Hip model voor lange haren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Hip model voor lange haren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 19:26

Ik ben gebeld door de kapster. Ze wil me als model hebben voor verdere dingen.. (foto's enz.) Mede doordat ik lange haren heb én ze koperkleurig zijn Lachen

Nu is het probleem... ik moest gaan orriënteren naar een hip kapsel wat me wel wat zou lijken. En wat mij dus absoluut niet wat lijkt Clown Lastig. Ik zit niet in de wereld en ga morgen al langs voor verder gesprek.

Iemand ideeën voor mij?

Zal even een recente foto plaatsen. (Heb geen normale foto's maar even voor het idee hoe het nu is)

Afbeelding

Recht van achteren. Dus op gelijke lengte. Net iets verder dan mijn BH sluiting. Rond geknipt rondom het gezicht en rechte pony.. Verder is het heel dik.

Help Clown

Meraki

Re: Hip model voor lange haren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 19:27

ik zou de pony houden, en lage laagjes doen Lachen maar dan krijg je wel nóg dikker haar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 19:29

Knappe dame ben je zeg!!! Niks aan laten knippen, is hartstikke mooi zo! Ze zoekt maar een ander model Haha!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 19:30

NonaWen schreef:
ik zou de pony houden, en lage laagjes doen Lachen maar dan krijg je wel nóg dikker haar

Wow snelle reactie Knipoog

Dat mijn haren nog dikker worden maakt mij eigenlijk niet veel uit.

Laagjes stelde ik al voor maar dat was niet voldoene. Het moest spectaculairder en hipper. Mijn haren kleuren is verboden door mijn moeder. Is het een idee iets met extensions te doen?

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 19:32

Laat d'r anders zelf wat bedenken Tong uitsteken
Hmm, ik volg dit even, ben op zoek naar een nieuwe coupe. Vork

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 19:33

Geeen centimeter er af hoor!
Jij hebt echt waanzinnig mooi haar! Ik ben jaloers!
Een a-symmetrische pony misschien iets? Met zo'n 'bakkebaard' ofzo. Ja, en laagjes.
Misschien kan ze er slagen in permanenten?

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 19:34

zonde je hebt prachtig haar, niets knippen

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 19:40

Janine1990 schreef:
Geeen centimeter er af hoor!
Jij hebt echt waanzinnig mooi haar! Ik ben jaloers!
Een a-symmetrische pony misschien iets? Met zo'n 'bakkebaard' ofzo. Ja, en laagjes.
Misschien kan ze er slagen in permanenten?

Ik had een schuine pony. Toen mijn vriendin e bij ging knippen vroeg ze of ik weer schuin wou. Eigenwijs dat ik was en wilde een rechte. Heeft ze toen gemaakt Lachen (2 maand geleden, nu zie ik er zoveel meiden mee lopen terwijl toen niemand het had op school)

To the point. Rechte pony wil ik graag blijven houden. Mis wat rechter en scherper geknipt..

Slagen permanenten. Heb het opgezocht op internet, maar daar staat niet echt iets goeds over. Er staat dat de krullen tegenvallen en je haar gaat pluizen. Jammer. Leek me eigenlijk wel een leuk idee!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 19:41

Ik zou ze mooi een ander model laten zoeken Haha!
Meid wat een prachtige kop met haar heb je Tong uitsteken

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 19:54

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 20:11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:12

Ik zou wel iets met je rechte pony doen. Het is persoonlijk, maar ik vind dat echt foeilelijk, terwijl je verder hardstikke mooi haar hebt en een leuk koppie.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:15

Wauw, jij bent mooi Haha!

Ik zou ervoor kiezen een rechte pony, en
iets met laagjes. En als de kapster creatief bezig is,
misschien op 1 of andere manier half opsteken? Lachen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:16

Niet permanenten hoor!!!
Je kunt extensions kopen in verschillende kleuren, vooral blonde plukken staan erg mooi in jouw haarkleur. Je kunt met meerdere kleuren werken.
Verder zou ik ook wat lagen rond je gezicht knippen, en van achter wat lagen, maar niet al te kort.
Als finishing kan je kapster een watergolf zetten zodat je mooie losse krullen krijgt die je er later gewoon uit kan wassen. En ze kan de lagen rond je gezicht in lokjes stylen zodat het mooi en luchtig rond je gezicht valt. Je pony kan je dan gewoon recht houden en een beetje bol fohnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:20

Neeeee niet permanenten yoh !
Je hebt super mooi haar (goh wat ben ik met mijn krullen jaloers op jouw haar zeg Nagelbijten / Gniffelen ).
Ik zou het van de achterkant wat laten opknippen.
Dus echt in laagjes en evt. de bovenste laagjes heel wat korter dan je langste laag.
Daarbij zou ik je pony laten groeien en em uiteindelijk schuin laten groeien/knippen.

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:31

Fjordje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:51

Laagjes, is dat wel slim bij dik haar?? Ik heb namelijk ook heel dik haar en mijn kapster heeft het altijd afgeraden!! Toen ik het alsnog in laagjes liet knippen zat het nooit omdat het alle kanten op ging staan.. Ik weet niet of dat bij jou ook zal gebeuren..maar ik denk zeg t even;)

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:57

Hoi hoi, ik denk dat de laagjes wel mee zullen vallen...ik heb ook dik haar (met enigszins slag om het nog moeilijker te maken) en laagjes gaat prima. Ik vind vooral de 2e foto van Kler wel mooi....weet je, als jouw haar net zo hard groeit als mijn haar zou ik me er niet waanzinnig veel zorgen om maken, het groeit zo weer aan!

Extensions is ook best leuk!

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:57

Ik zou eigenlijk niets veranderen. Vind het je erg goed staan!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 13:47

Nou, de meeste reacties hier heb ik niets aan Tong uitsteken "Je moet niets aan je haren veranderen". Maar is sta er helemaal achter Ja

Was zaterdag even langs gegaan. Kwam daar binnen en meteen die vrouw: "Oh je haar is perfect, daar kunnen we wat mee!!"

Waarschijnlijk wordt het toch in laagjes. Lange laagjes. Alleen zoek nog voorbeelden (lastig).

20 januari gaat het gebeuren.. Clown

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 15:38

Hoi,

Ik heb ook súper dik haar! Nog 10 keer zo dik als dat van jou! Lachen

Permanent, is niet zo heel erg hoor! Mijn vriendin heeft het ook laten doen en niks aan het handje geen pluisje of niks.

Ik heb een schuine pony, ( ook lange laagjes, maar hou je haar zo LANG mogelijk zo gaat het meer hangen en lijkt het dunner.)

Maar ik heb er ook een carmen krulset bij, ( en ook nog papilotten), carmen werkt op basis van warmte, en er zit ceramiek(?) in dus het is niet schadelijk voor je haar. Integendeel van een stijltang of krultang.

Dus zo heb je met 20 minuutjes weer een hele andere look! Is ook erg leuk. Lachen

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:03

Winniiee schreef:
Hoi,

Ik heb ook súper dik haar! Nog 10 keer zo dik als dat van jou! Lachen

Permanent, is niet zo heel erg hoor! Mijn vriendin heeft het ook laten doen en niks aan het handje geen pluisje of niks.

Ik heb een schuine pony, ( ook lange laagjes, maar hou je haar zo LANG mogelijk zo gaat het meer hangen en lijkt het dunner.)

Maar ik heb er ook een carmen krulset bij, ( en ook nog papilotten), carmen werkt op basis van warmte, en er zit ceramiek(?) in dus het is niet schadelijk voor je haar. Integendeel van een stijltang of krultang.

Dus zo heb je met 20 minuutjes weer een hele andere look! Is ook erg leuk. Lachen

Niet vervelend bedoeld, maar als je zulk dik haar hebt als je beweert, krijg je niet in 20 minuten een Carmen krulset in je haar. En al helemaal niet in 20 minuten de set erin en het resultaat...
Was dat maar waar!

Nu on-topic.
Lastig, twee opties, of lange lagen zodat het wat 'vrijer' valt of (als is dat meer van vorig jaar) rechte lagen (wel stijl haar voor nodig of tijd en geduld iedere dag!).
Ik zou met de vorm van jouw gezicht het haar wel zo lang mogelijk laten.

Succes!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:05

idd, pony houden, lekker veel lagen erin, je kan ook spelen met kleuren (donker rode plukken er doorheen geconbineerd met licht blonde plukken ofzo!?)

Wat ik gaaf vind is als je het zo knipt dat je een soort matje hebt of als het asymetrisch is! Bij een kinkykapper kunnen ze je zeker heel goed adviseren Haha!

ps: wannneer zien we het eindresultaat!?

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:20

Arnyek, ik krijg er dat zeker in 10 minuutjes in!
En 10 minuutjes afkoelen voila.

Je moet er gewoon even de handigheid in krijgen.
En reken maar dat ik écht héél dik haar heb! Lachen

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 18:59

Winniiee schreef:
Arnyek, ik krijg er dat zeker in 10 minuutjes in!
En 10 minuutjes afkoelen voila.

Je moet er gewoon even de handigheid in krijgen.
En reken maar dat ik écht héél dik haar heb! Lachen

Ik krijg er wel zo'n set in. Alleen dan moet ik nog 10 rollen van een andere set gebruiken. Daarnaast als de rollen eruit worden gehaald heb ik 15 min krullen Clown Daarna zakt alles uit.

Krultang met haarlak, daarheb ik 2 uur voor moeten zitten. Maar het bleef ook de hele avond in model!

@ Romyv: Eindresultaat? 20 januari wordt ik geknipt. Volgende week dinsdag dus. Weet verder niet wanneer foto's in de planning staan. Ik laat het je weten!