Dat een kattenoor zo kan bloeden.......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Dat een kattenoor zo kan bloeden.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 13:37

Hij heeft gewonnen!

Gisterenavond zit ik even rustig iets op tv te bekijken, hoor ik een gekrijs van buiten komen waar de honden geen brood van lusten. Dus ik snel naar beneden gelopen, alwaar ik mijn kat onder de boottrailer aantrof. Mijn rooie kater stond stijf van de adrenaline, onder de boottrailer waar Felix op zijn rug lag, te snuiven en te grommen waarop ik hem van de grond af pakte. Stom natuurlijk en mazzel dat mijn kat zo ontzettend mak is want ik realiseerde me later dat een andere kat me helemaal opengehaald zou hebben. Maar enfin, hij deed gelukkig niets behalve blazen in de richting van Felix, snuiven en bibberen van boosheid. Ik heb hem stevig vastgehouden en mee naar boven genomen waar ik in de keuken een douche van bloedspetters kreeg omdat de kat met zijn kop schudde. Zijn rechteroortje bloedde als een rund. Toen ik hem neerzette om mijn gezicht en handen af te wassen, rende meneer naar de woonkamer waar hij zijn toevlucht zocht tot zijn voerbakje Vork en daar vervolgens weer fijn met z'n kop schudde want druipend bloed kriebelt . Ik ben dus eerst zijn oor schoon gaan maken, maar had geen desinfectans meer - dus dan maar lauw water met een goede lading zout erin. Het leek in eerste instantie alsof zijn hele oor door was maar het is alleen maar de laatste paar mm, dus hij heeft nu een leukoplastje op zijn oor. Wat hem helemaal niet schijnt te boeien Verward . Aan de buitenkant van zijn oor zit een snee van een cm of 3, maar het bloedde al vrij snel niet meer. Hij heeft nog wel een dik half uur met een dikke staart rond gelopen maar hij was het toch vrij snel weer vergeten. Ondertussen ben ik gezellig gaan schoonmaken want er zaten werkelijk overal bloedspatjes: Op de muren in de keuken, op de kastjes, op de afzuigkap, op de gasplaat, op mijn nieuwe bank Frusty, op de antieke witte kast (oude lak = bloedabsorberend) etc.
Volgens mij ben ik niet alleen allergisch voor katten zelf maar ook voor hun bloed want de plaatsen waar ik bloedspetters had zitten nu jeukende en geïrriteerde plekjes.

Maar hij was zooooooooo snielig Lovers dat hij ook maar accuut aan het verharen is geslagen dus heb ik de ontdekking van de eeuw gedaan, denk ik. Borstelblok is uitermate geschikt voor het ontharen van gladde stoffen maar minder voor gebreid materiaal en katten vinden borstelblok ook niet leuk. Gaaaap Alsof ik me daar iets van aan trok, natuurlijk, dus toen was hij helemaaaaaaaaal snielig en moest hij door mijn vriend rond gedragen worden. Dat is namelijk leuk, rondgedragen worden op je zij, terwijl je in iemands armen ligt.
En dan te bedenken dat mijn vriend tot een jaar of twee geleden niets van katten moest hebben, er zelfs op afgaf en nu.... Hij Lovers & Kat.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 14:27

Hihi Haha! . Jij hebt nu dus ook een stoere kat met een gekarteld oor.
Ik heb thuis 2 2dehands asiel-katers met stoere karteloortjes Cool
Succes met de schoonmaak

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:47

Aha!
Hij kan bij de club van onze Rambo! Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, DenieesB, EmptyWords, karinsd, Lisselot, luuntje, Maanon_, maitestar23, mriek1990, Muga, secricible, Titsia, Wescha, Zebrastreep en 72 bezoekers