het zit zo;
zaterdag gaf ik hem mijn pinpas; zodat hij voor mij een fles bacardi razz (voor carnaval

nou goed... dacht ik, die komt wel weer boven water!
tot net; ik ging naar de bank omdat ik geld nodig had voor een kado te kopen voor opa en oma's gouden bruiloft van morgen.
De mevrouw bij de bank opende mn rekening en zei dat ik helemaal niks op kon nemen; ik had geen saldo?
Raar dacht ik nog; er is 2 dagen geleden mijn studie financiering gestort & mn ziekenfonds terug gave; en omdat ik mn pinpas kwijt was moest dat er ook gewoon nog opstaan; maar heel mn rekening was dus leeg ( t gaat hier om ongeveer 310 euro)
Toen heb ik samen met die vrouw van de bank gekeken waar dat geld dan aan op was gegaan; nou bleek dat er sinds zaterdag, elke dag een klein bedrag is gepint ( x 60; x100; x80 en ga zo maar door) en nou komt t mooie; vandaag was er in utrecht ook geld opgenomen ( woon in oss dus dat is niet dicht bij ofzo) en mogen jullie 1 keer raden wie er aan het werk was in utrecht vandaag???
JUIST! mn vriend.... nou 1+1 is 2 dus ik helemaal overstuur mijn vriend opgebeld; krijg ik als reactie: dat kijken we straks wel!!! en hij hangt zomaar de telefoon erop!
Heb mn rekening laten blokkeren en ben helemaal overstuur naar huis gegaan. toen kreeg ik een smsje;
bel nou gvd, er is toch iets aan de hand, denk je dat ik dat express doe he gvd? ik moet da doen. ik geef je alles terug als je naar mij luisterd
Hij geeft dus hier ook toe dat hij inderdaad mijn geld heeft gestolen; met mij in de veronderstelling dat mijn pinpas kwijt was op zijn slaapkamer!
Ik voel me nou zo bedrogen

aangifte doen heeft geen zin omdat ik mijn pas vrijwillig mee heb gegeven!
Dacht echt dat ik hem na bijna 3 jaar samen wel kon vertrouwen! maar zo blijkt maar weer!
Maar bokkers help! wat moet ik nou? wat zouden jullie doen?