"ik werd gedwongen tot prostitutie"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:15

niemand zou mij ooit zover hebben gekregen. Het overkomt toch alleen vrouwen met weinig ruggegraat en persoonlijkheid. al zou ik zo verliefd zijn, dat wil niet zeggen dat ik ooit mezelf zo zou verliezen. aan niemand. Ik weet namelijk wanneer iemand van me houdt of niet. Ik kan logisch redeneren; als iemand zoiets van me zou vragen zou hij duidelijk NIET van me houden.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:30

Desiree schreef:
niemand zou mij ooit zover hebben gekregen. Het overkomt toch alleen vrouwen met weinig ruggegraat en persoonlijkheid. al zou ik zo verliefd zijn, dat wil niet zeggen dat ik ooit mezelf zo zou verliezen. aan niemand. Ik weet namelijk wanneer iemand van me houdt of niet. Ik kan logisch redeneren; als iemand zoiets van me zou vragen zou hij duidelijk NIET van me houden.


Jou zullen ze dan ook nooit uitkiezen hoor. Vraag me af waarom er trouwens geen lichtje gaat branden bij die meiden als ze zoveel cadeau's krijgen Scheve mond

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:39

Echt erg zo iets. Als je er al veilig uitkomt, vertrouw je je je hele leven niemand meer volgens mij, voor zover je daarna nog normal door kan gaan met je leven.



avantilover schreef:
Ow dan ga ik het kijken ik vind jong ook een super programma Lachen Vorige keer was er een meisje die haar gezicht spieren niet kon gebruiken dus nooit een uitdrukking had echt gek was dat.
Mooi programma.


Yolande bedoel je. Is een vriendin van me die ik ken via de Moebiusvereniging (ik heb het dus ook). Vond het echt heel knap van haar dat ze meedeed met het programma. Ze hebben mij er ook voor gevraagd, maar ik zou dat echt niet kunnen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:42

avantilover"]
[quote="Desiree schreef:
niemand zou mij ooit zover hebben gekregen. Het overkomt toch alleen vrouwen met weinig ruggegraat en persoonlijkheid. al zou ik zo verliefd zijn, dat wil niet zeggen dat ik ooit mezelf zo zou verliezen. aan niemand. Ik weet namelijk wanneer iemand van me houdt of niet. Ik kan logisch redeneren; als iemand zoiets van me zou vragen zou hij duidelijk NIET van me houden.


Jou zullen ze dan ook nooit uitkiezen hoor. Vraag me af waarom er trouwens geen lichtje gaat branden bij die meiden als ze zoveel cadeau's krijgen Scheve mond
[/quote]

Nee, daar heb je gelijk in. Ze zullen meteen aanvoelen dat ze met zoiemand als mij niets aan kunnen vangen. maar bij die meiden gaan geen lichtjes branden, omdat ze het licht bepaald niet gezien hebben. DAt is nu juist het hele probleem. Ik kan me niet voorstellen dat ze erg intelligent zullen zijn.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:43

maaike van de vis"]
Echt erg zo iets. Als je er al veilig uitkomt, vertrouw je je je hele leven niemand meer volgens mij, voor zover je daarna nog normal door kan gaan met je leven.



[quote="avantilover schreef:
Ow dan ga ik het kijken ik vind jong ook een super programma Lachen Vorige keer was er een meisje die haar gezicht spieren niet kon gebruiken dus nooit een uitdrukking had echt gek was dat.
Mooi programma.


Yolande bedoel je. Is een vriendin van me die ik ken via de Moebiusvereniging (ik heb het dus ook). Vond het echt heel knap van haar dat ze meedeed met het programma. Ze hebben mij er ook voor gevraagd, maar ik zou dat echt niet kunnen.
[/quote]

Heb jij dan ook die ziekte? Zooo moeilijk lijkt me dat zeg, je kan echt nergens aan zien wat ze vind. Je zal dan ook wel heel lastig begrepen worden denk ik. Scheve mond

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:46

Ja, klopt. Maar mensen die je goed kennen zien er wel door heen.
Andere mensen denken vaak dat je met een andere uiterlijk ook wel verstandelijk gehandicapt zal zijn en behandelen je dan ook zo. En niet te vergeten wat je verder nog allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt.

Maar goed, beetje offtopic. Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:59

avantilover schreef:
Het zou trouwens mij ook nooit kunnen overkomen.

Dat is nu makkelijk zeggen natuurlijk,
ik denk dat al die meisjes er voorheen zo over dachten.

Het is natuurlijk wel zo dat die schoften precies weten wie zo op welk moment moeten hebben, je bent op het ene moment wat kwetsbaarder als op het andere.

Het lijkt mij ook behoorlijk onwaarschijnlijk dat het mij ooit zou overkomen, denk ook niet meer dat ik in de gevaarlijke leeftijdszone zit.
Verder zal ik niet snel mijn paardenhobby opzij zetten, zeker niet voor een vent.
Maar zeg nooit nooit.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 11:07

en ik zeg "nooit nooit". om de reden die avantilover zei: "jou zouden ze ook nooit uitkiezen".
Zo zijn er vrouwen die zich nooit door hun man zouden laten slaan. En die hebben ook geen mannen die daar behoefte aan hebben. Mannen die agressief zijn tegen hun partner kiezen onbewust iemand uit waarvan ze weten dat ze die aan kunnen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 11:08

Sjuimpje"]
[quote="avantilover schreef:
Het zou trouwens mij ook nooit kunnen overkomen.

Dat is nu makkelijk zeggen natuurlijk,
i
k denk dat al die meisjes er voorheen zo over dachten.
Het is natuurlijk wel zo dat die schoften precies weten wie zo op welk moment moeten hebben, je bent op het ene moment wat kwetsbaarder als op het andere.
Maar zeg nooit nooit.
[/quote]

Net of ze mij kunnen krijgen Schijnheilig }> haha, val totaal niet op van die engerds je ziet het al aan het type, leren jas enz.
Nee hoor geef mij maar een kakker Vingers aflikken

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 11:13

Amen Sjuimpje! Meer heb ik niet toe te voegen, als ik dat wel deed zou ik dat niet zo aardig vinden van mezelf om dat op het forum te doen... Knipoog Maarre... hulde aan Sjuimpje!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 11:30

Sjuimpje"]
[quote="avantilover schreef:
Het zou trouwens mij ook nooit kunnen overkomen.

Dat is nu makkelijk zeggen natuurlijk,
ik denk dat al die meisjes er voorheen zo over dachten.

Het is natuurlijk wel zo dat die schoften precies weten wie zo op welk moment moeten hebben, je bent op het ene moment wat kwetsbaarder als op het andere.

Het lijkt mij ook behoorlijk onwaarschijnlijk dat het mij ooit zou overkomen, denk ook niet meer dat ik in de gevaarlijke leeftijdszone zit.
Verder zal ik niet snel mijn paardenhobby opzij zetten, zeker niet voor een vent.
Maar zeg nooit nooit.
[/quote]

Ik ben het helemaal met je eens Sjuimpje!

Ik heb met de jaren geleerd om nooit nooit te zeggen... Ik hoop wel dat ik stevig in mijn schoenen blijf staan en nooit verliefd word op zo'n doortrapte eikel en je hebt ook wolven in schaapskleren hoor!

Verschrikkelijk wat die **kels die meisjes aan doen... als ze zo graag geld willen verdienen gaan ze toch lekker zelf met de billen bloot achter het raam... Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 11:58

Daar zijn ze altijd nog ZELF bij. en ze hebben een mond om "nee" te zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:13

Desiree, het is jou dus niet overkomen en het zal ook niet gebeuren, je bent namelijk al zo'n beetje voorbij de meest gunstige leeftijd. Het proces wat speelt is heel erg moeilijk en het is nog moeilijker om nee te zeggen. De mannen die dit spelletje spelen doen dat uiterst geraffineerd en ze zoeken hun slachtoffertjes zorgvuldig uit. Het meisje uit 'mijn' verhaal is nu eenmaal niet al te vlot, ze heeft een geestelijke achterstand en daarmee een prachtig doelwit voor de activiteiten van loverboys. Kenmerk van de slachtoffers is dat ze niet sterk in hun schoenen staan, nee zeggen is op een bepaald punt in het proces voor die meisjes echt te moeilijk. Bovendien heeft nee zeggen ook nog wel eens gevaarlijke consequenties, voor je het weet heb je een loop op je hoofd.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:14

Vaak zijn het ook meisjes met een laag gevoel van eigenwaarde door incest-ervaringen of mishandeling. Sex is voor hen vaak al niet meer wat het voor ons is.
Het zijn meisjes die elk stukje "liefde" koesteren en blij zijn als iemand aandacht aan ze geeft.

IQ heeft daar niet echt veel mee te maken, een niet zo stabiel ouderlijk gezin wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:16

Percy schreef:
Het zijn meisjes die elk stukje "liefde" koesteren en blij zijn als iemand aandacht aan ze geeft.


Tegen een vriendje dat vreselijk lief voor je is en van wie je mooie cadeaus krijgt, daar zeg je niet zo gauw nee tegen denk ik?
En van het een ga je naar het ander......

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:22

wat jij zegt Lovely. Het zou mij niet zo gemakkelijk overkomen, niet alleen vanwege mijn leeftijd maar ook omdat ik iets sterker in mijn schoenen sta. Mensen die mij al langer kennen op bokt weten dat ik gruwelijk eigenzinnig kan zijn en dat ik me niet gemakkelijk iets laat aanpraten. Heb duidelijk een eigen mening. Mensen merken dat al vrij snel en zo'n "loverboy" zoals ze genoemd worden zou mij dan ook nooit uitzoeken omdat ze daarin inderdaad zorgvuldig zijn.

Ik moet erbij zeggen dat ik mijn omgeving mee heb: beschermd milieu (soms ietjes te beschermend, gelukkig was ik er dan zelf wel weer bij om daartegen in opstand te komen) en ouders die veel om mij geven en zonodig voor mij opkomen. Ik heb genoeg liefde gehad terwijl er inderdaad mensen zijn die een hoop zouden doen voor een beetje liefde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:32

Desiree, dan heb je geluk dat je nooit tot de (zeg maar even) risicogroep hebt behoord en dat je daar ook nooit toe zult behoren.
Misschien kom je nog eens meiden tegen die wel slachtoffer zouden kunnen worden, dan weet je in ieder geval hoe het werkt en wat je kunt doen.

[edit]iets te snel ok gedrukt[/edit]
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-02-03 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:33

Tuurlijk zoeken ze hun slachtoffers heel goed uit...

Denk dat ze mij ook wel zouden overslaan,
zeker aangezien ik connecties heb..
(Joegoslaven enzo *LOL* Knipoog )

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:33

Een mens heeft nou eenmaal ook geluk nodig in z'n leven, dat zie je maar weer.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:43

Desiree schreef:
Een mens heeft nou eenmaal ook geluk nodig in z'n leven, dat zie je maar weer.


Liefde, dat heeft iedereen nodig. Het gevoel dat je gewaardeerd wordt om wie je bent, dat je ouders van je houden, wat je ook doet. Dat is zo vreselijk belangrijk.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:20

ken me niet voor stelle dat jeje vriendin zoiets vraagt
dan maar samen arm
maar voor die loverboys is het toch geen liefde,ze zien alleen $ tekens
van mij mogen ze afgeschoten worden !

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 17:16


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:07

Dank je Branca, dat is precies wat ik nog even wilde weten Knipoog !
(We kunnen hier wel Ned. otvangen, maar er is hier geen tv-gids te krijgen met de Ned. programma´s erin Boos! !)
Ik ga er iig naar kijken samen met mijn -puberterende- dochter Knipoog !

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 10:44

Citaat:
Waar komt het verhaal weg?


Dit is weer typisch door een Fries geschreven Lachen Niet banketstaaf bedoelt, integendeel, mijn vriend is ook Fries en die zegt het ook altijd. Maar ABN is het niet
Dat verhaal in jong was trouwens echt vreselijk....wat ik niet snap is dat die ouders hun dochters niet eerder weg hebben gehaald bij zo'n rotzak! Dat heb je toch door als ouder? Ik bedoel, als je kind belt en zegt dat alles goed is dan hoor je toch wel een bange ondertoon in de stem als het mis is en als ze helemaal geen contact meer met je opnemen dan weet je toch ook wel dat het mis is...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 10:56

Ik heb het gisteren ook gezien, in Jong.
Vreselijk dat zulke dingen gebeuren. Maar ergens wel begrijpelijk. Die mannen weten echt wel wie ze uitkiezen en die meisjes zijn blij met alle aandacht, cadeautjes en lieve gebaren. De eerste maanden is het ook altijd leuk en geweldig... Tot zo'n jongen zijn ware aard laat zien...
Ik moet er niet aan denken om in zo'n situatie verzeilt te raken...