Je kind is even lekker aan het tekenen maar iedere keer vliegt die oh zo vervelende ponnie voor der ogen.
Ding is gewoon te lang maar ja je kunt niet weg dus naar de kapper is even geen optie.
Afijn dochterlief zit maar te sjorren aan dat ding en vraagt of je em niet even kunt bijknippen.
Ik kijk naar de achterkant en zie hier en daar wat dooie puntjes.
En welke moeder heeft er stiekem in een ver verleden nou niet gedroomd om kapster te worden

Ach waarom ook niet? wat kan er nou misgaan?
Nou genoeg dus !!!!
Achterkant ging nog prima hoewel ik nu opeens begrijp waarom als ik tegen de kapster zeg doe maar een cm of 2 eraf er altijd 10cm afgaan

En dan over die ponnie nog maar te zwijgen.
Kind ziet eruit als een cliniclown

Ponnie is veel te breed en veel te kort geworden.
Daarnaast zijn er hele happen uit.
Mn dochter kijkt me met hele afwachtende hoopvolle ogen aan en vraagt of het mooi geworden is waarop ik zeg dat het er best bijzonder uitziet

Ze vraagt of ze in de spiegel mag kijken waarop ik snel zeg dat het een verrassing is wat mammie bij der heeft gemaakt.
En dat ze vanavond pas mag kijken.
Heb maar even snel een kapper opgebeld om straks heen te gaan en nu maar hopen dat dochterlief niet in de tussentijd in de spiegel kijkt.
Heb vandaag weer twee dingen geleerd,een kapperschool bestaat niet voor niks en de tweede les is dat ik geen aanleg/gevoel heb voor knippen