peeky wordt postbode!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

peeky wordt postbode!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 21:16

jaja, wie had dat nou kunnen denken! Haha!
Ik zocht nog en leuk bijbaantje naast mijn flex-baantje voor de vaste inkomsten, en kwam op de site van de tpg het perfecte baantje voor me tegen!
Ik heb toen gereageerd, ging 2 dagen later op sollicitatiegesprek en werd 3 dagen later aangenomen! Beter... Tong uitsteken
Nu ga ik dus in tpg pak de postbussen legen met zo'n mooie rode bus onder mijn kont. Een beter bijbaantje kun je volgens mij niet hebben!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:26

Heey gaaf! Dat lijkt me wel net iets beter dan die brieven in weer en wind rondbrengen. Ik zat daar zelf eens aan te denken, maar in de zomer vind ik dat leuk, maar in de winter... nee!!!
Maar een beetje rondcrossen in zo'n busje (die niet harder kan dan 120 Tong uitsteken ) en dan post ophalen lijkt me ook wel ideaal. Je rijdt een beetje rond, gaat de post halen en dat allemaal voor een aardige bijverdienste! Bovendien word je natuurlijk voor de tijd dat je rondrijdt ook nog betaald en in de auto rijden zie ik echt niet als een straf. Je hebt het goed voor elkaar, lijkt me. Hebben ze in Veenendaal ook nog zo iemand nodig? Knipoog

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 21:59

Nou ik zou gewoon even bellen als ik jou was, zou best eens kunnen! Ja heerlijk toch, even tijd voor jezelf in die bus met een lekker muziekje op. En ik ga natuurlijk ook een vakantiebaantje eruit zien te slepen, want in de zomer is het wel relaxt om een beetje rond te fietsen in de zon. Da's heel wat beter dan in zo'n koude donkere slagerij waar ik vorig jaar stond!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132005
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:11

Gefeliciteerd met je nieuwe baan !
Klinkt allemaal erg goed hoor, het lijkt me een leuke manier om wat bij te verdienen.
Wanneer ga je beginnen ?

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:39

oh daar heb ik ook twee jaar gewerkt, echt super, maar ik was gewoon postbode, zaterdagmedewerker en vakantiekracht. Verdiende toen ook nog eens goed. ik ben weggegaan vanwege stage, as ik weer terug zou komen wordt dat tegen minimum loon, dat doe ik dus niet meer. Mij moeder en broer werken er ook, en lichten ook wel eens brievenbussen, echt leuk werk. Ik ben ook wel eens meegeweest.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 23:15

Dank je Oscar! Ik begin per 1 april Lachen
En Carolien, waarom verdiende het eerst dan wel goed en zou je nu voor minimumloon aan de slag moeten gaan? Verward