Temptation Island begint zat. weer! Zijn hier fans

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 16:16

Ja... das gaaf!!! Wij gaan zeker kijken thuis!! Ik heb me vorige keer suf gelachen om die Jan, wat een sukkel was dat zeg. Dacht dat ie helemaal THE MAN was, omdat hij zoveel meiden kon krijgen. Ja, duhhhh ze worden ervoor betaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 16:39

Jaaaaaaaaaaaaa ik ben een GROTE fan !
Gues what... herinneren jullie je allemaal Renzo nog ? De leukste en trouwste jongen ! (waarvan zijn vriendin vreemdging) is mijn broertje naar "vernoemd" die naam kwam voorbij en vonden het een hele leuke naam !

Vandaar Knipoog

Maar idd... Die JAN wat een sukkel was dat hahah, hoe voelde zichzelf helemaal the man daar.. en dacht dat ie iedereen kon krijgen :S

Zelf zou ik er ook wel aan mee willen doen, alleen ben ik gelukkig weer vrijgezel Haha! Ik regel wel even een "vriend" en vervolgens lekker gratis op vakantie Knipoog

Fantastisch serie !
Ik ben zeker van de partij Haha!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 18:06

jaaaaaaaa! hier nog een fan!!
Renzo was echt de beste (= leukste Knipoog )vorig jaar!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 18:08

Ja ! Ik keek het ook altijd.. Ik ga het nu ook weer kijken zekerste weten! maar begon het zondag niet?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 21:01

Tessebes schreef:
Ja, duhhhh ze worden ervoor betaald.


Ik kan met zekerheid zeggen dat dat niet zo is! De reis wordt wel betaald en de eerste vijf drankjes op een avond ook. En natuurlijk wordt het eten betaald, maar dat lijkt me logisch

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 21:05

ShannaY"]
en trouwste jongen !
[/quote]

vergeet niet dat er ook nog van alles gebeurt wat de camera niet registreert of niet uitgezonden wordt... Ik mag er niets over vertellen, maar kan wel zeggen dat Renzo wel minstens één 'misstap' heeft gemaakt tijdens TI 1

[quote="Rooslover schreef:
Ja ! Ik keek het ook altijd.. Ik ga het nu ook weer kijken zekerste weten! maar begon het zondag niet?


Nee, echt zaterdagavond, om 20.25u op SBS6

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 23:28

gaaf dat er hier ook "fans" zijn, aangezien iedereen op me werk me voor gek verklaart dat ik dat een leuk programma vind... Tong uitsteken

Ik ben (net als velen) nog steeds in shock van de vorige ontknoping van TI1... dat had ik toen echt NOOIT verwacht van dat stel...

Maar goed, ik zit iig voor de buis as zaterdag *LOL* !!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 23:34

Ik werd ook steeds voor gek verklaard.. Het programma zou aanzetten tot het uit elkaar drijven van koppels en er zou met de liefde gespeeld worden.. ach hou toch op, de deelnemers kiezen er toch zelf voor om mee te doen? En een relatietest kan best wel goed zijn, hoor, ook al zou ik er zelf niet zo snel aan meedoen. Vorig jaar vroegen ze tijdens de Temptation Island party steeds of mijn vriend en ik ons aan wilden melden. Ik wilde eerst op zich wel, ik vertrouw mezelf ook wel (maar ja, je weet het echt nooit..), mijn vriend zag het niet zo zitten. Na er over nagedacht te hebben, besloten we het toch maar niet te doen. Je weet niet hoe je reageert op de beelden van de ander en ook al weet je dat je elkaar kunt vertrouwen... toch kan er altijd iets fout gaan en daar vind ik mijn relatie dan toch te kostbaar voor...

Maar ik vind het gewoon een geweldig programma om naar te kijken: sensatie, jaloezie, die spanning die opgebouwd wordt naarmate de dagen vorderen... Ja, echt leuk... Ik vind The Villa weer net een beetje té, maar Temptation Island is voor mijn gevoel echt totaal nog niet te extreem. Doe maar meer van dat soort programma's! Ik was ook vaste kijker van Link! en Blind Vertrouwen en dergelijke... *LOL*

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 23:48

Ja zeker dat ik dan voor de tv zit.
Ik ga dat echt weer volgen, ik heb er nu al zin in.
Alleen hoe laat begint het ook alweer???

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 23:49

zaterdagavond, 20.25u op SBS6
(meen ik )

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 00:10

Zaterdagavond om 20:00 dacht ik......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:25

Oowww Gera !
Dus jij weet meer Knipoog

The Villa kijk ik ook weleens, maar ik vind dat maar een beetje hopeloze mensen... en zoals je zegt NET iets te overdreven...

Hou je ons dan goed op de hoogte als er meer dingen zijn die wij niet weten Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 11:41

ShannaY schreef:
Oowww Gera !
Dus jij weet meer Knipoog

Hou je ons dan goed op de hoogte als er meer dingen zijn die wij niet weten Knipoog


Ik weet niet in hoeverre ik dat mag, maar ik merk dat ook de deelnemers al redelijk veel over het programma loslaten en vooral Tineke stond in juli vorig jaar al in de publiciteit omdat ze de media had verteld dat ze aan TI mee zou gaan doen, terwijl de stellen helemaal niet bekend gemaakt mochten worden..
De website www.temptationisland.nl is dus tot enkele dagen geleden van mij geweest en daar meldde ik eigenlijk dagelijks nieuws over Temptation Island. Dat dagelijks nieuws vermelden is me eigenlijk tot oktober/november vorig jaar gelukt, dus zie maar eens hoe ontzettend veel nieuws voor de fans/kijkers achtergehouden wordt!
Ik zal proberen zo veel mogelijk nieuwtjes te melden, ik denk toch niet dat ze me gaan controleren op bokt... (ik hoop het..) Maar ja, ik word al in de gaten gehouden omdat een deelneemster aan TI (en ik weet eigenlijk wel wie) VT4 had laten weten dat ik soms nieuwtjes doorspeel die niet in de publiciteit gebracht mogen worden. Maar ik ben toch niet voor niets journalist? Knipoog Schijnheilig

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 13:13

gera"]
[quote="Tessebes schreef:
Ja, duhhhh ze worden ervoor betaald.


Ik kan met zekerheid zeggen dat dat niet zo is! De reis wordt wel betaald en de eerste vijf drankjes op een avond ook. En natuurlijk wordt het eten betaald, maar dat lijkt me logisch
[/quote]

Wat ik bedoel te zeggen, is dat die meiden daar zitten om die jongens te versieren en niet alleen om vakantie te vieren.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 13:39

Ja ik ga ook zeker weten kijken!!Vind het echt een verslavend programma!
Alleen jammer dat die website het niet doet Scheve mond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 14:12

Jenna schreef:
Ja ik ga ook zeker weten kijken!!Vind het echt een verslavend programma!
Alleen jammer dat die website het niet doet Scheve mond


Dat is niet mijn schuld.. dat is de 'schuld' van Fox. Voor 1 maart had je er een site aangetroffen compleet met screenshots, filmpjes, informatie, polls, dagelijks nieuws, forum, guestbook, berichten van de deelnemers, gossip etc. Nu is het een blauwe pagina met niks erop.. Als Fox mijn pagina nou nog even had laten staan... Verdrietig
Ik denk dat de webpagina van Fox aanstaande zaterdag de lucht in gaat. Ik heb echter geen contact meer gehad met Fox of ze uberhaupt een TI2 pagina willlen maken, dus misschien doen ze wel niks met de domeinnaam.. Ze wilden hem alleen zelf hebben en hij mocht niet in handen blijven van mij Frusty

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 15:05

Tss wat raar eigelijk dat dat zomaar kan!!

Ik zit een beetje te spitten op internet maaar ben best benieuwd hoe die nieuwe stellen eruit zien.Zien er nog meer info sites?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 15:24

Afbeelding
Tineke en Raymond

Afbeelding
Leon en Reshum

Afbeelding
Katrien en Tim

Afbeelding
Cindy en James

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 15:30

Jenna schreef:
Tss wat raar eigelijk dat dat zomaar kan!!

Ik zit een beetje te spitten op internet maaar ben best benieuwd hoe die nieuwe stellen eruit zien.Zien er nog meer info sites?


Wat zou ik graag zeggen www.temptationisland.nl Verdrietig *baal* Ja, ik had een heleboel info. Eens kijken of ik het toch een keer weer online zou kunnen zetten.

Op dit moment kan je denk ik het beste een bezoekje brengen aan http://www.vt4.be/temptation_2 Volgens mij mogen er officieel ook geen 'onofficiele' websites meer bestaan (ze zijn er streng op aan het controleren) dus ik denk dat dit momenteel de enige pagina is waar je info kunt vinden.. maar dan ook meteen een heleboel!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 15:35

Jaa, dat heb ik ook heel lang gevolgd. Is echt leuk progamma. Deze keer ga ik het dus ook volgen Party!! Nu Idols toch is afgelopen kan dat wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:23

Waarom zijn de mannen op de foto's in het zwart wit :S ?

Raymond zit er wel leuk uit Knipoog
Kan haast niet wachten...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 20:29

ShannaY schreef:
Waarom zijn de mannen op de foto's in het zwart wit :S ?

Raymond zit er wel leuk uit Knipoog
Kan haast niet wachten...


Omdat ze van een website af komen en daar staan ze bij de beschrijvingen van de vrouwen, vandaar dat de vrouwen in kleur zijn (anders zou je wel eens kunnen denken dat de man de vrouw is en anders om )

Ik had ook de mannen in kleur kunnen plaatsen en de vrouwen in zwartwit, maar ja, je moet een keuze maken he? (ook al zitten er meer meiden op bokt en die gaan ongetwijfeld voor de mannen..)

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:33

hihihih temptation island is bij ons al bezig in belgie
ik hou het wel voor me wil het het voor jullie niet verklappen Lips are sealed (spaning eraf halen )
maar 1 ding dat ik je kan verzekeren VET
echt super weer dit jaar maandag aflevering 4
*LOL* *LOL*
maar zeker kijken mensen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 21:57

ja ik ben echt blij dat mn vriend in belgie woont! iedere maandag ben ik hoe dan ook bij hem! en zondagavond voor als ik wat heb gemist...dan kijk ik de herhaling!

maar ivm carnaval en wedstrijd had ik aflevering 2 gemist, dus volgende week kijk ik die hier thuis!

enne, ik vind ze op de foto er allemaal beter uitzien dan in t echt!
vind op tv katrien t mooiste meisje, en van de mannen geen een....ja vrijgezel Ralph!!! die is lekker! en nog 1tje maar ben zn naam ff kwijt!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 11:03

Jupsie ik zit zaterdag ook voor de buis Lachen