar jou keesje is die echt 17 jaar wow wat een knap dat hij/zij die leeftijd behaald heeft.
Is een Samojeed een windhond of heb ik het nou fout?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie