Hoe kan iemand zo GESTOORD zijn??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Hoe kan iemand zo GESTOORD zijn??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 19:36

Ok mensen, hier gaat een heel verhaal komen maar ik moet het van me af schrijven...
Zit momenteel te trillen.. Ik weet niet of ik dit durf of kan maar ik moet het kwijt.
Het zal voor de mensen die me kennen, zelfs voor mensen die dichtbij me staan een schok zijn denk ik.

3 jaar terug ontmoette ik via via een jongen.
Aangezien ik heel verlegen was en een stuk jonger, hield ik eerst de boot af.
Hij was nogal volhoudend en na enkele weken kregen we wat, mijn eerste relatie!
Na een tijdje hadden we seks enzovoort, we waren altijd bij elkaar en hij was de liefde van mijn leven.
Het begin was eigelijk perfect (het eerste jaar). Behalve dan het feit dat ik naar de GGD moest omdat meneer
een soa had die ik dus ook had gekregen (stom, jong en erg naief..). Gelukkig was dat zo verholpen, maar erg vrolijk
werd ik er niet van. Oh en ook lastig was dat hij erg moeilijk mee om te gaan was voor de meeste mensen,
mn ouders hadden niks met hem, mn vriendinnen niet..

Na dat jaar, ging hij op zoek naar een koophuis (hij had een vaste baan en was een stuk ouder dan ik).
Ik was nog erg jong (17), en vond al dat huizen kijken en makelaars ontmoeten niet erg leuk, maar goed.
Na een half jaar had hij een huis gekocht, kaal opgeleverd dus samen hebben we er flink wat uurtjes in gezwoegd.
Hij heeft er misschien een maand alleen gewoond maar wilde zo graag dat ik bij hem introk, wat ik wel wilde, maar toch erg snel vond.

Uiteindelijk toch gedaan, op proef, dus nog niet officieel. Nou dat ging prima, onze relatie was eigelijk ook nog goed, op heel soms wat heftige ruzie's na waarin hij aggressief werd en meestal iets kapot maakte (maar niet richting mij).
Na een half jaar zijn we officieel gaan samenwonen. Ook wilde ik heel graag een hond en konden we dat qua tijd makkelijk redden aangezien hij
ploegendienst had en ik geen druk schema. Na een tijdje goed nadenken hebben we dan ook een hond genomen (en echt waar, tot de laatste dag dacht ik dat we voor altijd samen zouden blijven).
Eigelijk ging alles perfect, huishouden, de hond.. vrijwel alles, alleen we deden wel altijd alles samen wat heel veel mensen te vonden, maar ik vond het heerlijk.
Maar, wat niet perfect ging, waren de ruzie's. Hij werd steeds dreigender en schold veel (al hadden we niet vaak ruzie, hooguit 1x per maand).
Ik wist niet hoe ik moest reageren en trok me terug, kroop in een hoekje. We hadden wel gesprekken hierover en hij vond het echt verschrikkelijk erg, biedde duizendmaal excuses aan en legde uit dat als ik me zo afsloot, hij alleen nog maar opvliegender werd.
Dus we spraken af dat ik niet meer weg zou rennen/verschuilen.
Hierdoor ging het eigelijk van kwaad tot erger, want nu vloog hij elke keer bijna mij aan maar ik bleef dapper staan want als ik wegging werd het alleen maar erger toch?
Op een gegeven moment werd het zo erg dat ik het niet kon hebben en dat ik hem ook probeerde pijn te doen als hij mij in een ijzeren greep had..

Ik schaam me daar heel erg voor maar ik zal jullie een beeld schetsen van een ruzie van ons..
Het ging meestal om iets heel kleins, en dan liep het ontzettend op. Wat ik het allerergste vond (meerdere malen gebeurd),
dat ik naar boven liep om spullen te pakken omdat ik weg wilde, naar buiten, vervolgens pakte hij me en gooide me op het bed en scheurde mijn kleren van me af zodat ik niet meer naar buiten kon.. Ik werd gek, dacht alleen maar aan weg komen bij hem en ja, heb hem ook pijn gedaan.

Maar we hebben er heel veel over gepraat en toen ging het eigelijk stukken beter.. Onze ruzie's werden minder, hij was niet meer zo claimerig en ik kan met een gerust hart eens een weekend/dag weggaan zonder dat hij helemaal boos was.
We gingen nu namelijk ook om met een stel, dat waren vrienden van hem van vroeger en dat vond hij wel gezellig.
Ik was blij dat we beiden wat meer ons ding konden doen en we hielden ook echt van elkaar, echt waar.
En toen, hebben we nog 1 zo'n ruzie gehad, en was het in een keer helemaal over. Hij was klaar met me, en dumpte mij.
Ik kon het niet aan, wilde zo graag samen blijven, we waren wel echt gek op elkaar, het ging stukken beter, we hadden 2 honden samen (!!) een huis ingericht, zouden 3 dagen later met de honden op vakantie naar Hongarije gaan.

De eerste week deed hij nog normaal tegen me, probeerde we een oplossing voor de vakantie te vinden, en ik mocht altijd langs komen om de honden te zien (ik kan er helaas geen één houden ivm bij mn ouders wonen).
En toen daarna is ie echt veranderd.
Hij heeft zulke erge dingen gedaan.. Hij schold me voor alles en nog wat uit, belde mn zus om te dreigen naaktfoto's van mij op internet te zetten als ik ooit nog eens contact met hem opnam. Maar ik was stuk.. Toen hoorde ik dat dat andere stel waar we dus mee om gingen, na 6 jaar uit elkaar was gegaan, en die jongen was er heilig van overtuigd dat hun 2 met elkaar gingen. Ik wist het niet, en heb het aan hem gevraagd (toen hadden we redelijk normaal contact) en hij hield vol dat het niet zo was, absoluut niet, die jongen was eeen vuile leugenaar en door hem werd ie door iedereen vuil aangekeken..
Na een tijdje nam hij weer normaal contact met me op, en heb ik de honden een aantal keer mogen zien/ophalen, en toen was dat ineens over en begon ie weer tegen me te schreeuwen.

En eigelijk ben/was ik er nu net overheen, ga uit met een hele leuke jongen, en wat gebeurt me nu, ik zit op hyves (hij heeft toen zijn hyves leggegooid toen het uitging), en via zijn moeders hyve (waarmee ik nog heb geprobeerd iets over de honden te regelen, wat helaas niet gelukt is), zie ik dat hij zn hyves weer opnieuw heeft. En ja hoor, nu heb ik ontdekt dat ie wel met dat meisje heeft.
Weet je, 1 ding als iemand verliefd word op iemand anders.. maar om alles zo achterbaks te spelen, hoe hij tegen mij gedaan heeft, hij spoort echt niet..

Misschien is dit voor vreemde niet te volgen, maar mensen die mij kennen wel.
Ik vind het HEEL ENG om dit op bokt te zetten, ik schaam me erover, ik haat mezelf erom, maar ik denk dat degene die mij zo goed gesteund hebben, dit mogen weten. En ik heb het nu van me afgeschreven.

Ik hoop dat dit me nooit meer overkomt, ik hoop dat mn ex gezien word door de mensen zoals hij is, en ik hoop dat ik het na dit alles eindelijk eens opgeef om hem eindeloos te verdedigen en dat ik hem los kan laten..
Ik dacht echt dat ik hem kende.

Njen

Re: Hoe kan iemand zo GESTOORD zijn??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:42

Heel veel sterkte Ach gut Ik snap wel een beetje in wat voor situatie je zat, mijn ex is agressief naar me geworden toen het uitging, maar voorderest gelukkig nooit geweest Lachen Hij zal dan nooit zijn vreemdgegaan enz, maar toch begrijp ik ergens zeker wel wat je bedoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:42

phoe wat een verhaal! ik denk dat je echt blij moet zijn dat je van hem af bent, en dat je hem ook pijn hebt gedaan... als je in een noodsituatie zat kan ik niet anders dan je gelijk geven. maar als ik het goed begrijp is het al best lang uit tussen jullie? wie zegt dan dat hij al die relatie had toen hij nog met jou was?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 19:44

Njen & Breezy, dat deel is een beetje onduidelijk sorry, hij is niet vreemdgegaan (althans, laten we dat hopen), maar had gewoon een oogje op dat meisje en toen mij maar gedumpt..
Het is nu 4 maanden uit zo ongeveer.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:45

Meid wat een heftig verhaal, als buitenstaander vind ik het altijd heel moeilijk te begrijpen dat je zolang bij hem bent gebleven. Gelukkig is het toch een keer over gegaan en mag je nu met een andere jongen een relatie opbouwen die WEL gezond is. Ik vind het erg dapper van je dat je het hier op het forum je verhaal hebt gezet en ik hoop van harte dat men dit ook als een waarschuwing mogen zien dat dit soort mannen nooit zullen veranderen, en dat je moet maken dat je weg komt. Ik kan niet anders dan blij voor je zijn dat het over is, dat hij het zo heeft aangepakt valt nooit goed te praten... maar zie het ook als een uitweg meis, want dit was nooit goed gekomen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:47

Hoe weet je dat hij al een oogje op dat meisje had? of neem je dat aan?

Heel veel sterkte Ach gut

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:49

Zusje Ach gut
Dapper dat je dit op Bokt durft te zetten, ik zou het niet durven.. Vreselijk dat het zo moet heeft moeten lopen, maarw at ik echt een goed "gezegde" vind: What doesn't kill you makes you stronger.
En dat vind ik bij jou ook echt van toepassing, je bent er (althans op t oog) veel sterker uitgekomen!!

edit: vooral dit stukje is erg:
Citaat:
vervolgens pakte hij me en gooide me op het bed en scheurde mijn kleren van me af zodat ik niet meer naar buiten kon.. Ik werd gek, dacht alleen maar aan weg komen bij hem
Als de rest vd familie dit te weten komt Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 27-11-08 19:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:53

pff wat een verhaal Ach gut
heel veel sterkte en je verdient echt beter!!!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:56

ok mied Boos! wat erg, hadj e verhaal over de hondjes gelezen maar wist niet dat dit zo erg was, heel kanp en dapper van je om dat hier neer te zetten hoor ! vergeet hem helemaal weet dat het moeilijk is, heb ongeveer ook zoiets meegemaakt met me ex alleen ging hij er neit met een bekende vandoor en mag ik nog de hond nog gelukkig wel zien, maar weet echt precies hoe jij je voelt, echt alles vergeten en neit meer aan hem denken over een tijd lach je jezelf uit dat jij je eigen hierom druk hebt gemaakt, heel veel sterkte ! Ach gut xxx

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:59

Jeetje wat een triest persoon is jou ex! Echt heel gestoord ja.
Jij hoeft je absoluut niet te schamen, jezelf te haten etc. Dat is hoe HIJ zich moet voelen, blergh wat een smeerlap!

Sterkte. Ach gut

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:01

Jasmijn ik zit hier met tranen in mijn ogen Verdrietig
Wat jij hebt moeten doorstaan met hem is echt niet normaal!! Dat verdien je niet en je bent zeer zeker beter af zonder hem.
Ik wist nog niet dat het zo heftig was.

Ik ben trots op je dat je dit hebt durven vertellen en geloof me, ik weet zeker dat je hier alleen maar sterker van wordt! Je moet jezelf er niet de schuld van geven, hij was de gene die niet juist handelde..

Hele dikke knuffel en kus! Kom op meissie, je bent de hoofdrolspeler in je eigen leven, maak er wat van en laat het niet verzieken door een ander! Ach gut

Ik vind het wel nog steeds super erg voor je dat je Dizo niet kan zien, gelukkig kan hij Bandito niet van je afnemen!

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:03

jeetje jasmijn, dit had ik nou nooit verwacht .. als ik altijd eens tiekem in je profiel keek.. Heel veel sterkte meissie!

liefs amber

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:04

Meisje toch... wat heb jij al veel meegemaakt in je leven.

Je zus heeft gelijk, wat je niet kapotmaakt, maakt je sterker. Je hebt geluk dat je zo'n zusje hebt. Luister maar goed naar haar!

Iedereen zegt het al, maar het is moeilijk om ook tot je door te laten dringen, maar je bent écht beter af zonder hem. Die jongen weet niet wat een eerlijke, gezonde relatie is, wat respect hebben is, wat liefde is... Liefde is geven en nemen, delen dus, en respect hebben, liefde is niet alleen sex en handje in handje zitten als hij daar zin in heeft. Liefde is niet kleding van je lijf scheuren. Liefde is vertrouwen hebben in elkaar, en jij had dat niet in hem, anders had je nooit bang hoeven zijn.
Maar ik snap je wel, ik heb zelf ook in een situatie gezeten waarin ik de mindere was. Zelfs toen hij onder mijn neus vreemdging en ik hem betrapte ging er door mijn hoofd heen dat we er wel overheen zouden komen, dat ik hem kon vergeven. goddank heb ik mezelf een schop kunnen geven, maar daar heb ik wel hulp bij nodig gehad.
Pas nu ik weer een andere vriend heb (inmiddels al dik 2 jaar) zie ik dat het ook anders kan, geen angst, geen mindere of betere, maar we zijn gelijk.

Veel sterkte!! Enne, zet door hoor, hij is jouw tranen niet waard, integendeel, hij zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen na wat hij jouw heeft aangedaan!

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:11

Ach gut

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:11

Heftig.
Maar wat je zus al zegt, je komt er alleen maar sterker uit.
Hoe dieper de dalen hoe hoger de toppen.
Laat hem je niet meer gek maken nu, laat het rusten, probeer het af te sluiten.
Heel veel sterkte....

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 20:14

Ik kan alleen maar zeggen.. jullie zijn allemaal zo lief..
En jullie hebben allemaal gelijk.

Ik snap het zelf ook niet, het leek allemaal toendertijd in het niet te vallen in vergelijking met hoe veel ik van hem hield.

En zus, ja, dat moeten ze ook echt niet te weten komen..

Ik wil het liefst op jullie allemaal persoonlijk reageren, want ik vind het zo lief die steun, maar eigelijk wil ik nu douchen, mn bed in en Save the last dance kijken Lachen

Maar ik vind het erg fijn om te lezen dat ik niet gek ben, dat hjij fou zat en niet ik en dat er mensen meeleven..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:22

Wat knap van je dat je dit zo van je af durft te schrijven hier zeg...
Het zal misschien ook vast opluchten om te kwijt te kunnen, jeetje wat heb jij allemaal meegemaakt zeg, wat moeilijk om daar middenin te zitten...

Ondanks dat dit een heftige en onuitwisbare ervaring is zal het vast ook een leerschool voor je zijn, en zal je hier inderdaad uiteindelijk weer een stukje sterker en wijzer uitkomen, hoe moeilijk het ook allemaal is...

He tis nu een kwestie van proberen af te sluiten en achter je te laten en weer proberen te gaan genieten!

Ik wens je heel veel sterkte en geluk toe in het leven!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:31

Meid, heel veel sterkte.. Knap van je dat je het zo goed op hebt kunnen schrijven..
Vind het heel wat dat je t toch lang met hem uitgehouden hebt. Denk dat je dat een keer moet mee maken alvorens je kunt zeggen: Daar ga je toch bij weg.. (bedoel ik niet verkeerd hoor)
Heel veel sterkte meid!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:39

Feit dat iedereen hier al vind dat het een heftig verhaal is, zou je moeten zeggen dat die jongen totaal geschift is.

[X] ongeschikt
[ ] geschikt

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 20:46

Haha nou moet ik wel even lachen Haha!
Duidelijk een ongeschikt ja.

Als ik het zo zou lezen van een vreemde zou ik er ook erg van schrikken denk ik..

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:48

Hij komt idd nogal gestoord over, maar dat is precies het probleem, liefde maakt vaak blind... Ik heb het bij meerdere gezien jammergenoeg.

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:06

Loslaten is hier het Toverwoord voor jou, wat moet jij blij zijn dat je er van af bent zoals ik lees, naast mij is edd een jong vrouwtje komen wonen die 7 jaar is getrouwd geweest met een man met 2 gezichten. Zij is nu 3mnd weg bij hem en weet nu ook dat ze dat veel eerder had moeten doen, maar ze was zo verliefd op die man dat ze dacht het wordt beter en beter , nee het werd alleen maar erger.. schelden vloeken tieren enz enz .Wees blij dat je er vanaf bent Meid, als ik even in jou profiel kijk dan zie ik een ontzettend aardige mooie jonge vrouw die zo'n lafaard zeer zeker niet verdiend toch!
Waar twee vechten hebben er twee schuld...De een door woorden...en de ander door geduld!! Voor de toekomst wens ik jou een liefdevol leven..

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 00:07

Lieffie, heel veel sterkte....
Laat je nooit meer zo onlullen door een jongen!!!!

Ik heb ook fouten gemaakt... in relatie's en het ergste is dat iemand tegen je kan LIEGEN...

Meis 2009 wordt voor jou en vele andere een liefdevol jaar.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 00:22

Wat goed dat je van die kl...zak af bent.....(sorry als het je kwetst) helaas kom je er vaak
te laat achter waar je mee samen woont of relatie mee hebt en kun je er vaak moeilijk vanaf komen......
Wees maar blij ook al voelde dat zo toen niet dat hij je dumpte.....
Hij is je niet waard en jij verdient beter..... ga leven en het geluk komt vanzelf op het pad, je
verdient het na zo'n kl.te periode......
Succes en veel levensvreugde gewenst ..............

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 00:32

Wat een achterbakse streek. Dat je verliefd word op een ander kan gebeuren, maar wees dan eerlijk.
Je bent beter af zonder hem! maar volgens mij heb je dat zelf ook al wel door.toch wens ik je heel veel sterkte! Zo'n zak heb je echt niet nodig!