Hondje is zielig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Hondje is zielig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 23:31

Vandaag was het slecht weer dus hadden ze de paarden binnen gehouden.
Dus ik gooi Mabel maar even bij de tinker en de haf die zich al aan het uileven waren in de bak. Beetje opjagen kan geen kwaad en zoals altijd rende mijn hond vrolijk blaffend mee.....
Dat ging altijd goed maar vandaag niet Verdrietig hij kreeg een tik op zijn hoofd.
Hij blafte heel hard met zijn bek wagenwijd open ik dacht minstens dat zijn hele kaak uit elkaar lag maar dat viel mee. Hij had een diepe snee boven zijn oog en hij liep als een oude dronken man Knipoog dus maar even naar de dierenarts (alweer Frusty ) daar kreeg hij een narcose en werd het gehecht. 2 prikjes en we tilden hem in de auto. Hij is nu net "wakker" en stoot zijn hoofd de hele tijd want hij heeft zo´n kap op ziet er heel zielig uit maar ja het is het beste voor hem hij moet die wond met rust laten anders geneest het niet.
Hij heeft ook een kleine beschadiging aan zijn oog en daar heb ik zalf voor gekregen en hij heeft een antibiatica kuur mee. Zucht is het niet mijn paard dan is het mijn hond die naar de dierenarts moet hopelijk blijven mijn konijnen ongedeerd Tong uitsteken

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 23:56

Gelukkig is het goed afgelopen. Wens je hondje maar beterschap.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 00:11

Hè jeetje, wat zielig Verdrietig ! Heeft hij een klap van een van de paarden gekregen ?? (dat kon ik niet helemaal uit je verhaal halen!)
Gelukkig is het allemaal toch nog behoorlijk goed afgelopen! Beterschap voor hem Lachen !!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 10:31

guttie..lette hij toch niet helemaal goed op
arme droopy..Boos!
geef hem maar een dikke knuffel!