Tis hier goed mis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Tis hier goed mis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 12:32

We hebben al een tijdje problemen met de kachel. Hij geeft wel gewoon warm water maar dan automatisch weer terugschakelen naar de verwarming doet hij niet. En hij ging ook regelmatig zelf naar "warm water" terwijl we de kraan niet hadden gebruikt.
Het viel mijn moeder laatst ook op dat het ook best wel meurde, vooral onder de aanrechtwasbak. Ze vermoedde eigenlijk al een lek ergens, daardoor ging de kachel ook steeds "zomaar" op warm water staan.

Nu zijn hier toennet mensen geweest van een bedrijf en die zijn in de kruipruimte geweest(waar alle leidingen zitten)
Alles blijkt te lekken, de waterleiding, de riolering. En komt een hele erge stinkende lucht vandaan. Alles is verrot.

Er komt straks een wagen die de kruipruimte leegpompt en dan moeten we nog zien wat we moeten doen. Ik neem aan dat alles vervangen moet worden.

We zitten momenteel zonder water, we kunnen niet doorspoelen en we hebben geen verwarming. Wat we wel hebben is een meureslucht en een stressende moeder. Ze maakt zich niet zoveel zorgen om het feit of het wel goed komt of niet, meer om het feit dat als ze morgen komen ze vrij moet vragen en de baas daar heel moeilijk over kan doen. Maar een kruipruimte vol met vieze drap is toch wel ietsie belangrijker dan lange rijen bij de kassa. Dan gaat die man zelf maar zitten

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:29

Lijkt me toch dat die man haar idd vrij moet geven, beetje begrip kan geen kwaad hoor.

Hoop voor je dat jullie snel weer water en warmte hebben.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:32

Oeh getsiederrie ...
Dis nie leuk bah zeg Boos!
Ik hoop dat je mams vrij kan krijgen ...

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:37

Getsie, wat een ellende.
Overigens bestaat hiervoor het calamiteitenverlof, werkgever is verplicht daarvoor vrij te geven, tenzij in CAO andere afspraken gemaakt zijn.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 15:12

Het is gelukkig geregeld dat mijn moeder niet hoeft te werken. De hoofdcassiere heeft voor een vervanger gezorgd. En water heben we ook weer. Het maakte niet uit of we de hoofdkraan dicht draaide, het bleef toch lekken

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:08

Nou lekker joh.. zit je mooi mee... hopelijk zijn de problemen zo verholpen, want in de stank zitten is helemaal geen pretje....

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:12

he bah bah, lijk me ontzettend rottig... Je mist dit soort dingen als water etc, pas als je ze niet meer hebt...

Ik hoop dat de situatie snel veranderd,....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 19:14

Gelukkig komen ze morgen om 8 uur 's ochtends de drap wegpompen. Zal mijn moeder erg blij mee zijn, zij ruikt al die stank. Ik niet, ikben verkouden en zit harstikke verstopt Haha!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Black_Moon, carina, Cubone, Drico, Glenda, Hicaria, Kimberly520, MarJon, Nathalie18x, SentiBot en 118 bezoekers