En nog een keer... verlies nummer 3... ;(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:20

Mayo schreef:

Ik weet nog niet wat ik met z'n lichaampje moet doen, ik wil hem begraven in m'n tuin, maar vanavond was het te donker. Daarnaast zegt m'n vader dat het wel het bewijs is voor de dierenzaak en dat ik ze er eigenlijk gewoon mee moet confronteren...


Dat vind ik ook,ik zou hem laten zien en ze goed laten merken wat voor k*tstreek ze je geleverd hebben.
Ik vind het echt zo triest,voor jou en voor dat beestje.
Je moet het er echt niet bij laten zitten!


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:30

AAAAAA dat hoor je zo vaak dat ze ze veel te jong verkopen argh daar kan ik me zo kwaad om maken Frusty
Had ik nou nog maar een kleintje voor je...
Succes met dit verlies!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:40

Nou, jij krijgt het ook wel voor je kiezen zeg. Ik hoop echt dat er betere tijden voor je gaan aanbreken. Dat mag wel eens een keertje zo ondertussen! Heel veel sterkte.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:16

Bekend feit van sommige dierenspeciaalzaken, ik geloof dat ze nu met een wettelijke regeling bezig zijn om een soort garantie te geven.
Heel veel sterkte, en driemaal is scheepsrecht, dus vanaf nu moet het beter gaan!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:46

Wat vreselijk rot mayo.
Hier in Apeldoorn zitten een hele boel van dit soort dierenwinkels ze verkopen tamme ratjes die een behoorlijke aanleg hebben voor kanker en helaas ook gewoon zieke dieren Verdrietig

Er is nu maar 1 zaak waar ik wel mijn dieren wil kopen.
Dat is een zaak die mensen eerst alles gaat uitleggen of ze het horen willen of niet.
Ik heb zelfs 1 keer gezien dat ze iemand weigerde een dier mee te geven omdat die man vrij ruw met het dier omging.

Niet dat je er nu wat aan hebt maar ik wil je veel sterkte wensen.
het zit je echt niet mee.succes vrijdag

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 16:05

Het beste kun je konijnen en knaagdieren overigens bij een opvang halen, dan weet je zeker dat mensen echt om die dieren geven.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 18:07

Wij hebben ook zoiets gehad. Maar dan met een DA. We waren net begonnen met het fokken van parkieten.
Het vrouwtje zat heel netjes op het nestje. We merkten dat het mannetje een beetje een lange snavel had en we waren bang dat hij het vrouwtje hiermee zou verwonden, aangezien het mannetje het vrouwtje voert. Wij dus naar de DA. Hij had de snavel bijgeknipt en alles was goed. De eitjes waren ook bevrucht.
's Avonds deed het mannetje een beetje sloom en zijn snavel begon te bloeden. Hij werd heel wankelig en later zat hij op de grond. Uiteidelijk is hij dezelfde avond gestorven.
Het vrouwtje kon toen dus niet meer gevoed worden. Twee dagen later kwamen de eitjes uit. Het vrouwtje was zo gestrest en in de war dat ze de jongen niet voerde. De jongen hebben het ook niet gered.
Die DA heeft het geweten ook. Hij had zn snavel dus te kort geknipt.
Het lucht echt op als je je even afreageert!!!!

Ook bekend als Kim20!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 18:23

Jeetje mayo, wat rot! Weet effe niet wat ik moet zeggen. Ik ken helaas maar al te goed het wanhopige gevoel van zieke konijnen. Zoals al eerder gezegd, als je het merkt ben je vaak al te laat. Gelukkig leeft mijn cavia nog wel. Kusje meis!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 18:59

Bedankt...

Het was in een Pet's Place vestiging in Leerdam, ik weet wel dat ik daar nooit meer een diertje vandaan haal... ze hebben daar veel verschillende dieren, ook exotische slangen, exotische vogels, eekhoorntjes, egeltjes, chinchilla's, prairiehonden etc. Mooie zaak, maar hooguit dat als ik er in de buurt ben en qua voedsel of speeltjes iets moet hebben dat ik het daar haal en alleen als het echt niet anders kan op dat moment, maar nooit meer een diertje...

Je zou toch verwachten dat ze bij een Pet's Place vestiging weten hoe ze er mee om moeten gaan. Ze geven via hun site nog garantie dat alle dieren gezond zijn, gecontroleerd worden en oud genoeg zijn om verkocht te worden... hufters Boos!

Ik mis het hummeltje zo erg, ik ben de dag doorgegaan op automatisch piloot... ik besef het niet echt goed, tenzij ik omkijk en de kooi niet meer zie staan en wetende dat de kooi in de garage staat. Ik twijfel nog steeds of ik Stitch meeneem vrijdagavond of dat ik hem zo ga begraven, uiteindelijk begraaf ik hem toch wel bij mij in de tuin, maar ik weet het even niet...

Ik ben moe, verdrietig, kwaad en ik heb ongelooflijk veel zin om die tent aan gort te schoppen! Boos!

M'n kleine Stitch... waarom zo kort... Verdrietig

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:59

Ik zit hier echt te slikken... Verdrietig

Wat vreselijk voor je Mayo, weer.. Arme Stitch...

Ontzettend veel sterkte meid, de zon gaat echt binnenkort voor jou ook weer schijnen hoor, al lijkt het nu misschien even niet zo!
*knuf* Maaike

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 23:52

Dank je... Verdrietig

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Machie

Berichten: 16000
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:25

ohhh t zit jou ook niet mee he Boos!
Hoeveel pechy kun ej hebben???\
Heel veel sterkte....
je weet ons allemaal op bokt te vinden he!!!?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, _chou, Afanaisa91, Amazonbot, Amparo, anne7, Christina, Danseresje, Eliana, Evito_06, ferropaard, Lalladidoo, Mars, NikkiB1991, ogidni, Roosch, SemrushBot, YandexBot en 155 bezoekers