maar ik kom toch me gal spuwen

We leven hier al een poos met 5 mensen in huis
(lees, moeder, broertje 18, zusje 13,ik 19 en mijn kindje 2.),
maar er is totaal geen fatsoen naar iedereen toe.
Me moeder werkt fulltime om alles te bekostigen,
zusje doet co-ouderschap en broertje werkt ook gewoon.
Ik ben dus als enigste thuis heel de dag en zijn mijn huishoudelijke taken
gegeven.Wat niet meer als logies is

Inmiddels doe ik hier heel het huishouden, stofzuigen,dweilen
wassen, koken en boodschappen halen. Opzich niet erg maar iedereen
komt thuis en flikkert zo ze spullen overal neer. Mijn moeder gaat gelijk naar bed
want die is moe.Broertje gaat naar boven en vriendinnetje komt vervolgens, die leeft in
ze kamer en gooit 1x per 4 weken ze vuile was naar beneden, en moet ik het maar gelijk wassen.
Doe ik dit niet word ik als schoonmaakturk uitgemaakt !
Jongste zusje zit heel de dag achter de computer,wilt niet naar school
scheld met de ergste scheldwoorden wat je kan bedenken.Zeg je er wat van slaat ze door,
schopt slaat knijpt bijt oftewel een echte pittbull. Ik word door haar dagelijks k*nkerh**r uitgemaakt
en dergelijke. Me moeder probeert te sussen, wat der niet lukt.Ze kan haar niet meer aan.
Mijn vader wel, maar die geeft ook een goeie knal.Mijn moeder vind dit kindermishandeling en doet dit
niet.(ouders gescheiden)
Tot paar maanden geleden kon ik goed met me zusje opschieten, maar het word van kwaad tot
erger.Niet alleen bij mij, ook broertje en moeders.
Vorige week moest me moeder ineens werken en vroeg of ik zusje naar vader wou brengen,
zo gezegt zo gedaan.Duidelijke afspraken gemaakt en ze zal zich gedragen!
Dit is zo uit de hand gelopen, dat ze zich opgesloten heeft in de badkamer met een mes,
gegilt heeft dat ze zelfmoord zal plegen.(ze is klassieke autist 3.) Waarop ik met me handen in
het haar zat, en badkamer raam heb ingeslagen. Toen ik binnen was tilde ik mijn hand op en wou
haar een goede knal verkopen, tot ze bibberend achter de wasmand kroop.Ik heb haar ook niet geslagen,
liet na dit gelijk mijn hand zakken. Heb gevraagt of ze nu wel luisterde en dit niet de bedoeling was,
ze begreep het en is achterop de fiets gesprongen en wou der wegbrengen. Tot ze eraf sprong en naar me oma rende,
hier is ze naar binnen gegaan en is onder het bed gaan liggen.
Met broertje gaat het hier altijd heel anders.
Die leeft op ze slaapkamer, komt thuis beroofd de kasten die net gevult zijn.
Heeft een vriendinnetje met auto, maar als je vraagt of ze even eten willen halen,
vertikken ze dit.Ik moet maar met ziek kind op de fiets boodschappen doen.
Net braaf boodschappen gehaalt, broertje komt beneden na heel de dag op bed gelegen
te hebben met vriendinnetje, en vraagt wat we eten en of ik uberhout wel eten gehaalt heb.
Ik zeg nee, heb geen eten gehaalt.Hij schiet uit ze pan dat ik niet spoor.En zegt dat ie pizza gaat halen.
Ik zeg kijk even in de ijskast, en trekt ijskast open(had toevallig pizza's gehaalt) Hij zegt vervolgens
dat deze pizza's goor,vies en stinken en dat hij die niet wilt.Hij trekt ze jas aan en wilt weggaan.
Ik vraag wat ie gaat doen en zegt andere pizza's halen, ik schiet uit me slof en zeg '; je voert niks uit
je ligt heel de dag op je reet, je klaagt dat je eten niet goed is en gaat nu andere halen. Je eet deze maar,
doe niet voor niks boodschappen! '' Hij loopt boos deur uit en roept na dat ie toch andere pizza's gaat halen.
Hij komt 10 minuten later binnen zonder pizza's maar met gevolg zakken chips,blikjes redbull etc.
Gooit dit in ze kamer, en trekt de ijskast open en wilt de pizza's opeten die in gekocht heb! Ik zeg nee, nu
laat jij ze lekker liggen en eet ik ze lekker op. Hij kwaad en gaat er tegen in, doet ze toch in de oven.
Ik naar me moeder en gezegt wat er aan de hand is, vervolgens krijg ik de preek over hoe oud ik niet ben
en ik kinderachtig doe! Pardon!? Broertje moet naar boven en ik hoor der zeggen eet ze maar lekker op.
Vervolgens eten hun nu mijn pizza op.( had er 3 gehaalt, niet gerekent op vriendinnetje lief.)
Ik kan straks weer terug door de kou omdat vriendinnetje hier ook eet.Word niet gemeld of vriendinnetje
hier eet. Moet ik niet doen als mijn vriend spontaan komt eten, want is het huis weer te klein.

Anyway blij dat ik per 1 feb weer op me zelf woon!