Schoonmoeder vanavond op televisie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Schoonmoeder vanavond op televisie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 16:41

Jeetje, belt mijn schoonmoeder mij net op die is een weekendje bij haar zus, is ze net gefilmd door man bijt hond, en is gefilmd, ze moest een reactie geven "wat had je nooit gedacht of verwacht dat er in je leven zou gebeuren" (tenminste zo was de vraag ongeveer)

Heeft ze gezegd "ik had nooit verwacht dat mijn zoon (mijn vriend dus) na 10 jaar samen te hebben gewoond dat ze nu gaan trouwen"

vanavond om 19.00 uur wordt het uitgezonden op nederland 1.

Mijn vriend en ik hadden het verleden week namelijk erover gehad, dat we wel plannen hadden. Maar nu kom ik er niet meer onderuit, want er zal toch een bekende het zien Niet dat ik niet wil trouwen hoor, maar heb nu wel een appart gevoel van binnen. Haha!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 16:51

Ooh wat leuk!
Op mijn verjaardag nog wel Haha!

Als ik het onthou, zal ik het even kijken Knipoog

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:48

Cewl!!!!!!!!! Alleen nu ben ik te laat en kan ik he tniet meer zien............ Een oom van mijn vriendin is ook bij man bijt hond geweest! en ze zijn met de filmploeg oook in westwoud geweest!!!!!!!!!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 20:50

Tja vanavond was ze niet op tv gekomen, dinsdag komt het weer, misschien dan

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:50

aanmelden op het centraal trouwtopic! En gefeliciteerd van een lotgenoot Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, aeckker03, boeflover, Boheme, CharlieVM, GrapeshotBot, love_juliet, Prairy, Suor, TheNovelist, Westhof en 39 bezoekers