Hoe oud zijn de bokkers eigenlijk? (poll)

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

wat is jouw leeftijd?

10 t/m 17
2 (22%)
18 t/m 25
4 (44%)
26 t/m 32
3 (33%)
33 t/m 40
Geen stemmen
41 t/m 48
Geen stemmen
48 en ouder
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 9

Larissa

Hoe oud zijn de bokkers eigenlijk? (poll)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 19:21

Daar ben ik nu echt benieuwd naar *ikke ben nooit nieuwsgierig Knipoog *. Volgens mij scheelt het echt heel veel. Sommige zijn net tien jaar die op bokt komen en andere zijn weer veertig of ouder. Het leeftijd verschil is heel groot en ik wil eigenlijk wel weten hoe oud de bokkers zijn, vandaar deze poll Tong uitsteken Ik ben ook benieuwd wat de gemiddelde leeftijd van de bokker is en of het veel scheelt. Lachen Dus als je even wilt stemmen, graag! Lachen

P.S Als je jonger dan 10 bent, stem dan toch op de eerste poll.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 19:29

Ik ben 13...........

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 19:37

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 19:40

Idd, zijn al eerder topics over geweest. Verder staat de leeftijd van erg veel Bokkers gewoon in het profiel. Overigens zul je met een poll nooit een goed gemiddelde van de Bokkers krijgen, sommige Bokkers komen nu eenmaal meer op polls af dan anderen...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten