(waar) dragen jullie een STRING-bikini?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 18:31

String onder me kleding draag ik wel altijd, maar als ik ga zwemmen in binnen of buitenland. Nee niks voor mij, ten eerste omdat ik het niet durf en als ik het zou durven ik me er niet prettig in zou voelen.

En wat meerdere al zeggen meestal zijn het toch wel mensen die ook zo een kop hebben van heej kijk mij eens, ben ik niet lekker (ik wil niet iedereen over een kam scheren, want er lopen ook wel mensen in zonder kapsones Haha!)

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 18:59

Tja egaal bruin worden is wel lekker en mooi.. maar de enige die er van zal genieten (als ie daar al op let Schijnheilig iedereen weet immers hoe mannen zijn Knipoog ) is je vriend bij wie je savonds in bed ligt. Toch?
Dus eerlijk gezegd vind ik het, vooral in het openbaar, een beetje overdreven en aandacht trekkerij. Als egaal bruin worden de reden is ga je toch naar een naaktstrand? En o.k in het buitenland ligt dat misschien weer anders.

Verder heb ik er echt geen problemen mee, iedereen zijn eigen keus maar ik vind de reden egaal bruin worden een beetje slecht onderbouwd. Ik kan me wel ergeren aan die pubertjes van 17 die in het plaatselijke zwembad hun bijnaam slet eer aan doen met zo'n ding aan.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:19

Ik zou mijn helemaal dood schamen als ik er een aanhad zeg Bloos vreselijk vind ik het zeg, hoezo zouden ze je hol moeten zien Verward Ik erger me er trouwens wel aan hebben ze vet ofzo Misselijk of van die oude vrouwtje's die nogal uitgelubbert zijn. Maar ook bij normaal figuur hou ik er niet van je gaat toch niet over me te koop lopen?

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 20:07

ik zou het niet durven om in een bikini-string te lopen ik zou echt denken dat heel het strand of zwembad over me praat Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:28

Ik vind een string-bikini heel erg dellerig staan. Je zult mij er dus nooit in zien lopen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 23:27

Ik zal anderen niet tegenhouden er een te dragen, maar mij zul je er niet in zien.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 11:11

Mij zal je ook niet in een stringbikini zien, ik zou me doodschamen en met welk nut? Dat me reet bruin wordt? Van mij mogen anderen het best dragen maar dan hoef ik het nog niet leuk te vinden. Laatst op vakantie gingen we naar de plee en we zagen zo'n tutje binnenkomen lopen, neus in de lucht,vette air had dat mens.. had ze ook nog een stringbikini aan dus wij helemaal in een deuk! en ze ging ook dansen bij de wc Lips are sealed
Onder een broek draag ik dr wel maar dat vind ik heel wat anders.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 11:18

Áls ik het ooit zou dragen dan op vakantie, daar ken ik toch niemand en boeit dat me niet zoveel.
Zelfde geldt voor topless, op vakantie zou het me niet zoveel uitmaken maar hier in mijn woonplaatst zou ik het echt nooit doen!!

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:54

Naar een zwembad trek ik een gewone bikini aan en op het strand een string bikini. Nou ja nog erger voor de meeste bokkers ik ga nog topless ook. Vreselijk. Ben ik u een aandacht trekker. Als ik om mij heen kijk op het strand zie ik ongelooflijk dikke mensen in bikini en badpak waardoor je het stof niet eens meer ziet. Die ga ik ook niet uitschelden ofzo. Dus als je er tegen bent ga dan helemaal niet naar het strand of kijk de andere kant op. of mensen zijn jalours. Dat iemand zich niet pretig voelt kan ik mij voorstellen, maar ga iemand die dat wel lekker vind niet zwartmaken ofzo. Bah!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:14

als je een echt strak figuur hebt kan dat wel. Maar ik heb die nooit gehad dus ik zal de laatste zijn die zoiets draagt als bikini.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:28

Ik draag altijd een gewone bikini. Ik heb een stringbikini broekje, 1 keer aangehad in Portugal. Ik voel me gewoon meer op mijn gemak met een gewone bikini. En persoonlijk vind ik dat je wel hele mooie billen moet hebben voor een stringbikini. Maar iedereen moet vooral dragen wat hij/zij het liefst draagt!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:43

Ik draag nooit een string, vind het super eek als je ziet wanneer sommige meiden zich bukken, en dan die string mega naar boven er uit steekt.
Geef mij maar boxershorts.

En een bikini draag ik zowiezo nooit, hoe minder bloot hoe beter Lachen
Niet dat ik het erg vind wanneer andere een bikini dragen of zo, maar ik zit gewoon erg raar in elkaar.

Een string bikini zou ik dus zeker noooit dragen, ook niet in een groep en ook niet ergens op vakantie. Vind het altijd wel leuk uitzien als je die figuren die "volslank" zijn met een stringbikini rond lopen.
En als je het figuur er voor hebt, waarom niet, maar dat maakt niet dat ik het gewoon niet vind uit zien.

Groetjes Lara

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:54

Lisette schreef:
Maar iedereen moet vooral dragen wat hij/zij het liefst draagt!

Even een opmerking hierop: iedereen MOET er ook nog eens tegenaankijken he. En niemand die ergens om vraagt. Mensen worden gewoon blootgesteld aan zo'n "pap" kont. MAar ja, hetzelfde geldt voor mannen met een bierbuik en vette tattoo's. Daar zit ook niemand op te wachten, op zo'n wanstaltige aanblik.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:54

Denk niet dat ik me daar prettig bij zou voelen ofzo. Ik heb mn tante (lees 90 kilo en 60 jaar) eens in een string bikini gezien (ja in dr eigen zwembad hoor, schrik niet, je komt dr niet tegen) en dat was echt heeel erg ieuwww. Ze was nog topless ook. Nee, doe maar niet. Owkee, met een mooi figuurtje nix mis mee hoor, maar idd, mensen kijken je aan, of dat nou positief of negatief is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 15:00

Wanneer en waar ik hem draag ??
Ehh... onder me broek, en overdag Sigaar

Ik ga zelf nooit in een string zonnen, ik voel me er gewoon niet bij op me gemak, ook al zou het best kunnen.Ik draag gewoon lekkere sexy bikini's Tong uitsteken Knipoog

Alhoewel, sommige vrouwen ook dat zelfs niet staat...

Toen ik 2 jaar geleden op vakantie was in Griekenland (elk jaar) was er ook een vrouw (eerder een wijf) dat in een pantherstring liep (hoe fout ) nouja, topless hoort er dan natuurlijk bij. Dat vond ik nog allemaal prima, overigens de rest van het strand ook, alleen ergerde we ons er wel aan dat ze steeds met der tieten liep te zwaaien.

Goed op een begevenen moment staat ze met haar kont onze kant opgekeerd en bukt naar beneden voor haar kind, BAH !
Toen kwam er toch een gigantisch OERWOUD tevoorschijn, niet normaal... echt om misselijk van te worden ! Verdrietig

Als je dan een string draagt... zorgt dan ook dat je je geschoren hebt.
Dat vind ik trouwens wel het hygienst, een geschoren vrouw..

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 15:03

Desiree"]
[quote="Lisette schreef:
Maar iedereen moet vooral dragen wat hij/zij het liefst draagt!

Even een opmerking hierop: iedereen MOET er ook nog eens tegenaankijken he. En niemand die ergens om vraagt. Mensen worden gewoon blootgesteld aan zo'n "pap" kont. MAar ja, hetzelfde geldt voor mannen met een bierbuik en vette tattoo's. Daar zit ook niemand op te wachten, op zo'n wanstaltige aanblik.
[/quote]

Maar kijk eens in het 'dagelijkse' leven. Wat er dan rondloopt van die leuke lipleesleggings etc. Lekker is soms anders.... Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 15:13

ShannaY"]
Dat vond ik nog allemaal prima, overigens de rest van het strand ook, alleen ergerde we ons er wel aan dat ze steeds met der tieten liep te zwaaien.

Goed op een begevenen moment staat ze met haar kont onze kant opgekeerd en bukt naar beneden voor haar kind, BAH !
Toen kwam er toch een gigantisch OERWOUD tevoorschijn, niet normaal... echt om misselijk van te worden ! Verdrietig
..
[/quote]

Met haar tieten zwaaien?! *LOL* hihihi, van links naar rechts of van boven naar onder? sorry hoor, maar ik krijg hier de raarste voorstellingen.

Niet fris voor een kapotte ruit nee, zo'n oerwoud. Raar om een string te dragen maar dan niet je oerwoud eventjes "ontbossen", grinnik.

[quote="Lisette schreef:
Maar kijk eens in het 'dagelijkse' leven. Wat er dan rondloopt van die leuke lipleesleggings etc. Lekker is soms anders.... Knipoog


HAHAHAHAHA, TASTY! Nou, zulke figuren zie ik gelukkig niet vaak. Het is jammer: de mens is in het algemeen niet mooi om aan te schouwen. Er zijn maar bitter weinig mensen met een mooi exterieur en een mooi gezicht. Vooral onder de mannen zijn er weinig want die doen er ook over het algemeen minder moeite voor.

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:47

Tsja als we gaan beginnen over hoe iemand tegen iemand anders aankijkt, kuk je beter helemaal niet naar het strand gaan of waar mensen dan ook in badkleding liggen, zeker 90% ziet er niet uit. Je valt meer op als je zowieso een mooi figuur hebt in wat voor bikini dan ook dan dat je gewoon er niet uitziet, want daar lopen er genoeg van. Ik kan een string bikini best hebben, maar ik val niet op tussen de mensen massa. Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:55

Merilyn schreef:
Tsja als we gaan beginnen over hoe iemand tegen iemand anders aankijkt, kuk je beter helemaal niet naar het strand gaan of waar mensen dan ook in badkleding liggen, zeker 90% ziet er niet uit. D

en daarom zul je mij ook niet tegen komen op het strand of een openbaar zwembad! ik hoef dat niet te zien. Overigens, zelf ben ik ook niet om aan te zien hoor, en dat hoeft OOK niet iedereen te zien. Knipoog

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:57

Ik zou er zelf niet zo snel eentje aantrekken, misschien ooit in het buitenland of iets dergelijks
Als ik iemand zie met een mooi lijf en een stringbikini heb ik niet zoiets van: gatver, moet dat nou?
Maar als iemand zo'n ding (of überhaubt een bikini) aantrekt zonder zichzelf even bij te werken (lees: scheren) dan is het

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 23:51

Citaat:
Niet fris voor een kapotte ruit nee, zo'n oerwoud. Raar om een string te dragen maar dan niet je oerwoud eventjes "ontbossen", grinnik.


Ik lig echt helemaal in een deuk om je woordkeus Desiree Haha!!!