D'r op of d'r onder: lachen programma!! SBS!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

flashyjac

D'r op of d'r onder: lachen programma!! SBS!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 19:49

Ik zit voor de eerste keer naar D'r op of d'r onder te kijken op SBS6. Het is een programma met Harry Klooster, Chantal Janzen, Gert-Jan Droge en Bavo nog-wat in de jury en zij beoordelen mensen op hun performance, zangtalent, danstalent en weet-ik-vee;-wat allemaal. Het is een soort Idols, mensen zetten zichzelf ook weer lekker voor banketstaaf, alleen dan wel in de breedste zin van het woord. Je hebt slechte performances en iets betere performances, het jurycommentaar is niet heel erg hard (maar dat kan nog komen) en iedere kandidaat kan laten zien wat hij/zij wil (dans, zang, stand-up comedy etc.)
Ik ga snel weer kijken! Wie ook? Het begon om half 8 vandaag en volgens mijn vriend komt het DAGELIJKS op TV!! Het kan vast de plaats van Idols niet innemen, maar als ik maar kan lachen!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:30

Ik vond het erg tegenvallen. Echt een supererge Idols-namaak, alleen veeeeeel minder leuk. De jury probeert ook zo 'hard' te zijn als bij Idols. Ik vind er dus geen drol aan.... (Temptation Island is veeeeel leuker! Knipoog!!)

:D

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 22:33

MarianneR schreef:
(Temptation Island is veeeeel leuker! Knipoog!!)

Jaaaaa, absoluuuuttt!!! Tuurlijk!! Maar dat duurt nog enkele daagjes jammer genoeg Verdrietig Kan echt niet meer wachten!!
Er is alweer een casting aan de gang voor de derde Temptation Island, die waarschijnlijk weer in de periode augustus 2003 opgenomen gaat worden, dus de derde reeks komt er ook alweer aan!!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:35

Hahaha ja ik had ook al het idee om hier een topic over te openen!
Echt zo lachwekkend is dat! Haha!
Ik vind trouwens die linedancers van gister wel goed, mochten van mij wel wat langer doorgaan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie