Het grote mannen onderbroeken topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat voor mannen onderbroek draag jij het liefst?

gewone boxer
19 (21%)
strakke boxer
49 (54%)
gewone onderbroek
7 (7%)
een ouderwetse tent
1 (1%)
mannen string
4 (4%)
niks
4 (4%)
of heb je misschien een leren onderbroek
4 (4%)
overige
2 (2%)

Totaal aantal stemmen: 90


Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:36

Ik ben van mening dat ook bij de heren het van belang is wie 't draagt. Strakke boxer, ok. Maar dan toch bij voorkeur bij een strak figuur.... En zo zijn er ook jongens die een string goed kunnen hebben. En dan heb ik 't niet over een ding met panterprint Misselijk , maar gewoon basic no-nonsense.

[edit] ff een beetje genuanceerd[/edit]
Laatst bijgewerkt door Cathelijne op 06-03-03 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:53

ik denk dat over elke onderbroek een pens hangt. Vind het nogal een belediging wat je schrijft. Maar goed, met die beredenatie moeten mannen met pensen dus geen onderbroek aaan hebben.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 18:04

Ik vind het een beetje hetzelfde als dat jij zei met die string, Prima

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:47

he bart dat was geen verkeerd plaatje Kwijl

en je doet mij een plezier met een mooie jongen in een strakke boxer, met niet te lange pijpen!korte pijpjes is mooier, zoals de linker op bart zn plaatje!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:32

Piaffe schreef:
Is dit topic alleen bestemd voor grote mannen (zie titel)? Knipoog


Ik mag weer eens niet meedoen als iel ventje zijnde. Scheve mond

Ik draag altijd boxershorts btw. Lachen

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 22:32

natuurlijk mag jij meedoen dit topic is voor iedereen mannen en vrouwen over hun mannen.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:45

Doe mij maar een mooie strakke boxer, ja om te zien dan, draag ze zelf nooit Haha!
Mijn vriend heeft vooral strakke, maar ook gewone met snoopy enzo.. Maar ik ga toch voor de strakke hoor
Leek mij ook dat die gewone opgefrot gingen zitten zodra je je broek ophijst.. maar das niet waar volgens hem Verward

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:53

GEEN achterlijke plaatjes of figuurtjes idd! Geef mij maar een mooie effen, bij voorkeur zwart!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:03

Volgens mij vindt iedereen Calvin Klein zo mooi omdat de modellen zo lekker in die boxxertjes staan te poseren.. Scheve mond (Kan overigens aan mij liggen Haha!)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:41

Prima schreef:
ik denk dat over elke onderbroek een pens hangt.


Nou, hier niet hoor Haha!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:46

Charlotte schreef:
Volgens mij vindt iedereen Calvin Klein zo mooi omdat de modellen zo lekker in die boxxertjes staan te poseren.. Scheve mond (Kan overigens aan mij liggen Haha!)

Neuh... juist omdat het bij mijn vriend zo lekker staat! Lovers

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:55

*gaat dit weekend maar eens op zoek naar ander ondergoed* Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:01

Ik zie mijn schatje het liefst in stakke boxershorts. Of niks Knipoog

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:02

Ik volg dit topic op de voet, reageer bijna nooit, maar... erg leuk dat mannen eens zo spontaan voor "(f)underwear" uitkomen. Of wordt ik hier in de luren genomen? Nou, voor mijn 16-jarige zoon koopt deze MA dus de boxershorts, hoe gekker hoe beter... volgens MA dan *LOL*

Zo zijn de laatste 2 aankopen er een met zwemmende spermacellen en de tekst "who is first" en eentje met de tekst "alleen voor een beschuit haal ik hem eruit" *LOL*
Tip: Livera... 2 shorts 9 euro en MA betaald, dus aantrekken die shorts Haha!
En ik kom altijd met "successhorts" thuis.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:03

Whaaaaah.... een cooooole maaaaaaaaaa op bokt!!! Nog één... want Greetje was het al!! Knipoog en zo zijn er nog een paar meer Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:08

Sonja schreef:
Die smoes van dat pak heb ik ook al vaker gehoord. Die van mij gebruikt 'm ook. Ik vind strakke boxers het mooist.


Nou ken ik een man die altijd pakken draagt, en zodra hij opstaat loopt hij te trekken aan dat ding, eigenlijk best genant. Gelukkig doet hij het niet als we bij een klant zijn, dan begint hij pas te trekken eraan op het moment dat we bij de auto staat Haha!

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:10

Dank je Maarten, lag even in een deuk om je reactie Haha!
Het kan nog erger hoor,.... ik kocht er ook een met allemaal opgestoken middelvingers.... kan hij zijn broek laten zakken als hij het ergens niet mee eens is. Haha!
Foei, wat een ondeugend moeder ben ik Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:13

Ik schrik iedere keer weer als ik een man aantref die een gewone onderbroek aan heeft, ik vind dat zo a sexy!! Doe mij maar mannen met een mooie strakke boxershort. Calvin Klein, Hugo Boss.....................

Een vrouw vind ook niet alle soorten lingerie fijn zitten, maar trekt het ook aan voor de mooiigheid, tenminste ik wel.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 01:16

even snel reageren op alle antwoorden met betreking tot hugo boss calvin klein. Waarom moeten het altijd dure merken zijn en volstaat een gewone merkloze of een onbekend merk niet?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:17

Ik heb zoals ik al zei sloggi, dat is niet zo duur, maar zit wel kwaliteit in. Heb al eens merkloze of onbekende merken gehad, maar daarvan ging het elastiek vaak heel snel los zitten en bleef ik dus over met nog een losse boxer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:19

wouter schreef:
even snel reageren op alle antwoorden met betreking tot hugo boss calvin klein. Waarom moeten het altijd dure merken zijn en volstaat een gewone merkloze of een onbekend merk niet?


Merkloos en onbekend heeft vaak een zeer slechte pasvorm, daarom ook zo goedkoop!!!!!

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 01:21

dat ben ik absoluut niet met je eens, ik heb laatst 10 strakke gekocht voor 65 euro en ik ben er over uit dat die het veel langer volhouden dan de dure calvin's en hugo's.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:24

Pipo, heb jij het wel eens gehad dat je na het rijden de roosjes van je onderbroek met kant in je bil had staan? Ik heb echt geen zin om 's morgens nou na te moeten denken wat voor ondergoed ik aan moet als ik 's avonds te paard wil. En nee, ik ga direct van mijn werk naar stal, dus ik ga me niet thuis nog een keer verkleden...

En Wouter, de merken zijn toch net even beter van kwaliteit, pasvorm en materiaal dan merkloze of onbekend merk.

En voor mij ook Sloggi (Damesversie dan he). En een gewoon witte onderbroek bij heren is het makkelijkst om te wassen...(denkt praktisch)
Een gekleurde onderbroek bij de kookwas en je hele machine ondergoed is naar zijn grootje want verkleurd. En lichtblauwe onderbroeken kunnen nou echt niet....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:24

Ik betaal 13,50 ofzo voor een sloggi, en ook een euro of 7 voor een Gino Santi. Ik ben over beiden tevreden, maar gino santi maakt alleen goede 'normale boxers' dus geen strakke, want die zitten echt voor geen meter van hun. Sloggi daarentegen koop ik alleen voor de strakke boxers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:26

Cassidy schreef:
Pipo, heb jij het wel eens gehad dat je na het rijden de roosjes van je onderbroek met kant in je bil had staan? Ik heb echt geen zin om 's morgens nou na te moeten denken wat voor ondergoed ik aan moet als ik 's avonds te paard wil. En nee, ik ga direct van mijn werk naar stal, dus ik ga me niet thuis nog een keer verkleden...

En Wouter, de merken zijn toch net even beter van kwaliteit, pasvorm en materiaal dan merkloze of onbekend merk.

En voor mij ook Sloggi (Damesversie dan he). En een gewoon witte onderbroek bij heren is het makkelijkst om te wassen...(denkt praktisch)
Een gekleurde onderbroek bij de kookwas en je hele machine ondergoed is naar zijn grootje want verkleurd. En lichtblauwe onderbroeken kunnen nou echt niet....


Uhh ik draag nooit boxers Haha! ( ben vrouw namelijk)

Voor mij maakt het weinig uit wat ik draag, heb maar een soort in de kast liggen, wel in alle kleurtjes en kantjes. En die draag ik ook als ik paardrijdt. Altijd in een string te vinden....................vind de rest voor geen meter zitten, ook tijdens het rijden niet.