Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heleen_B

Berichten: 3469
Geregistreerd: 19-12-05
Woonplaats: Winterswijk

Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 13:35

Hallo Doei!

Elke 30 dagen vraag ik een nieuwe zorgeloos sms blox aan. Ik heb gwoon een prepaid toestel met Vodafone als provider. Eerder ging dit altijd prima. Ik heb 27 november een nieuwe blox aangevraagd en hij deed het ook prima. Tot er sinds gister weer gewoon beltegoed werd afgeschreven als ik smste. Vanmorgen heb ik emt Vodafone gebeld. Ze hebben gekeken en bleek dat mijn teller op nul stond, dus dat ik over de 1000 smsjes ben die je krijgt als je je aanmeld voor zorgeloos sms. Dit kan dus echt niet. Ik heb op mijn telefoon een berichten teller zitten en die staat nu op iets van 400. Rara, beetje vreemd. Maar vodafone moet uitgaan van de gegevens die ze daar hebben dus ze kunnen verder niks voor me betekenen. Betekend dus dat ik tot 27 december zonder blox zit en gewoon voor mn smsjes moet betalen terwijl ik echt zeker weet dat dit niet kan Boos!

Zijn er meer mensen die dit hebben/hebben gehad?

Blue9

Berichten: 3642
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Wijk

Re: Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 13:38

oliebol die heb ik dus ook zorgeloos. Scheen de vorige x ook over de rekening te zijn geweest terwijl dit niet kan. Je kan het ook bijna niet opvragen het btg hoe doe jij dat? En gaat het abbo tot de 27ste? Is dat bij iedereen? Ik dacht tot de eerste .

Heleen_B

Berichten: 3469
Geregistreerd: 19-12-05
Woonplaats: Winterswijk

Re: Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 13:41

Ik heb een berichtenteller op mijn telefoon. En dan kan ik zelf zien hoeveel berichten ik heb verstuurd, maarja Vodafone kan hier niks mee. Volgensmij is dit gewoon hun kerstcadeau ofzo Huilen van het lachen
Ik heb een prepaid toetsel, dus kan de blox zelf activeren wanneer ik wil en dan is die de komende 30 dagen geldig.

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 13:42

Blue9, Zorgeloos sms is geen abbo maar iets wat je elke keer opnieuw aan moet vragen. Je betaalt vooruit en dan heb je 1000 smsjes tegoed die je binnen 30 dagen op kan maken. Na die 30 dagen moet je weer opnieuw een blox kopen..

@TS, Ik heb trouwens nog nooit problemen met Zorgeloos sms gehad, zou ook niet weten hoe dit kan. Mischien dat je wel 400 smsjes hebt verstuurd maar allemaal ter grootte van 2 of meer smsjes per bericht?

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 13:42

Huh wat vreemd zeg! Ik gebruik ook elke maand zorgeloos sms. Ik zal es kijken of het bij mij wel goed gaat... misschien is er wle een storing ofzo?

Heleen_B

Berichten: 3469
Geregistreerd: 19-12-05
Woonplaats: Winterswijk

Re: Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 13:46

Ik heb de stand van de berichtenteller gekeken, daarna een smsje van 2 berichtjes lang gestuurd en dan komen er 2 berichten bij te staan. Dus het moet gewoon kloppen. En ik sms veel, heb ook niet voor niks de blox, maar 1000 smsjes in 12 dagen

Heb eerder ook geen problemen er mee gehad.

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 13:47

Damn dat meen je niet! Ik dacht dat ik gewoon elke maand die zorgeloos smsen had?! Nu begrijp ik ook waarom mn rekening zo hoog is!
Edit: Toch even My Vodafone gecheckt maar als je abonnement hebt staan die blox gewoon aan hoor. Tot je ze zelf uitzet.
Waarschijnlijk gewoon teveel gebeld dus deze maand Bloos.
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 09-12-08 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

eline_di

Berichten: 3899
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: Rietmolen (Gelderland)

Re: Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 13:49

Ik heb die blox. Heb alleen in het begin het probleem gehad dat ik geen melding kreeg van het einde van mijn blox. Maar nu gaat alles prima.

Heleen_B

Berichten: 3469
Geregistreerd: 19-12-05
Woonplaats: Winterswijk

Re: Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 13:50

Ik kreeg in het begin ook geen melding. Nu wel. Maar soms dat blijft die het ook langer doen dan de andere keer. En als die bijvoorbeeld op 26 november is afgelopen. Doet die het de 26e de hele dag niet en kan ik de 27e weer een nieuwe aanvragen.

Blue9

Berichten: 3642
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Wijk

Re: Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 13:51

Plien91, zoals babel ook zegt die blijft aanstaan als je abbo hebt en die heb ik dus ook !

hellen

Berichten: 137
Geregistreerd: 13-09-04
Woonplaats: Norg

Re: Zorgeloos sms blox vodafone doet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:29

Oh, dat heb ik ook heel vaak gehad. Toen had ik mijn abbo nog had ik meer dan 2000 berichten verstuurd. Dat leek mij ook heel erg vreemd.. Maar goed je kan der niks tegen inbrengen maar wel een dikke rekening op de mat Boos!