Het gaat allemaal niet meer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 20:30

Ik weet best dat ik best wel verwend ben, omdat ik een pony heb. Maar daar gaat het allemaal niet om, en dat is ook de reden niet waarom ik me zo voel.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:41

Waarom voel je je zo dan????

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:13

Toen ik 15 was kreeg ik 25 gulden in de maand zakgeld en ik moest om 20.00 uur naar me kamer.

Overigens ben ik wel weggelopen maar dat ging om hele andere redenen, ik heb een behoorlijk roerige jeugd gehad en achteraf twijfel ik nog aan mijn redenen om te zijn weggelopen. (Als je zelf bijna alles al mee hebt gemaakt lijkt alles achteraf mee te vallen Knipoog )

Regel 1: weglopen, alleen in het extreemste geval, en dan alleen nog als je een goed huis hebt waar je heen kan met goede begeleiding die weten hoe ze met die dingen moeten omgaan.
De redenen die je noemt zijn het zeer zeker niet waard!

Waarom heb je meer geld nodig Verward Je bent pas 14 Verward
Ik ging altijd met vriendinnen kletsen, wat rondhangen, muziek luisteren, agenda's volkladden en over jongens praten, daar heb je geen geld voor nodig Knipoog
Ikzelf heb daar destijds ook niet echt problemen mee gehad, behalve dan dat al dat geld aan roken opging en ik dan nog zuinig aan moest doen met roken (ik kom uit een nest der kettingrokers Knipoog )

Ik heb wel zo'n idee dat het er niet makkelijker op is geworden sinds ik de pubertijd uit ben.
Tegenwoordig moet iedereen een mobieltje hebben, kun je je voorstellen dat toen ik op school zat die dingen nog niet eens bestonden Verward En zo lang is dat nog niet geleden Knipoog
En als ik zie dat het merendeel van tmf kijkend nederland na het eerste afspraakje al te bed duikt met hun date ... Verward En dan de breezers nog Knipoog

Probeer maar zo goed mogenlijk door die lastige tijd heen te komen, die ook juist zo leuk kan zijn Lachen
En misschien is het een idee je gevoelens op papier te zetten en aan je ouders te laten lezen, zodat ze weten waar jij het moeilijk mee hebt...
Dat ze iig daarvan op de hoogte zijn en er rekening mee kunnen houden dat je nu echt in de pubertijd bent beland en dat je alle liefde en geduld kunt gebruiken daar zonder kleerscheuren door heen te komen Knipoog

Ohw ik voel me oma, wat is die tijd voor mij al lang geleden, maar toch zo kort, zo lijkt het Knipoog


Overigens, ik heb altijd een paard gewild, ben van baby af aan al gefascineerd en verliefd, en mijn vader heeft dat altijd geweten, en het liefst ook een pony voor me aan willen schaffen (ijslander of een fries dacht hij aan), maar dat ging niet, wel heeft hij me op paardrijles gezet toen ik 7 was en heeft me altijd braaf heengebracht, daar ben ik hem wel dankbaar voor Lachen

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:25

Ik was depressief op mijn 15e. Nu ben ik een zonnetje!!!
Bij mij kwam het ook door meisjes op school, terwijl dat eerst mijn beste vriendinnen waren. Ik ben er met hulp van een schoolpsygoloog uitgekomen. Als je er een keer wat over kwijt wilt kun je me altijd pben. Ik weet namelijk hoe K*T jij je voelt. Je hebt het gevoel dat je niemand bent. Ik ben nu al bijna 6 jaar verder en heb het er soms nog wel moeilijk mee. Ik vertrouw mensen niet zo snel meer. Verder ben ik erg vrolijk en doe ik lekker waar ik zin in heb!!!