Boehoe, mijn ouders gaan 6 mnd naar Vietnam...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Boehoe, mijn ouders gaan 6 mnd naar Vietnam...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 17:31

Tsja, het zat er al lange tijd aan te komen.....mijn ouders hebben het er al jaren over dat ze ooit weer eens voor langere tijd naar het buitenland willen. Ik heb zelf met mijn ouders veel in het buitenland gewoond voor mijn vaders werk. Maar nu de kids het huis uit zijn krijgen ze weer de kriebels. Vandaag kwam m'n moeder met het nieuws dat ze hoogstwaarschijnlijk al in mei voor 6 maanden naar Vietnam kunnen......poehhh, dat gaat ineens heel erg snel. Ik kan het mij helemaal nog niet voorstellen hoe dat zal zijn......maar ik denk dat ik ze enorm ga missen. Ik kom nog heel vaak thuis en bel bijna dagelijks met mijn moeder. Verder staan ze altijd voor mij klaar, praktisch maar ook geestelijk........dus de band met hun is heel erg sterk. Als ze zo'n tijd weg gaan zal het ineens heel leeg en kaal zijn voor mij. Oke, er is internet en telefoon, maar dat is natuurlijk slechts een magere vervanging van het contact dat ik nu met ze heb..... Huilen Ik baal, voel mij heel raar en besef nu ineens hoe ' afhankelijk' ik eigenlijk nog ben van mijn papi en mami op mijn 25ste!!!! Frusty

1 pluspunt in het geheel......ik kan wel gratis naar Vietnam dit jaar als het doorgaat!! Haha!


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:46

Nee hoor, je bent niet afhankelijk van ze. Je houdt gewoon veel van ze en daarom ga je ze vreselijk missen. Ik denk wel dat voor hen de tijd sneller gaat dan voor jou (jij bent 'de achterblijver' en zij gaan allemaal nieuwe dingen doen), maar voor je het weet zijn die 6 maanden weer voorbij. En ik kan het weten (maar in mijn geval was ik degene die zo lang wegging Knipoog ).

In 'welk buitenland' heb je trouwens zelf gewoond met je ouders? En hoe oud was je toen?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 14:53

ik heb zelf in Indonesie en Amerika gewoond. De tijd zal voor hun zeker wel sneller gaan dan voor mij.....maar als ik halverwege naar Vietnam mag dan is het wel uit te houden!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 14:57

Oei, dat is een aardig tijdje. 6 maanden zonder mijn paps kan ik wel, wel langer ook Lachen
Maar mijn ma... die mis ik het liefst geen dag, ookal woon ik niet meer thuis.

Die gratis vakantie is natuurlijk wel erg aantrekkelijk Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie