Urban Legend

Moderators: Neej, Muurp, Dani, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zania

Urban Legend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 06:11

Wie van jullie heeft de film Urban Legend gezien? Ik vind hem een aanrader! Hij was een paar weken geleden op tv. Wat vonden jullie ervan?

Heb jij tijd om mee te doen aan een groot ruiteronderzoek?
Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 09:39

Ik heb hem op video. Valt een beetje in dezelfde categorie als scream. Vind hem wel aardig...

* To Belg, or not to Belg *

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 10:34

Ik heb hem ook op video. Wel goede film idd. heb hem al een tijdje niet meer bekeken, misschien binnenkort maar weer eens doen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 10:55

Ik vind hem wel goed *LOL* Volgens mij hebben wij hem wel een keer of drie gehuurd uit de videotheek met een stel vrienden Bloos

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie