help! Bult op m'n tong..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

help! Bult op m'n tong..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 09:23

Ahhh.. Vanochtend werd ik wakker en kwam ik tot de ontdekking dat ik een hele bult op m'n tong heb! Je ziet het niet maar het is best wel dik, je kan het wel voelen als je met je vinger erover heen gaat. Gisteren voelde ik het ook al een beetje tintelen maar ik zocht er verder niet achter, en nu is het echt best wel dik. M'n vader zegt, hebje niet op je tong gebeten? Maar dit voelt heel anders, en bovendien had ik het dan gisteren toch wel moeten merken, wanneer ik op m'n tong beet?
Normaal zou ik er niet zo veel achter zoeken maar omdat ik de laatste tijd al sukkel met m'n gezondheid.. (wat een zin voor iemand onder de 18 ) en ik de laatste maand erg verkouden ben en nog wat andere dingetjes en ze niet precies weten wat het is, denk ik dat het daar mee te maken heeft. Dus ik ga straks maar even de dokter bellen.. Scheve mond Want ik kan nog amper praten...

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 09:35

Is het geen vitamine tekort??Ik heb het nl. ook als ik te weinig vitaminen binnen heb gekregen dat er dan een hele bult op mn tong zit..Maar je kan voor de zekerheid even je dok bellen... Laat je ff weten wat je dokter zei??

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 10:44

Jah ik denk een vitamine te kort! Maar ik zou idd langs de dokter gaan. LAat je het ons weten?????? Suc6!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 15:58

Ik heb zoiets ook gehad, dat was rond de kerst...ik heb 2 weken praktisch niks kunnen eten omdat het zo verschrikkelijk zeer deed. Ben ook naar de dokter geweest en die kwam tot de conclusie dat het aften waren...antibioticumkuur gehad, ook omdat ik er een keelontsteking bij had gekregen..
Niks helpt eigenlijk echt, behalve thee met honing drinken en een spulletje genaamd " Pyralvex" dat schroeit de plekken dicht Bloos ....klinkt eng en het doet behoorlijk zeer, maar het helpt wel...je kunt het gewoon zonder recept bij de apotheek halen. Sterkte!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 09:17

Onze dokter zei dat het een verstopte speeksel klier was. Hoe het kwam, wist ie niet maar het zou vanzelf weer overgaan... Nou ik hoop het, het doet anders behoorlijk pijn .. Scheve mond